Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja dat vroeg ik me dus ook af of je dat zelf kon voelen of iets?

2. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    heb jij ook kriebeltjes gehad.. ?

Echt leuk dat je de beeb nu al voelt!

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    puistjes heb ik niet zo heel erg gekregen in mijn gezicht.Ik heb ze bij mijn borsten... :( :oops: Dus nu met een v- hals truitje aan vind ik dat ook niet zo charmant, en dan is het niet eens een diepe v hals... Hormonen :(

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    was net ff aan het luisteren met de angelsound en dan zit beebje eerst onderin en dan naar boven toe in het midden das wel leuk dan zwemt het echt weg !en dan is het druk daar binnen!

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ja het begon met kriebeltjes! en toen werden het echt plopjes! Ik vind het ook echt super om te voelen!

Mijn baarmoeder voel ik echt zitten als een beetje duw op mijn buik, is echt een bal, die er eerst toch echt niet zat!

6. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Hahahaha meiden, jullie hebben lekker gekletst vanmiddag. :D

Vanmorgen met man in 't ziekenhuis geweest (niets ernstigs hoor, weet niet meer wie het vroeg). Ik was echt chagreinig. Manlief kon neits goed doen, en dochter liep ook telkens in de weg. Ik was echt erg. Gelukkig voel ik me nu na een paar uurtjes slaap een stuk beter.

Even denken hoor, wat heb ik net gelezen? (Mijn hoofd lijkt wel gatenkaas, ik onthoud niets)

baarmoeder: ik ben benieuwd tot waar die van mij zit. Ik probeer wel steeds te voelen, maar ja ik heb er geen verstand van.

dingen kopen: ik ga echt pas dingen kopen als ik het geslacht weet. Ik denk dat ik in de babykamer iets met olifanten ga doen. Met rood of zo. 't Zijn nog van die beginnende ideeen in m'n hoofd.

huilen: ja ik huil ook om digen als As the world turns. Of zelfs om dingen waar een normaal iemand echt niet om zou huilen (Wannabe a popstar :oops: ).

Pfff, we zitten midden in 't zindelijk maken van Norah. Terwijl ik hier zit te lezen heeft ze 3 keer geplast, waarvan 2 keer op de pot en 1 keer op een poppenbadje :rolleyes: . Nu krijgt ze ook 3 keer stickers, en dat weet ze..... Dus waarom in één keer een grote plas doen als je het ook in 3 keer kan doen..

:zucht:

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zit je baarmoeder met 16 weken al bij je navel? :confused: Ik ben nu 17 weken maar die van mij zit volgens mij nog ergens onder verstopt.. Komt niet in de buurt van m'n navel.. Of kan je dat zelf niet voelen?

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ooh nog 1 pagina te gaan!

9. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Ik heb geen idee.. Maar als de vk het kan voel, moet je het zelf ook kunnen voelen denk ik dan.. Maar wat je moet voelen weet ik ook niet?

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    haha mamanorah, die kleine van jou is slim! 3 stickers is natuurlijk wel erg euk!

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik voel dus echt een bal, en hij zit nu zo'n 2 vingers onder mijn navel. De vk duwde vorige keer in mijn zij om het te voelen, dus ze zei niet waar ie precies zat.

12. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Nee bij mij zei ze het ook niet.. Maar ze bleef een tijdje op dezelfde plek voelen dus daar zal ie wel gezeten hebben.. Ff kijken of ik kan voelen als ik in bed lig.. Is wat makkelijker.. haha

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    moet je dan wel liggen om te voelen?hahah ben blond hoor :oops: en dan druk je dan wel stevig ik durf niet te hard te duwen zeg maar! vindt weer eng hahah maar zou geen kwaad kunnen toch?

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    ik heb ze ook vanaf het begin gehad... en ja, ik zeg 'gehad'!

sinds een week gaat het nu namelijk errug goed... heb een pakketje gekocht van Laberatoir Garnier, daar zit een tube in met scrub en een flesje lotion... ik scrub nu elke avond m'n gezicht (vooral gebied op kin en bovenlip) en doe er daarna die lotion op... werkt bij mij echt heel goed!

misschien hebben jullie er iets aan...

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hahaha ik lig hier helemaal in een deuk wat een stel zijn wij bij elkaar met het voelen enz..... :) :) :)

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    ik voel het niet, maar de vk zei dat hij al bijna bij m'n navel zat... en dat was vorige week :)

17. Niet meer actief

ik voel ook duidelijk m'n baarmoeder maar bij m'n navel zit ie nog niet geloof ik...

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    jaja we zijn echt een stel mutsen!

ik voel het beste als ik lig en dan een beetje drukken met je vingers, te hard durf ik ook niet. De vk duwde wel heel hard :( Ik ben gewoon mijn hele onderbuik afgegaan, en ik voelde echt het verschil van waar wel en waar niet. Het is ook echt rond, zeg maar...

19. Niet meer actief

ik ben uitgesopt trouwens, lig nu half voor pampus op de bank met de labtop :p

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik ga zo weer eens een buikfoto maken denk ik! momentje!

Deel Deze Pagina