Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    komt vast gauw genoeg....ik heb nu opeens sinds paar dagen veel last van steken in mn borsten etc en idee dat ze groeien. maar van mij hoeven ze niet zoveel te groeien. is ook allemaal gewicht wat je met je meedraagt he. en met sporten niet handig. maar ja....alles voor t goede doel he. :)

2. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    vanaf welke hoogte meet je de buikomvang eigenlijk?

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Meiden, ik wilde terug gaan lezen maar jullie hebben zoveel geklept dat ik er niet eens aan begin :) . De laatste keer dat ik er was waren we bij 485 en nu al op 514. Vandaar mijn ego berichtje.

Vandaag weer gewerkt en ik begon al snel weer pijn in mijn rug en hoofd te krijgen. Na lang twijfelen meteen een besluit genomen, ik ga 50% werken. Ik trek het lichamelijk en geestelijk allemaal niet meer. Gelukkig deed de baas niet moeilijk en ga ik nu voor 50% de ziektewet in. Wat een opluchting zeg!

Maandag bij de controle meteen om een zwangerschapsverklaring vragen want het werk wil er 1 en het UWV ook.

Vandaag eens lekker rustig aan doen. Ik heb net een grote pan hachee op het vuur gezet en dat staat lekker te pruttelen. Het hele huis ruikt heeeerlijk. Lekker rode kool en aardappels erbij dus smullen vanavond.

4. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    kan iemand me nog antwoord geven op mn vraag hoe ze de uitgerekende datum berekenen? Heb bij mij gevoel dat t ergens niet klopt...in alle schema's kom ik uit op 30 jan terwijl op echo blijkt dat t 8 febr is. niet dat t veel uitmaakt maar vraag me gewoon af wat voor berekening t is en hoe t verschil kan zijn...

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik vind van wel w8 ik zal ff een foto maken van een paar blz uit het boek als je wilt

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hahaha tsja...euh...wat zal ik er is over zeggen. Als je je verveelt doe je wel eens rare dingen he :)

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Waar die het dikst is :p bij mij een beetje op 2/3 van tussen je navel en schaambeen (dus het dichtst bij je navel)

8. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ja ik, 2 zelfs :)
    Eentje is t 9 maanden dagboek van AC Harris (bol.com) daar kan je dus niet veel inschrijven als alleen de "praktische" dingen.
    Voor het andere "dagboek" heb ik bij de action een dik schrift met harde kaft gekocht en schrijf daar niet dagelijk in, maar wanneer ik daar behoefte aan heb of als er iets te melden valt wat niet in 1 zin past :) Zoals bv de echo's, bezoekjes aan de VK, reactie's van mensen, kadootjes die je van mensen al hebt ontvangen, hoe je lijf aan het veranderen, de kwaaltjes die je hebt etc etc.

Liefs Angel

9. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hallo meiden,
    ik doe ook effe ego want moet zo weer terug naar het werk!Ik zal vanavond alles bijlezen!

Ben net terug van de gyn:
    ben helemaal goed gekeurd.
    Bloeduitslagen allemaal goed :)
    Alleen blijkt dat ik 0 negatief bloedgroep heb, en nu moeten ze ook de bloedgroep van mijn vriend weten en ik krijg een of andere injectie in de 28e week. Waarom is dit? Ik zal het straks ook zelf even op internet zoeken.

Ook de uitslag van de TripleTest was e al, heel laag risico gelukkig :)

Sorry volgens mij een beetje warrig berichtje maar heb haast.

groetjes

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    er staan 2 foto's van het boekje in mijn album wel erg onduidelijk maar je kunt ge hele blz beschrijven. ook staan er hele leuke fototjes in van anna geddes

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    volgens mij je laatste menstruatiedatum + 9 maanden en daar dan nog een week bij.

Bij mij was het dus 5 mei + 9 maanden= 5 februari + 7 dagen= 12 februari.

Alleen via de echo zeiden ze 9 februari en moest van de vk die datum aanhouden.

12. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Hangt in de lucht denk ik. Ik ben ook al 2 dagen grieperig :(

13. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ik denk dat dat ook komt omdat je overdag eet, drinkt enz. 's nachts niet waardoor je darmen alles verteren en je dus niet zo'n dikke buik hebt... bij mij is het nu ik dus 2 dgn niets gegeten of gedronken heb ook veel minder hoor.. heb echt maar een heel klein buikje!

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38

die spuit in week 28 is voor antistoffen aan temaken die wat je zelf niet aan maakt of zoiets. dit dacht ik dat ze tegen mij zeiden. maar zelf hoef ik het gelukkig niet

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Op de foto ziet je buikje dr mooi uit! Ik vind het zo irritant dat ik me foto er niet op kan zetten! Rottelefoon!

16. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Goed dat je aan jezelf denkt en aan de beebs en dat je minder gaat werken. Kan me voorstellen dat dat een opluchting is.

Volgens mij heb je maar 1 zwangerschapsverklaring nodig. Je werkgever zal nl bij UWV aangeven per wanneer je zwangerschapsuitkering etc moet ingaan en dan sturen ze de verklaring mee. Dus normaal hoef je niet zelf nog een verklaring naar UWV te sturen.

Doe idd maar lekker rustig aan. Lekker die hachee! Alvast smakelijk eten!

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ff een vraag je aan jullie allemaal:

gaan jullie een geschenkje geven aan de mensen die op kraambezoek komen?

18. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    ah ja zie t. dat is idd al meer plek dan ik bij andere boekjes heb gezien. ga ook eens bij bruna kijken..bedankt voor de tip!

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    absoluut... 's ochtends lijkt ie wel ingezakt tijdens het slapen! :(

20. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    als ik zo reken zit ik op 25 april + 9 maanden = 25 jan + 7 dagen = 1 febr en meeste schema's staat 30 jan dus dat klopt dan aardig maar volgens echo is t 8 febr. toch beetje raar zo'n week verschil..

Deel Deze Pagina