Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    wij hebben het moeilijk maar jou moeder denk ik nog iets erger als ik dit zo lees. wel super lief dat jij haar zo goed wilt helpen. ik zou zo graag eens iets terug willen doen voor mijn pa&ma, ik heb ze vorige week 3 rozen gekocht het is weinig maar het gaat erom wat het te betekenen heeft. mijn pa & ma hebben het financeel redelijk maar ook niet super, vooral nu mijn pa de ziektewet in gaat omdat hij overspannen is.

2. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Oh dat zijn al wel leuke ideeen jah.
    Hou me maar op de hoogte dan. Als ik iets leuks vind zal ik het je ook wel ffies laten weten.
    Ben je zelf ook zon creabea? :) Ik wel, hou dr wel van om zelf van die dingen te maken enzo

Liefs Angel

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Haha dat is wel grappig. Een skelter kopen voor een baby haha. Mannen zijn ook af en toe zo lekker bezig met denken maar niet heus. Maar goed dat wij vrouwen dat voor hun doen! ;):p

4. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ ariel : ik vind het ook echt super dat je zo je moeder wil en kan helpen. en je moet maar zo denken dat alle kleine beetjes helpen meid! Ik zou precies hetzelfde voor mijn ouders doen! Denk alle meiden hier wel! Echt super van je meid!

5. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    minipakjes met muisjes geven is ook erg leuk! die kun je kopen bij de groothandel! leuke strik erom heen en klaar ben je!

6. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0

Hahaha dat heb ik me laatst zitten bedenken, dat er zoveel gekletst word, dat we mss wel een chat kunnen gaan openen :)

Liefs Angel

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik ben al blij dat ik af en toe wat voor dr terug kan doen. Zij heeft 20 jaar lang voor mij gezorgd en nu kan ik eindelijk wat voor haar doen. Iedere keer als ik met een tas met boodschappen kom of in het weekend een lekker flesje wijn voor dr haal dan staat ze weer te janken. Omdat ze het zo lief vind. Het gaat er ook niet om inderdaad wat je koopt maar wat het betekend!

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38

de ouders van mijn vriend zijn gescheiden en hebben beide een nieuwe partner en mijn schoonvader heeft een maand geleden 20.000 euro gekregen, lekker tuintje opknappen, lekker 2 weken naar turkijen, nieuwe kleding(dure)....en wat krijgen wij niks. en weet je wat het ergste nog is: dan zegt mijn schoonpa kom eens met jullie papierwerk enz naar ons dan gaan we jullie helpen tsja met alleen kijken los je niks op maarja dat snap hij niet

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hahaha ja ik ben zo'n goeie dochter :) 8)

10. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ kikkert.. dat is natuurlijk ook wel super frustrerend zeg.. grr.. sommige mensen snappen het gewoon echt niet!

er zijn vandaag al weer 16 pagina's bij gekomen... niet normaal zoveel als dat wij hier kletsen! Wij gaan dat record van de meeste pagina's toch wel zetten he!

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    dames ik ben ff weg brood halen en vlees anders hebben we niks om mee tenemen naar het werk (daar gaat het geld weer :( ). misschien tot straks

liefs kikkert

12. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Mijn schoonouders hebben wel andere dingen te doen dan spullen voor hun kleinkind te kopen (terwijl het de eerste is) namelijk een 10x per jaar (of vaker) op vakantie gaan. Ze houden bijna niks over voor andere dingen, de zielen :rolleyes:

Gisteren trouwens het zieke beebje aan de buitenkant kunnen voelen. Omdat het geen vruchtwater heeft schopt het meteen tegen mijn binnenkant aan. Ik dacht, eens even voelen en ja hoor, een duwtje. Mijn vriendin heeft het ook kunnen voelen en helaas was manlief net te laat.

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nee inderdaad met kijken los je niks op! Om dingen op te lossen heb je geld nodig!

14. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    lijkt me toch wel heel mooi om je kindje zo te voelen.. Jammer dat je hubbie net te laat was..

trouwens belachelijk dat ze niet iets kopen voor hun kleinkind.. gaat vakantie dan voor? nou ja... meningen zullen best verschillen hierover, maar ik kan dat nooit zo goed hebben! Ik weet zeker dat mijn ouders alles over zouden hebben voor hun kleinkind.. echt alles!

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    He hallo! niet zo snel gaan...! Ben maar ff weg en ik kan jullie echt niet bijhouden hoor.
    Wat een kletstantes. Nog nooit zoiets meegemaakt.

16. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Mijn ma doet ook van alles. Ze was eigenlijk met pensioen maar wilde toch parttime wat blijven werken. Ze moest de afgelopen maanden vaak extra werken. Zegt ze, kijk, da's mooi, kan ik weer wat extra's voor mijn kleinkinderen kopen. En dat terwijl ze er 3 heeft en mij stiekem het meest verwend nu :) .

Mijn schoonouders hebben een heel goed inkomen, een huis wat zo goed als afbetaald is en hebben altijd zuinig (zeg maar gierig) geleefd. Wij denken dat ze nu alles opmaken zodat de kinderen straks niks erven.

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ boney : gezellig toch! Leuk clubje zo!

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Misschien is zo'n chat op dit forum wel een idee! Het gaat ook zo snel allemaal!

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Haha tuurlijk Heel gezellig. Maar kan hier echt niet blijven zitten om jullie bij te houden. Ga weer naar boven nu.
    doei

20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Dees : dat vind ik dus zo'n domme reden! tuurlijk lekker leven is fijn als je dat kunt, maar kan er niet een leuk kado af voor je kleinkinderen! Kom nou.. nee daar kan ik me erg kwaad over maken!

Trouwens mijn petje af voor je moeder hoor! erg knap! eigenlijk met pensioen en dan toch blijven werken!

Deel Deze Pagina