mijn vriend is ook heel erg bezig met mijn voeding! vind ik heel lief! En gelukkig vind ie mijn buikie ook leuk. En wat er in zit nog veel leuker Hij zegt ook dat het niet erg is als ik het er straks niet helemaal af krijg, maar ik denk dat ie straks wel ander piept! haha Ben daar ook niet zo mee bezig, maar wil er in ieder geval met kleren een beetje goed uitzien, onder boeit me niet zo! haha
Haha mijn vriend die heeft juist een instelling van wat er aan komt moet er ook weer af. Dus we gaan iedere avond ff wandelen of fietsen enzo. En mag niet te veel ongezonde dingen eten haha. Hij heeft ook heel erg veel interesse voor wat er in me buik zit.Heeft van het weekend een boek gekocht met een cd dr bij voor je "buikbaby" en hij kan niet wachten tot ie dr tegen kan praten. Hij zegt die stem van jou die hoort ie toch al genoeg haha
Dat is lief! mijn vriend zit ook steeds van; kan ie mij al horen? en kan ik het al voelen als ie schopt? Fijn van die meelevende mannen!
@ alle dames ik heb nog een hoop positiekleding tekoop staan op marktplaats voor weinig geld dit is de link http://kopen.marktplaats.nl/search.php?ui=5559443
Dat babypakje dat er op staat is super schattig! Ook een advertentie van jou toch? Jammer alleen dat je zo ver weg woont!
net klaar met eten, nog ff alle zooi opruimen hond uitlaten en douche en dan lekker de bank op. nog een fijne avond. liefs kikkert
zo hier ook klaar met eten had erg trek alleen dan zit ik na 10 happen al vol!zijn er meer die daar last van hebben? zo alles is al opgeruimd! en vanavond heerlijk niks ja hangen met laptopppie! meiden nog wat doen vanavond?
@Joma hier ook last van, dan heb ik hele erge trek en als dan het bord voor mijn neus staat zit ik binnen no time vol. Ik eet nu gewoon kleinere porties de hele dag door Hebben jullie ook last van dingen waar je een dag helemaal aan verslaafd bent? Ik gisteren radijsjes, vandaag crackers met mosterd wat zal het morgen zijn
Ik heb het ook heel vaak, vooral als ik ergens echt trek in heb. Dan eet ik het en hoef ik het na een paar happen niet meer. Mannetje die belt net dat ie in de file staat. Dus duurt nog ff voordat ik kan eten. Ben uitverveling maar ff een eitje gaan bakken. Anders hou ik het echt niet vol! Ga nu ff de hond van me schoonvader uitlaten...en vanavond lekker filmpie kijken!
Heb net het eten op, had precies hetzelfde! Na een paar happen vol! Nou ben ik de hele dag ook al heel moe, dan heb ik dat ook sneller, weet ook niet hoe dat kan.. Ga nu even een uurtje op de bank en dan de puinzooi in huis es opruimen, bleeh Fijne avond ladies!