Als de hogere inkomens er iets bij inschieten vind ik het niet zo erg. Maar vaak zijn idd de middenklasse de dupe. Dan ga je eindelijk wat meer verdienen maar dan heb je geen regelingen meer waardoor je er nog weinig aan hebt.. Ben ook heel benieuwd! Ik heb wel vertrouwen in Bos, hihi..
pfff.. zou me echt doodschrikken als ze het hartje niet zouden kunnen vinden.. gelukkig was alles goed! Heerlijk genieten nu!
Ik ben bang dat iedereen er straks bij in schiet.. overal moet bezuinigd worden, dus daar ook lijkt mij.. we wachten af! @ Dees : wat heb jij een hoop piercings (ja.. en gehad dan..) gaaf joh! hahaha.. ik ben zo'n miep die dus niet durft he! neuspiercing lijkt me echt gaaf! ben niet zo van de intiempiercings
@ Tantepino : ik vind guus voor een jongen echt super! persoonlijk hou ik niet zo van namen met -je erachter, maar jullie moeten lekker doen wat jullie leuk vinden!
Join the group! pfff.. net mijn ontbijt weer even gezien.. ale: ale: ale: bleh.. wat heb ik toch een hekel aan overgeven.. lucht even op, maar nu heb ik weer het gevoel of er nog veel meer aan te komen zit... :-& Voel me ook echt beroerd.. Ik dacht dat het meestal tot de 12 weken was.. bij mij begint het pas echt daarna.. ielks!
oja.. duimen jullie vandaag allemaal mee voor mijn mannetje.. die heeft vandaag examen voor een opleiding die hij heeft gevolgd in de koeltechniek.. erg zwaar allemaal.. vandaag is de eerste dag van het examen en 25 sept de 2e... Duimen jullie mee! Hij heeft het misschien wel niet nodig, maar het kan zeker geen kwaad!
Ik ga duimen en leef mee met alle zieken. Meiden, ik ga snel wat eten naar binnen proppen en dan rennen. Ik ben net boos geworden op de hond, ze heeft op bed gepiest . Nu zijn de beebjes volgens mij van slag, ze liggen te schoppen samen
zo dat zijn aardig wat piercings....ik vind een navelpiercing wel genoeg al heb ik die nu alweer een tijdje uit. vind mn zwangere buikje toch mooier zonder piercing erin en was veel te bang dat ie zou uitscheuren. wat fijn dat je de hartjes hebt gehoord. Mooi ook dat je vader t ook heeft gehoord! Wordt t zn eerste kleinkind?
nee ik heb ook geen vertrouwen in Bos, en niet in Balkenende en niet in hele kabinet. ze verzinnen alleen maar belachelijke plannetjes.
dat lijkt me wel effe schrikken he toen ze t hartje niet kon vinden. maar gelukkig was alles toch goed.
Het is voor ons extra geld, alle beetjes zijn mooi meegenomen! Wij gaan het waarschijnlijk allemaal sparen voor de kleine. Heeft ie tenminste een leuk zakcentje als hij/zij 18 is!
wij sparen elke week 5 euro voor Noa, dat tikt ook lekker aan, als ze straks 18 is kunnen we haar tenmiste wat geven (rijbewijs of studie)
Zo dat is wel lekker dat jou vk een echo apparaat heeft! Ik moet daarvoor naar het ziekenhuis, zit ik als nog in de stress als ze het niet kunnen vinden.