met een chat is het helemaal niet bij te houden! dan kunnen we ook niet quoten.. dus ja.. dan weet je soms niet eens waar de ander het over heeft.. lijkt me ook erg irri.. nee laten we het maar gewoon zo houden! Is toch errug leuk zo! Kan iedereen het ook nog eens bijlezen!
Ja oke daar heb je wel gelijk in. Als ik na het weekend weer terug kom kan ik ongeveer een boekwerk lezen.
Ze doet het werk gewoon heel graag en wilde ook niet 24 per dag met pa opgescheept zitten denk ik . Als ze 65 is dan stopt ze er écht mee zei ze. Ze is nu bijna 64.
En nu kan je teruglezen hoe het met iedereen gaat (als er geen 30 pagina's bij zijn geklept), met een chat kan dat weer niet.
nou dat vlees halen gaat dus niet door het mannetje heeft het geld perongeluk meegenomen. hier is het ook koud. ik heb een dikke wintertrui aan en nog heb ik het koud. ik heb net de verwarming maar eens ff aangezet.
Jippie me angelsound is gearriveerd! Nu me mannetje nog Kan niet wachtten tot hij thuis is! ffies wat nieuws voor de lijst: Het pretechobureau belde me net. 15 sept zou ik een pretecho hebben, maar die is verzet naar de 14e, 19 uur. Spannend! Toch weer een dagje dichterbij Liefs Angel
Haha ik zie al weer dat jou mannetje net zo slim is als de mijne! Die heeft vanochtend het geld en de pinpas meegenomen!
haha ja mannen denken niet echt na voordat ze iets meenemen. of nog beter gezegt ze kijken niet naar wat ze meenemen
Oee spannend! Een dagje eerder is nooit erg! Voor mijn eerste echo werd ik gebeld en werd het 4 dagen later! En dat is niet zo fijn! Wil je weten wat het word?
ja precies! Me mannetje die stresst altijd nogal 's ochtends. Die pakt wat die pakken kan en heeft de instelling van beter te veel dan te weinig. Alleen hij neemt altijd de dingen mee die ik nodig heb!
Ja we willen het allebei heel graag weten. Me mannetje hoopt op een jongen, ik op een meisje. Benieuwd wie er gelijk krijgt
Nou krijg net te horen dat het mannetje weer laat is vandaag; ben ff een tomaatje met mozzerella eten. Tot zo!
Ik vergeet weleens wat mee te nemen ofzo. Een tijdje geleden was ik bijna op mijn pantoffels gaan werken . Mijn ma heeft het een keer gehad toen ze ging winkelen. Liep ze op het Zuidplein op haar pantoffels. Ze heeft daar maar snel een paar goedkope schoenen gekocht