Ja dat heb ik ook wel, maar vind het heel spannend. Ik hoef niet te spugen, maar heb weinig trek in eten. Avond eten is helemaal niets op het moment! Maar goed, is voor het goede doel! Laat mij maar misselijk zijn, prima!
ichtus, dat is een mooie buik! bigdream, wat leuk zeg maandag je echo. Ik duim voor je dat alles op schema ligt en je een heel mooi mini mensje ziet. Maar dat zal vast goedkomen.
@bigdream....een echo....lekker vroeg zeg...heerlijk...geniet ervan meis.. en hopelijk geeft t wat rust! en zal de misselijkheid ook snel wegtrekken.....
Dank je wel, ik hoop het ook, vind het ontzettend spannend, had in december een missed abortion. Kreeg bloedverlies in de elfde week en toen bleek op de echo dat het vruchtje al eerder was gestopt. Had met 6 weken een goede echo! Ik hoop zo dat nu alles goed mag gaan en we in december een mooi, gezond beebje in onze armen mogen sluiten. Dat is echt mijn grootste wens!
je bedoeld februari waarschijnlijk! kan me wel voorsellen dat je dan nu flnk in de rats zit ja...probeer ergens wat vertrouwen weg te plukken....
hoi allemaal. wow wat een mooie buikjes al zeg.. ik ben nog al gezet van mij zelf dus ik hoop dat ik nu eens een mooie strakke buik krijg en dat mijn 2 blubberbuikjes 1 worden ow bigdream wat lekker snel al maandag mag ik mee? ben namelijk zo nieuwschierig komt vast goed hoor... nou verder gaat het hier heel eng goed heb echt helemaal nergens last van echt helemaal niks ja gapen en slaperig maar verder echt niets..en dat vind ik eignelijk best wel eng maar goed we moeten vertrouwen hebben .... liefs wiesje
ja meid vertrouwen hebben is het beste ! niet zo veel klachten is toch lekker meegenomen zijn er meer die dat hebben dus niks om je zorgen over te maken!
meiden ik ga zo lekker naar bed morgen lange dag voor de boeg van half 9 tot 21.uur nou fijne dag allemaal!
@joma ja is wel heel toevalig samen uitgeteld even oud is het toevallig ook je eerste? dan lopen we helemaal gelijk op zou tegek zijn niet
trouwens dames wat een mooie buikjes zeg niet te geloven ik voel me nog maar minibuikje als ik die van jullie zie, kan dat komen omdat het mijn eerste is ofzo?
meiden welterusten en tot morgen misschien tussen de middag even snel en anders morgenavond slaap lekker allemaal
nou ik heb ook nergens last van hoor. ik ben zelf niet echt moe of zo. ik heb wel heel af en toe dat ik een misselijk gevoel heb,maar wat er nog niet is kan nog komen hoor meid. en we moeten juist blij zijn als we nergens last van hebben al is het moeilijk hoor want je hoort zovaak als je zwanger bent ben je misselijk etc. heb ook even een foto van mijn buikje gemaakt
Hallo, Erg leuk al die buikjes te zien! Heb die van mij er ook maar bij gezet in album.. Nog steeds misselijk en brandend maagzuur hier..pfftt.. Dus rennies mag je nemen? Hoop dat de misselijkheid enz morgen iets minder is! Morgen vroeg komt er iemand langs voor moeders voor moeders Ga ik ook aan meedoen! Slaap lekker allemaal! Ps denk dat ik een jongetje ga krijgen... groejtes Esmay
een hele goede morgen allemaal dacht f heel snel kijken voor ik ga werken heb lange dag voor de boeg half 8 beginnen en pas om half 6 weer klaar bleh en ben nu al zo misselijk hoop dat dat straks weer wat weg trekt. En hoe staat het met de rest van de dames? Ik ben wel beetje jaloers op jullie buikjes hoor hahaha kan mij niet snel genoeg gaan dat buikje nu tenminste maar ik stond gisteren op weegschaal ben al 2 kilo afgevallen das ook niet goed of wel?