Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Daar heb ik nou ook last van! Ik wil ook echt alleen maar aan leuke dingen denken! Me vriend zegt ook iedere keer dat ik overal te makkelijk over denk enzo :S

Ff een ander vraagje tussendoor; gaan jullie nog wel eens uit of iets drinken ofzo?

Ik ben afgelopen weekend nog naar een festival in Zwolle geweest en dat soort dingen vind me schoonvader maar raar. Die denkt dat het een ziekte is ofzo zwanger zijn!

2. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Zo jullie hebben aardig wat afgekletst...Heb t wel allemaal gelezen maar weet niet meer alles dus is beetje moeilijk op iedereen te reageren.

heb net huisarts gebeld voor uitslag urine en deze was in orde dus gelukkig geen blaasontsteking. blijft dan wel vreemd dat ik zo'n branderig gevoel daar beneden heb...maar goed...maar effe in de gaten houden en veel drinken ....dat vind ik altijd wel moeilijk. hebben jullie dat niet ook?

Sizzel, wat rot dat je je zo beroerd voelt. Wel slim idee om je ziek te melden op je werk. Ziek maar lekker uit.

Ik las dat sommige meiden nogal een poetstic hebben en iemand zelfs elke dag stofzuigt etc.. pfff daar heb ik echt geen zin en tijd voor. Ik stofzuig 1 a 2 keer per week. Scheelt denk ik ook dat we geen honden/katten hebben dus dan wordt alles niet zo vuil he.
    Ik ben ook niet zo'n poetsfiguur. Hahaha. Opruimen vind ik al irritant maar ja wie weet gaat de nesteldrang ooit nog komen.

Mbt sneller huilen bij bijv tv programma's...heb ik sinds ik zwanger ben ook last van. Vriendlief vind het altijd wel grappig als ik weer ga huilen om iets zieligs.

Wie van jullie kijkt er trouwens ook naar gtst?

Heeft iemand nog tips voor leuke baby sites? Ik ken er al een hoop maar nieuwe sites zijn altijd welkom!

Weet iemand trouwens hoe je nu precies je uitgerekende datum berekend. Ik weet mn datum wel n.a.v. de echo maar heb t gevoel dat t niet klopt. Je moet normaal toch uitgaan van eerste dag laatste menstruatie. Nou dat was 25 april dus als ik dan de uitgerekende datum bereken dan kom ik uit op 30 jan 2008. Hoe kan echo dan steeds 8 febr aangeven. Snappen jullie hoe dat zit?

Heeft iemand nog tips waar ze leuke betaalbare boxkleden hebben?

Kikkert, en heb je al iets gehoord van je sollicitatie? Hoop dat je snel een job hebt want dat thuis zitten is ook niet leuk meer op een gegeven moment he.

Leuk dat sommige van jullie moeders hebben die gordijnen etc gaan maken. Mijn moeder gaat dat ook doen en ook lakentjes opvrolijken met bandjes. Wel handig idd zo'n handige moeder.

Ik heb ook al een idee voor een geboortebord...ja weet is nog wat vroeg maar goed. Laat het door iemand maken dus moet t wel op tijd doorgeven hoe t moet worden. Het wordt in elk geval een bord van figuur Pieter Konijn. Kennen jullie die? Vind dat echt geweldig, dat konijn.

Groetjes,

Baby4me

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    haha.. ik ga wel nog gewoon lekker weg hoor.. maar zo'n festival zou ik nu gewoon niet trekken.. ben gewoon helemaal op!

4. Niet meer actief

brullen kan ik ook erg goed, kon het altijd al best aardig (ben nogal overgevoelig :p ) Maar bambi enzo hoef ik nu ook echt niet te gaan kijken :p

5. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Of een blauwe natuurlijk.. ;)

6. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    van wat voor muziek houdt ieder van jullie eigenlijk? ik vind zangeressen zoals Shakira best goed.

En Marco Borsato heeft ook best mooie liedjes. Ben al 3 keer naar concert van hem geweest. Best gaaf. Maar ja concerten zijn altijd wel gaaf he....altijd veel leuker om een artiest live te zien dan op bijv tv

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zolang wij het maar leuk hebben toch ;) Daar gaat het om! En de rest mag gewoon lekker onzin mee komen kletsen hoor!

8. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    of een witte...voor degene die t geslacht nog niet willen weten. :)

9. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ tantepino.. whaaaaaaahahahaha.. nee bambi moet ik ook niet kijken.. of the lion king.. ook zo zielig al zijn vader doodgaat.. heb hier alle disney dvd's liggen.. nou ja alle... zo'n 60 nu... Kijk ze straks wel weer mooi met ons kindje!

Ik hou van heel veel soorten muziek. Vind juanez ook leuk, maar kan ook helemaal in de wolken zijn van Il divo bijv..
    Ik ga trouwens il divo voor ons kindje draaien straks denk ik.. lekker rustgevend en super mooi!

10. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Marco is top! haha.. Heb bijna al zijn cd's dus ook een grote fan..

En vind R&B en top 40 ook :thumup:

11. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Bambi...mooie film!

Ik heb al een hele disney dvd collectie verzameld trouwens. wel handig voor straks met de kleine. heeft in ieder geval al heel wat films te bekijken.

12. Niet meer actief

pfff m'n dochtertje loopt me in de weg, moet om haar heen poetsen :p

Muziek ... hmm ik vind Blof, robbie williams, anouk, Ilse de lange enz. goede muziek. Of een lekker meditatie cdtje om tot rust te komen...

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zo'n festival ga ik ook niet meer doen. Was toch een beetje te veel. Had aan het einde van de avond ook een super harde buik :( vetrol was zelfs helemaal weg super vaag!

14. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    zo ik ga naar beneden.. buurmeisje zal zo wel komen!
    Veel kletsen he.. nog 5 pagina's en dan zitten we op de 500!

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik hou ook van heel veel soorten muziek; van NLHipHop tot en rock en ga zo maar door. Ik heb ongeveer bij ieder genre wel een paar artiesten die ik heel goed vind! En van Nederlandse muziek natuurlijk Marco!

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb alle Disney classics ook in de kast staan! Ik vind dat zo geweldig! Ben nu bezig om ook alle bert en ernie dvds en winnie the poeh enzo voor die echte kleintjes te verzamelen. Hoeft ie zich in ieder geval nooit te vervelen haha

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Baby4Me Ik weet niet of je van Winnie the Pooh houdt maar ik heb daar hele leuke boxkleden van. Bij Kruidvat gekocht. Ze waren in de aanbieding voor 10 euro per stuk! En ik zag dat ze heel erg veel leuke dingen bij de Kruidvat hebben.

Mijn tante die maakt ook een geboortebord. En borduurd ze het er op. Die hebben wij allemaal in de familie. En dan het ABC met leuke figuurtjes erbij. Wel leuk om de traditie in ere te houden haha ;)

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Veel plezier met je buurmeisje! Hoop dat we je niet teleurstellen en bij de 500 pagina's komen! :)

19. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    Zo hehe daar is Sjaantje weer eens...Sorry lieve meiden, ik heb niet bijgelezen, het was te veel...
    Hier alles goed hoor, ik heb al een week of 2 het gevoel dat ik een kriebelje in mijn buik voel, maar twijfelde of het de beeb was... sinds gisterenavond op bed voel ik echt soort bubbeltjes in mijn buik, ik voel mijn schatje! Super, vandaag ook al meerdere keren weer gevoeld, echt lekker.

Verder ben ik even niet zo bezig geweest met de site hier, want op mijn werk is het erg emotioneel. Afgelopen zondag is namelijk de man van een collega ineens overleden, dat doet me erg veel uiteraard. Ik ben daar ook nog erg mee bezig, mocht vandaag gelukkig eerder naar huis want ik ben helemaal stuk... Ik zal niet alle details vertellen nu we allemaal al wat labiel zijn en snel huilen, maar het is een groot drama uiteraard. Jong gezinnetje etc... vreselijk

Gelukkig troost mijn kleine uk me af en toe door een teken van leven te geven, dan lach en huil ik door elkaar... God wat hou ik al van mijn kleine ukkie!

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    He getsie derrie zeg! Dat is nooit leuk om mee te maken. Ik lees het en ik krijg er meteen een naar gevoel van en kippenvel! Logisch dat dat je veel doet hoor! Is niet zomaar iets natuurlijk! Heb er eigenlijk niet echt veel woorden voor. Sterkte in ieder geval

Gelukkig wordt je dan getroost door je kleine uk! Die sleept je er wel door heen! Echt heel fijn voor je dat je em al hebt gevoeld! Hoop dat ik het ook snel mag meemaken. Bij mij zijn het alleen maar de darmen die wat aanrommelen. Tenminste dat denk ik dan.

Deel Deze Pagina