Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wij kleden het aan met lime en aqua :) en dat white wash zou dan ook staan zit natuurlijk gemeleerd wit licht grijs werkje in! komt trouwens bij ikea vandaan! :)

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja en meestal hoor de verloskundige toch wel leven in je buikkie !

ben ook blij dat ik zelf het hartje kan horen!

nou 3 weekjes zijn zo om :confused: en willen jullie het weten!

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oee wat leukk! Ik kan niet wachten tot ik het ook ga voelen. Ik voel wel is wat in me buik. Maar denk toch dat iedere keer me darmen zijn!

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou dan weet jij al waar ik dit weekend te vinden ben denk ik ;) :rolleyes:

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja dat dacht ik ook maar voelt toch anders en normaal voel ik me darmen nooit zeg maar :)

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Niet alleen de honden zijn eigenwijs kwam ik achter. De kat kan in ineens niet meer zonder me sinds afgelopen weekend! Loopt constant achter me hol aan. Gaat zelfs op de rand van het bad zitten wachten tot ik klaar ben met badderen. Gaat voor me voeten liggen als ik op het toilet zit. Komt 's nachts naast me hoofd liggen als ik slaap. En ze haalt ineens naar iedereen uit die bij me in de buurt wil komen.

Wij hebben over 3 weken de 20 weken echo! Heb er zo'n zin in! En hoop echt dat ze kunnen zien wat het wordt! Me vriend en ik denken allebei meisje! Ff kijken of we gelijk krijgen!

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik zal kijken of ik vanmiddag nog een mooie foto kan maken ! me muurschildering is ook al af met lime en aQua figuurtjes ( eigen ontwerp) :)

en laminaat is leuk prijsje ook 8.95 per vierkante meter!

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik ben ZOO jaloers op jou! :oops: Ik wil het ook gaan voelen! :)

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dat is zeker een leuk prijsje zeg! Was al bij de Gamma gaan kijken en die ik mooi vond waren allemaan super duur!
    Ik hoop dat je een mooie foto kan maken! Ben echt benieuwd!

10. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik heb besloten dat ik me voor morgen maar eens even ziek ga melden.. dit is geen doen.. pfff.. heb nog helemaal niets binnengehouden vandaag.. durf ook niets meer te pakken omdat ik dan binnen no-tme weer boven de plee hang..

ik wil ook graag naar de ikea voor de aankleding.. Die hebben echt leuk spul. Wij willen het kamertje aan gaan kleden met rood.. lijkt me erg warm en mooi!

Mijn moeder is de lakentjes voor het bedje al aan het maken.. super lief. Komen borduurseltjes van Nijntje op.. (makkelijk hoor zo'n creative mama..) ze heeft ook al een truitje gemaakt met nijn erop!

@ Joma : white wash is leuk! Hou ik ook wel van!
    ennuh.. super leuk dat je je beebje voelt.. ik voel nog niets.. ja.. momenteel heel erg mijn darmen.. ;)

@ Anette : fijn dat je vk zo rustig reageerde.. dan heb je inderdaad zelf ook meteen minder schrik.

@ dotje en baby4me.. thanx voor het ophalen van de lijst.. ik heb er even de puf niet voor.. sorry...

@ Baby4me.. Het examen van mijn mannetje duurt de hele dag.. zit een pauze tussenin. Moeten machines instelle'n/afstellen, berekeningen maken en stukken theorie...hoop zo dat ie het haalt..

11. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Ariel ; haha.. de hond van de buren loopt ook continu achter me aan.. alsof ze het aanvoelen! maar dat hij nou rustiger doet... hmm...nee dat kan ik niet zeggen...hihi

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Sizzel; Vervelend zeg dat je de hele tijd boven de plee moet hangen! Ik had het vanochtend ook hoor! Ze zeggen dat dat na 14 weken minder word of over gaat. Maar daar merk ik helaas zeer weinig van. Maar ja het is voor een goed doel he!

Rood is inderdaad een leuke kleur voor de aankleding. Bij mij gaat dat dus echt niet gebeuren. Me vriend is een die hard VVDer en rood is voor hem een linkse kleur.. Dus heeft hij daar een hekel aan :(

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Whitewash laminaat is erg mooi! Heb dit eens bij iemand zien liggen! Wij hebben nog laminaat over. we hebben ooit in een flatje laminaat gelegd, volgende flatje had al een mooie laminaatvloer, dus alles wat nog te gebruiken was naar mijn schoonouders gebracht, die hebben de zolder er mee gelegd. Ze hebben nog over, dus dat krijg ik weer terug voor de babykamer! Want er ligt hier vloerbedekking (weer verhuisd :oops: ) en dat vind ik met de katten niet zo hygienisch in de babykamer. Niet dat ze er mogen komen, maar toch... en de vloer in de woonkamer en zo, moeten we bijelkaar sparen :(
    Ik wil verder een soort azuurblauw/ richting grijstint op 1 muur, rest wit, en dan allemaal leuke kleurtjes in de aankleding...

14. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Die van mij zijn altijd al eigenwijs.. haha.. Maar vond het vooral vreemd dat de ene nu opeens schijnzwanger is.. :confused: haha.. Gaat wel weer over..
    En heb ook constant de ene achter me aanlopen, maar dat is mijn eigen hond en dat doet ze toch wel, maar nu extra veel en extra veel kroelen en wil perse op mijn buik liggen.. haha :D

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    haha.. ja ok.. dan snap ik het..humor! :) :) :)
    Ik vind rood gewoon heel warm en ik vind dat het kan voor een jongen en voor een meid!

ik dacht ook dat het minder zou worden na de 14 weken.. nou nee dus.. ik moet ook zeggen dat dat in mijn geval niet zo werkt! ga dadelijk toch maar een bekertje bouillon proberen.. kijken of ik dat binnenhou...

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    haha Ariel! dat je vriend dan rood geen mooie kleur vind!

17. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Ow jah en had vannacht gedroomd dat ik in verwachting was van een jongetje.. haha.. We zullen zien.. Maar vond het wel weer vreemd.

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wij moeten ook nog sparen. We waren uit ons vorige 2kamer flatje gegaan dat was namelijk maar 32m2. en dat is zelfs met ze 2en te klein. We wonen dus nu ff bij zijn vader. Maar hoop echt dat we snel weer een huisje krijgen! Word gek hier!

Heeft iemand nog leuke tips, voor kleuren en dergelijke voor de woonkamer? of onze eigen slaapkamer? ben namelijk wat dat betreft een beetje inspiratie loos :(

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Succes ermee meid! Ik hoop voor je dat je het binnenhoudt!

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hihi ik denk zelf ook een jongetje!

Heb trouwens ook rare dromen... Dat ik in bed lig op een zij en dat er echt zo'n uitstulping is aan 1 zijkant. Daar ligt dan het ruggetje van de baby, in mijn hand. Maar echt zo helemaal zichtbaar aan de buitenkant met ruggegraatje dat door mijn huid heen komt.... brrrrr en dat droom ik nou al een week. Ergens wel lief zo'n beebje in je hand, maar ik vind het griezelig!

Deel Deze Pagina