Jeetje wat vreselijk voor je collega! Kan me voorstellen dat t jou ook heel wat doet. Sterkte! Fijn dat je je ukkie al voelt!
Uhm weet niet.. De vk ging bij mij vrij hoog vandaag om het hartje te horen horen dan normaal.. (iets onder de navel) Dus hij kan ook best al hoog zitten denk ik..
jullie voelen de kleine wel al goed zeg. ik heb tot nu toe nog niet echt duidelijk leven gevoelt. het kan natuurlijk ook dat ik ukkie en mijn darmen met elkaar vergelijk en dat ik het darom niet voel
Nou meiden ik ga helaas de 100 pagina's niet vol maken vandaag. Ik ga even boodschappen doen. En dan koken enzo. Voordat vriendlief thuis komt en er achter komt dat ik helemaal niks heb gedaan vandaag haha. Tot morgen!
ik voel 'm' links onderin m'n buik, daar voel ik m onder mijn handen door "glijden" en als ie wild doet dan voel ik bubbeltjes tegen m'n hand
anders moet je gewoon tegen je mannetje zeggen: pff ik voel me beroerd vandaag k had echt geen puf om iets te doen.... meid fijne middag/avond tot morgen
NOU meiden wil ik een poging doen om jullie bij te houden schrijven jullie er in 1 dag tijd 25 pagina's bij haahaha. Ik heb dus ook niet echt terug gelezen hihi Hier gaat alles goed ben nog steeds niets aangekomen, tot nu toe ben ik 3,5 kg afgevallen dus het gaat de goede kant op
tippie: bij kruidvat hebben ze weer leuke dingetjes in folders staan. zie www.kruidvat.nl ongeloofelijk ze hebben daar nu al pepernoten! Dat is wel erug vroeg he
bij mij zit m'n baarmoeder nu ook ongeveer tot m'n navel... was er ook verbaasd over, maar dat kon de vk voelen! heb trouwens steeds meer het gevoel dat die plopjes in m'n buik echt wel de kleine hummel zijn... leuk!
pepernoten? hmmm heerlijk! ik ga alvast een zakje kopen straks en dan warme chocolademelk met slagroom... puur genieten! (waarschijnlijk verkopen ze die dingen zo vroeg voor mensen zoals mij )
Mijn baarmoeder zit nu ook ongeveer tot aan mijn navel hoor.. Was precies goed volgens 16 weken.. haha.. Hebben jullie nu ook trek in andere dingen.. Ben nu echt in een choco periode.. Drink veel chocolademelk (koude) en eet elke dag op z'n minst 2 boterhammen met choco.. Terwijl ik daarvoor helemaal niet van chocolade hield.. haah
nope heb eigenlijk niet echt trek in andere dingen of last van dat ik bepaalde dingen opeens niet meer lust (hoor je ook vaker he). wel grappig dat jij nu choco gek bent.
Ben terug van fysio! Heb bekkeninstabiliteit moet allerlei oefeningen gaan doen. 1 ervan heeft ie nu als opdracht gegeven: Je navel intrekken haha lukte aardig! Het is wel zo'n jong ding! Haha als 25 was, was ie oud. Heb grote kans dat ik straks met een heupband kom te lopen en ik mag niet meer strekken, en niet te veel stofzuigen! Maar dat deed ik toch al niet want heb net als de meeste mensen daar geen zin in! Over zin in eten: chocolade heb ik nu juist geen zin in! terwijl ik het normaal wel lekker vind (niet dat ik er zo veel van eet, das ook weer niet lekker) Ik heb overdag zin in croissantjes en s' avonds pizza!
jah he.. vond ik ook al en mijn vriend ook.. haha.. Ben ooit 1 x zo ziek geweest van te veel chocolade eten (toen ik een jaar of 2 was) dat ik het daarna altijd met mate heb gegeten.. Een stukje of 1 mars. En voor de puisten hoef ik het niet te laten.. Sta namelijk helemaal onder haha.. Fijn joh die hormonen..
ik voel de kleine als ik zit of lig. eerst alleen onderin maar nu ook bovenin. het waren ook eerst alleen plopjes, numerk ik toch ook cht chopjes op. gisteravond voelde ik hem cht ronddraaien, dat was gek!
ja bij mij ook veel puistjes..niet fijn maar ja....niks aan te doen he. hoop wel dat ze na zwangerschap ook weer vanzelf verdwijnen zou wel fijn zijn he.