spannend! ja ik was ook al vroeg wakker, pff is al dagen zo... ik kan niet meer uitslapen hihi nou dan zal je versteld komen te staan als je straks echt 2 beebs ziet bij de VK
Goedemorgen meiden! Susan welkom terug! Joma wie weet... Hahaha. Ik ga zo weer op naar het werk. Liefs
ik ook niet hoor ppff soms best vervelend! ik heb mijn bovenste bericht gewijzigd heb ff mijn droom erbij gezet!echt vage dromen af en toe
goedemorgen allemaal.. @ Joma..rare droom.. wie weet wat er van waar is! @ susan.. das lang geleden, leuk dat je er weer bent! hier gaat ie wel weer een beetje.. nog niet geweldig, maar geen koorts meer.. nu 37,4. Buik rommelt nog wel flink hoor.. heb ook nog steeds de neiging naar de wc te moeten rennen.. hopen dat dat vandaag niet meer hoeft! Misselijkheid is nog niet weg.. Net maar 2 beschuiten op.. lekker en licht verteerbaar he! en..? gaan we voor pagina 550 vandaag? haha
meid fijn dat je koorts gezakt is! hoop dat je je snel beterder voel! ja die dromen hahaha zou wat zijn!nou ja morgen pretecho
@ Joma.. oja.. da klopt.. die heb jij morgen al! leuk zeg! wel foto's plaatsen he! Wij zijn niet een beetje nieuwsgierig.. haha
sizzel: fijn dat t een beetje beter gaat! Ziek nog maar even lekker uit! Joma: heb je morgen al een 3d echo? of is het een 2d? Hier zeiden ze dat een 3d pas met 25 a 30 weken kon...
een 2D je kan ook wel 3D doen maar das helemaal niet mooi nog omdat het gewoon nog soort skeletje is zonder vet zeg maar!
@ Joma : dat kan ik me voorstellen! Jij hebt ook geen echo gehad met 12 weken of wel? Ik ook niet.. ken ons beebje alleen nog maar van de eerste 2 echo's waar het nog niet meer was dan alleen een klein vlekje met een kloppend hartje!
ja mijn laaste was met 8 weken en 5 dagen ja!maar ben blij dat ik de angelsound heb en jouw laatste echo was ook zoiets toch?
yep! 8 weken en 4 dgn! Heb gelukkig wel al 2 x het hartje gehoord bij de vk! Dat maakt al een hoop goed! Ben je al niet meer zo ongerust! Zag dat jij ook al gereageerd had op het topic hier.. belachelijk dat iemand zoiets hier plaatst! Het is trouwens al gemeld bij de moderators. Mogen ze van mij snel verwijderen! Je weet wel waar het over gaat denk ik...
ja precies ik heb zowat om de dag hartje gehoord met de angelsound!mag straks weer naar de vk toe! ja vreselijk zoiets joh! ze denken lollig te zijn!
soms denk ik echt.. had ik de angelsound ook maar gekocht... maar ik zou echt de hele dag aan het luisteren zijn..hahaha! Naar de vk.. ook altijd leuk! Nog een keer hartje luisteren, baarmoeder voelen e.d. en dan horen hoe goed je kindje het doet! Nou de humor is ver te zoeken bij zoiets hoor.. gaat toch nergens over. Dat zet je toch niet op een zwangerschapsforum. Diegene die dat gedaan heeft heeft echt geen fatsoen in zijn donder. Hoop dat ie snel verwijderd wordt!
tuurlijk is leuk om te horen bij de vk hoe goed het gaat! ben ook benieuwd straks ja joh die vent komt wat te kort joh!maar moet snel weg ja!
Goedemorgen! Susan, welkom terug. Leuk Joma zo snel al de pret echo. Ik ga even Norah naar de peuterspeelzaal brengen..... Tot zo