Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    succes!

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nee ik (helaas volgens mijn mannetje) nog niet. Ik doe alleen wat nodig is. Iedere dag stofzuigen, dweilen en de toiletten schoonmaken. En wassen/strijken en dan vind ik het toch echt wel weer leuk geweest.

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    huilen boeit hem niet meer zoveel sinds ik zwanger ben, hij zegt maar de hele tijd dat het de hormoontjes zijn. maar zielig kijken werkt nog wel ;)

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiden ik ga ff boven kijken en mannetje nog ff helpen met de vloer ! tot zo :)

5. Niet meer actief

pff mazzelaars, ik ben al weken aan t sjouwen, trek katsen van hun plek, verbouw heel m'n huiskamer omdat er 1 plantje niet naar m'n zin staat, en loop een hele dag met een sopdoek in m'n handen .... en kan mezelf niet stoppen :cry: ! ik moet poetsen..... :whistle:

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja dat vind ik dus ook! Ik zit geloof ik al meer dan een uur alleen maar op dit deel van het forum te kijken en te posten :)

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    zo meiden ik ga ff strijken enz (nesteldrang---->nee nog niet) ben ook nooit z'n poetser geweest maar het is wel netjes in huis.

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Tot zo! Succes!

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik ben echt zo blij dat ik dat niet heb.....hou niet zo van schoonmaken haha. Ik wil dat het netjes is, maar het hoeft van mij niet allemaal dettol schoon zeg maar. Ja straks als de kleine er is!

10. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ tantepino..hahaha... Je wordt zo te horen gewoon gek van jezelf! ik heb dat helemaal niet.. had zelfs nog geen puf de afgelopen weken om te poetsen..helemaal niet..! Gelukkig heb ik een hele lieve man die me met alle liefde meehelpt! Zo lief!

@ Ariel : haha.. huilen werkt meestal wel.. vooral nu met die hormonen.. grappig.. ik hoef ook maar programma's op te zetten van char of bijv ik mis je en ik jank meteen aan..echt erg!

Ik heb gelukkig een mannetje die het meestal wel met mij eens is.. we hebben wel dezelfde smaak en maken vaak dezelfde keuzes! makkelijk dus!

11. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    met een beetje geluk halen we die 500 pagina's vandaag nog!

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Sizzel; dat heb ik nou ook, als er weer is iets zielig is bij dr. Phill of bij Oprah of iets dergelijks of zo'n waargebeurde drama film. Dan komt me vriend al weer met een doos Kleenex aan. Want die weet dat er weer watervallen gaan komen. Echt heel slecht! Ik huilde normaal nooit!

13. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik ben zo wel weg.. Mijn buurmeisje komt zo uit school en ze komt hier.. ga even oppassen.. leuk hoor.. alleen nu ik ziek ben ietsje minder... Maar het zijn 2 schatten van meiden.. (nu komt er maar 1) en ik ben stapelgek met ze! Dus laat maar komen!
    haha.. jongste (7 jaar) zegt altijd dat ik de liefste buurvrouw ben van de hele wereld! Leuk wha!

14. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Ariel.. haha.. zo herkenbaar! ik jank ook echt om alles.. ja.. oprah, dr phil.. as the world turns.. echt grappig....

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Die gaan we makkelijk halen als we nog ff een uurtje zo doorgaan! Nog ff zo doorgaan en de februari 2008 mama's hebben het grootste aantal pagina's van het forum!

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    haha.. daar gaan we natuurlijk voor! vind zelfs dat er in de zomervakantie echt veel gekletst is hier.. dat had ik eigenlijk niet verwacht met al die vakanties enz..

17. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    whaha.. ik ben anti-schoonmaak en mijn vriend is juist mien poets.. haha.. Die zal je vaker met een stofdoek zien lopen dan ikke..
    Dus er moet een wonder gebeuren voordat ik ga poetsen.. :)

Na mijn droom is mijn voorgevoel nog steeds hetzelfde want een droom blijft een droom.. haha.. We zien wel. Ben wel erg benieuwd.. Nog maar 5 weekjes wachten.. haha

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou meis! Succes met oppassen! Hoop echt voor je dat je je snel weer beter voelt! Op deze manier kan je natuurlijk niet echt genieten van je zwangerschap!

Leuk hoor dat je de leukste buurvrouw van de hele wereld bent ;) Volgens me nichtje ben ik de leukste tante hahaha

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    haha.. ze zeggen wel altijd dat kinderen de waarheid spreken he! hihi...
    ze komt om 15.15 uur hier.. dus heb nog ff!

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Dotje je zal echt zien dat die 5 weekjes echt snel gaan! Nou ja bij mij dan! Ik heb echt het idee dat de afgelopen 12 weken aan me voorbij geflitst zijn. Het lijkt echt alsof het gister was dat ik aan me vriend vertelde dat ik zwanger ben. Maar ben ondertussen al weer ruim 17 weken! :D

Deel Deze Pagina