ik weet er helaas ook alles van...wij hebben ook heel lang van 1 inkomen moeten leven omdat uitkering was afgelopen en vriendlief helaas (ondanks heel veel solliciteren....) nog geen baan had. hij kreeg nergens een kans. echt erg. En moet zeggen dat t idd heel zwaar is dezelfde lasten opeens van maar 1 inkomen betalen. Ja UWV is een rot instantie!
ik ben ondertussen trouwens wk turnen aan het kijken.. dat blijf ik toch leuk vinden om te zien.. alleen wat zijn die meisjes dun.. echt.. soms gewoon eng dun! Kan me inderdaad voorstellen dat dat niet goed is voor die botjes, spiertjes enz..
bij ons is beschuit met muisjes heel normaal oof geboorte borden of iets op de ramen. ik woon in zuid-limburg dus vlak bij de belgische grens
Ik woon in noord-limburg en hier zijn geboorteborden en beschuit met muisjes heel normaal. Normaal zet de buurt volgens mij een geboortebord en vaak doen vriendengroepen en familie het ook.. dus meestal staan er wel meer borden in de tuin!
En wij dus ook.. alleen bij de gemeente geregisteert als samenwonend en verder nergens. Bewust voor gekozen alleen is het maar om alle extra geld te omzien.. haha.. En het is helemaal belachelijk dat je je huis moet verkopen omdat je geen recht hebt op een uitkering.. Ook al is het voor tijdelijk.. (aangezien wij een koophuis hebben) Maar de hypotheken maken ze ook al belachelijk hoog! Maar je kunt wel alles lenen.. De ministers verdienen veel geld per jaar en een doodnormaal mens met een gemiddels inkomen wordt dan ook overal op gekort.. Blegh ben het zo beu he.. Met meneer Bos..
@Kikkert http://www.postbus51.nl/index.cfm/t/Bijstandsuitkering/vid/691FD294-C295-519D-181FD922374F886D Liefs Angel
Wij zetten niks in de tuin ofzo. Was alles goed geweest hadden we het wel gedaan. Bestond er maar geur computeren, dan konden jullie ruiken hoe lekker mijn vlees ruikt. Ik krijg er gewoon trek in....
Ik heb er ook totaal geen vertrouwen in. Het is precies zoals jij zegt. Nou ben ik zelf een groot Geert Wilders fan dus allemaal niet van al die PVDA en CDA gedachtes. Het kan in mijn ogen ook nooit goed gaan. Maar helaas kunnen wij daar op dit moment vrij weinig aan veranderen.
o leuk ik heb zelf 10jaar geturnt maar als ik erna ga kijken da kriebelt het weer om te beginnen maar helaas kan dat niet vanwegen knie en heupen en ik word eigenlijk al te oud voor z'n sport
maar ik vind het echt zo leuk om naar te kijken.. duurt nog tot 16.00 uur op ned 1! (voor als je zin hebt om toch te kijken!)
Een vriendin van mij is Colombiaans en daar doen ze aan "baby-showers" en zij gaat er dus ook 1 voor mij geven Dat is ook handig! Dan geef je een lijst met spullen die je nog nodig heeft en dan krijg je die!
hoe bedoel je extra geld te omzien? ja idd belachelijk ook hoe hoog te hyptoheken zijn. En idd wel erg gevaarlijk voor veel mensen dat je tegenwoordig zo makkelijk een lening kunt krijgen van de bank. Ook al die reclames over leningen op tv...zoooo irritant! ja en die ministers verdienen bakken met geld dus die hoeven zich nergens druk over te maken maar de gewone burger wordt altijd de dupe van al die stomme plannetjes van t kabinet. Arggghhh