Nou dan moeten we zorgen dat we in een half uur bij de 500 pagina's komen Nou dames even doortypen dus
Ik was altijd al erg, maar hoef nog niet echt te huilen bij tv programma's. Maar nu wel. Vind het gewoon erg zelfs bij hart in actie die ik al 2 x heb gezien.. pff en ik maar mijn tranen verbergen voor mijn vriend.. haha.
In het begin ging het ook verbergen, maar het hoeft nu niet meer. Beetje jammer alleen dat hij me dan gaat uitlachen. En dan komt ie 3 sec later naar me toe om me een dikke knuffel te geven en zeggen dat ik een muts ben haha
ja t poetsen neemt hier wel extreme vormen aan, word inderdaad moe van mezelf.. sta nu op dit moment zelfs m'n pc af te poetsen (voor de 100ste keer deze week )
Ik vind het wel leuk dat je nou leest dat een hoop meiden er last van hebben! Weten we in ieder geval dat we niet de enigen zijn!
grappig.. wat moet dat met je worden als je dadelijk op het einde loop of net bevallen bent! hele huis wordt ontsmet en er wordt voortaan met pure chloor gepoetst!
Nou als je egt wat leuks te doen wilt hebben. Kijk eens naar je toetsenbord meestal zijn die knopjes vies en zitten dr allemaal vieze dingen tussen. ik heb em van de week helemaal schoongemaakt. Alle knopjes er uit gewipt en 1 voor 1 schoongemaakt. Wipte alleen het komma knopje dr uit en waar die is gebleven....geen idee! Wel goeie bezigheidstherapie zo'n toetsenbord
Mijn vriend roept nu al moet je nu alweer huilen.. En zit nu pas op 15 weken, hoe moet dat met 37 weken.. haha
He getsie dat met dat chloor poetsen is geloof ik niet echt heel erg goed voor je of voor de meubels haha. Gewoon dettol nemen joh! Dan word alles even lekker gedesinfecteerd
Hmm.....nou dan huilen we denk ik al als we een schattig konijntje op tv zien ofzo hahaha.... Dus dan moeten we hart van nederland maar uit laten. Daar is het al nieuws als dr ergens in NL een cavia is weggelopen!
ja inderdaad... we kunnen dan niets meer kijken op tv... janken dan al bij het idee van wat er allemaal wel niet op kan zijn.. Dus ja.. dan blijft er maar 1 optie over... Heel veel hier zijn en schrijven!
Ik ook niet meer hoor! Maar ik zag al die vieze stukjes dr tussen zitten, word hiernamelijk nog wel eens gegeten bij de pc, en toen dacht ach...laten we dat eens schoon gaan maken. Maar de knopjes vlogen alle kanten op (waarschijnlijk omdat ik niet zo handig ben) en het enige voordeel is, alles is weer schoon! Ik heb nu alleen een pen nodig om het komma "knopje" in te drukken
Precies! En dan moet iedereen wel alleen maar leuke dingen schrijven! Want anders zitten we te janken achter de pc. En dat is ook niet goed natuurlijk!
haha.. nee alleen maar positieve dingen.. negatieve doen we niet aan! Wij zitten op onze roze positieve wolk!
als alle andere straks kijken hier en dit allemaal gaan lezen dan denkt iedereen volgens mij echt dat wij niet wijs zijn.. het gaat ook echt helemaal nergens over.. maar wel super grappig moet ik zeggen!
breng me aub niet op iedeeen Mijn toetsenbord is gelukkig vrij nieuw dus hij kan er nog mee door zoals ie er nu uit ziet