Erg he.. was altijd al wat steviger van mezelf en ben ooit flink wat kilo's kwijt geraakt.. maar dat zat er ook zo weer aan volgens bij.. Maar nu is mijn buik ook aan het groeien en ik vind het wel leuk dat ze het zien.. Maar van een tweeling is ook weer overdreven..
Zozo dat is zeker gezond zeg! Volgens mij is het gezondste dat bij mijn avond eten zit me coleslaw salad! hahaha
Neej joh.. Dat trekt wel weer bij.. Jij hebt nu een groei spurt en een ander over een paar weken terwijl jij stil staat..
Ik vind juist dat je een mooie buik hebt! Kan je al lekker mee pronken! Bij mij lijkt het af en toe gewoon of ik te veel heb gesnoept haha. Maar volgens me moeder gaat daar snel verandering in komen!
dank je wel, allemaal! Ik krijg dus echt van iedereen te horen dat ze het toch nog niet echt zien! Nou mijn familie ziet het natuurlijk wel! mijn pa zei dat het wel ff wennen was, een dochter met een dikke buik!haha... Heb altijd ondergewicht gehad, en zelfs voeding gekregen voor mensen die kanker hebben (toen ik 12 was geloof ik) Maar dat is gelukkig al lang niet meer. En het is allemaal op mijn heupen gaan zitten! haha t is ook nooooit goed!
Ik moet morgen wel wat gezonds eten...Anders krijg ik op me kop haha! Er wordt hier heel streng in de gaten gehouden of ik wel genoeg gezonde dingen binnen krijg
Vrienden van me die zien het ook niet echt. Maar me vriend die zegt dat ie het juist wel heel duidelijk ziet. Maar hij vind me gelukkig nog steeds mooi enzo
ik denk ook dat dat zo werkt hoor, met van die groeispurten! en ik vind dat je juist een mooie buik hebt, joma