Mijn vriend en ik denken allebei dat het een meisje wordt, en we hopen daar ook eigenlijk wel een beetje op haaha
Ben er weer ff snel. Ff wat eten. Viel bijna flauw. Ik denk dat het een jongen word. Gevoel... Vriend heeft geen gevoel. Bij de MK wist ik zeker dat het een meisje was. We zullen het nooit weten... Nu heel sterk dat het een jongen word. Ik ben benieuw. Ik weet ook nog niet of ik het wil weten. Vriend wel. Ik ga denk ik beslissen als ik 15 okt daar lig. We zullen wel zien.
Doordat wij allebei zo'n sterk gevoel hebben willen we het weten. Is ook wel handig met de spulletjes kopen enzo. Maar als je een mk hebt gehad snap ik wel dat je zoiets hebt van het maakt mij niet uit als het maar gezond is.
We hebben trouwens geen voorkeur. Voor mijn fam. zou een meisje leuk zijn. Mijn ouders hebben al 5 kleinzonen. Mijn zus 3 en m'n broer 2 jongens. De zus van mijn vrien heeft 2 jongens en een meid. Voor mijn fam is een meisje dus wel leuk, maar aan de andere kant, mijn ouders hebben alleen maar auto's om mee te spelen.... Haha ben wel heel benieuwd of ik gelijk heb met mijn jongens gevoel.
ff snel bij de bakker naar binnen gelopen toen in met de hond erlangs kwam. ff lekker een gebakje voor mezelf gehaald hier had ik echt super zin in.
ik en mijn mannetje denken allebei dat het een jongen wordt.. en dat terwijl ik tot de 12 weken er heilig van overtuigd was dat het een meid zou worden.. ben benieuwd of ik nog van gedachten verander. Wij willen het trouwens niet weten.. (zeggen we nu..) zo ik ga even een prei/kerrie/gehakt schotel maken voor mijn mannetje.. pfff... alleen al bij de gedachte moet ik al bijna naar de wc rennen... tot straks allemaal!
Zo hoort dat! Jezelf af en toe ff lekker verwennen! Me moeder die had voor mij al Chocolait Chips gehaald! Hmmmm Arm mens heeft ze al bijna geen geld haalt ze voor mij wat lekkers omdat ik een beetje ziek ben
Ik heb niet echt een gevoel wat het is en niet word want het bestaat al Het is meer een voorkeur dus. Voor mijn vriend is de voorkeur (zoon) wel begrijpelijk aangezien hij al 3 kinderen (2 dochters en 1 zoon) heeft van een vorige relatie. Mij maakt het op zich niet zoveel uit, jongen zou ik net zo blij mee zijn, maar toch hoop ik meer op een meisje. Geen idee waarom? Liefs Angel
Is het bij jou volgens de chinese maankalender ook een meisje? Dat maakt bij mij het gevoel namelijk zo sterk, daar staat het in, we denken het allebei en ben 2 x gependelt voor meisje
Oh ik zou ik ook zo graag gependeld willen worden. Heb het hier aan de pendeldames gevraagd van het forum, maar die deden het voorlopig niet meer zeiden ze tegen me Iemand hier die dit wel kan? Dan hoor ik het graag! Liefs Angel
nee volgens de cck word het een jongen. maar volgens de pendel een meisje en volgens mijn gedachten/gevoel ook
Ja dat denk ik ook wel jah Maar ook wat iemand hier laatst zei, de band tussen een moeder en dochter. Als ik dat zie kan ik ook zo jaloers worden. Maar dat zal dan ook wel heel erg sterk zijn omdat ik geen band met die van mij heb
ik wil wel pendelen voor je. maar het kan zijn dat het niet klopt omdat ik zelf ook zwanger ben. ik wil het wel proberen. stuur me maar een pb met je roepnaam voornamen achternaam(meisjes) en je geb-datum
Oo ik heb het door een paar dames van het forum laten doen. Duurde een beetje lang voor ze reageerden. Verder zou ik niet weten wie het nog meer kunnen. Wel gelezen dat je het zelf kunt doen. Een ring aan ketting of draadje en dan gaan liggen en boven je buik houden als die rondjes draait dan word het een meisje en als het heen en weer zwaait zeg maar dus een streepje wordt het een jongen.
Dat zou inderdaad wel kunne. Omdat je dat niet hebt dat je het dan wel heel graag wil met je eigen kind/dochter