Wij moeten het wiegje wel op eigen kamer neerzetten. Me mannetje die is gister begonnen bij de Fortis en gaat een zware fulltime baan combineren met een HBO opleiding. Dus die heeft ze rust dan hard nodig.
haha.. daar dacht ik ook al aan.. en dan zitten we nog niet eens in ons zwangerschapsverlof! hihi.. dan zullen de pagina's wel omhoog vliegen omdat we met zijn allen te moe zijn om iets te doen..haha
ok! dat wist ik dus niet... Ik probeer alles! haha.. wanhoop nabij.. erg he.. heb ook al een laag suiker, dus als ik niets binnenhou gaat die alleen maar omlaag.. bloeddruk zal nu ook wel super laag zijn denk ik zo! Bedankt voor al jullie adviezen! Jullie zijn allemaal geweldig!
nee de kleine gaat bij ons op eigen kamertje gelijk !ivm met mannetje en onregelmatige diensten waar hij over dag moet slapen als hij 12 uurs nachtdiensten heeft gedraaid!
Oe nou, cola daar moest ik helemaal in het begin juist van overgeven. Ik spuug heel moeilijk, krijg ook allemaal kleine bloeduitstortingen bij me ogen ervan. Maar als ik dan cola dronk ging het makkelijk! Was dus eigenlijk ook wel weer een soort uitkomst
dan moet ik toch nog eens ff goed na denken de meeste mannen zijn altijd wel over tehalen met een lieve blik
ja die van mij gaat makkelijk overstag! hij vindt echt bijna alles goed! als jij het leuk vindt is het goed zeg tie dan
hahahaha.. als ik dat doe dan rem me maar af.. hihi.. ben nooit zo'n super poetser geweest en wil het ook niet worden ook niet! Huis is altijd netjes, maar niet overdreven! Tis trouwens ook veel gezelliger hier dan te lopen poetsen!