Ohw leuk! Misschien word dat het ook wel! Ik heb al een paar keer gedroomd dat we een meisje krijgen. En me vriend en ik denken ook allebei meisje. En ik ben 2 x gependeld en daar kwam ook meisje uit! Ben echt zooo benieuwd!
Ik ben ook zo nieuwsgierig, kan echt niet wachten! maar zal toch nog 3 weekjes geduld moeten hebben...
bij ons zegt iedereen dat het een jongen word! tot de 12 weken dacht ik een meid, en ineens sloeg dat om en werd het een jongen.. vreemd! Ik ben benieuwd! Wordt bij de bevalling echt een verrassing!
Ik heb ook heel erg last van rare dromen. Of van nachtmerries. Heb al een paar keer gehad dat ik gewoon huilend wakker word. 1x omdat me kat overreden was door de bus. en 1x omdat ik had gedroomd dat me vader overleden was heel vaag. Ik laatst ook gedroomd dat ik super ruzie had met me vriend omdat ik laarzen had gekocht van 295,43. Dat bedrag ook :S nog nooit zoiets raars meegemaakt.
Ik hoop trouwens dat ze in het ziekenhuis even willen kijken naar het geslacht. Ik heb zo'n raar gevoel da we zo'n eikel krijgen die dat niet nodig vind omdat het een medische echo is, eigelijk. Of dat de baby de beentjes mooi overelkaar houdt natuurlijk
Oh leuk! Jullie doen het nog echt zoals vroeger! Dat wilde mijn vriend eerst ook, maar nu die echo steeds dichtbij komt wil die het toch eigenlijk wel heel erg graag weten!
hallo dames, tsjonge zeg jullie kletsen me wat af ben je er een paar daagjes niet geweest moet je weet ik hoeveel gaan bij lezen . mijn vriend en ik denken beide dat het een meisje word en mijn pa zegt een jongetje de meningen zijn hier erg verdeelt.
bale meid dat je je zo voelt ! morgen lekker thuis blijven hoor! en superr he zo moeder! die van mij gaat me gordijnen en vritage doen
@ariel: dat is een mooi bedrag idd! haha! Gek he, dat je zulke rare dingen kunt dromen! Maar van je vader vind ik wat minder hoor! Dan zou ik ook huilen, trouwens als er iets met m'n poesies zou zijn ook!
het is ook alleen als ik heel rustig zit maar komt snel genoeg en lang genoeg dat we het kunnen voelen tot we aan het eind er gek van worden
ook voor ons blijft het een verassing want het mannetje wilt het niet weten maar ik eigelijk wel. maar we hebben toch maar besloten te wachten tot de bevalling
Mijn moeder die gaat het oude wiegje van me vriend opnieuw bekleden. Ben benieuwd of dat wat gaat worden haha
ff een ander vraagje tussendoor.. net ff getempt.. oorthermometer.. 37,9... zit normaal rond de 36,3.. en bij de oorthermometer moet je er nog 0,5 graden bij optellen.. weet iemand of het kwaad kan voor ons beebje als ik ziek ben en koorts heb...? Maak me er eigenlijk een beetje druk over..