@ MissN : ik zou het ook proberen, maar ja.. als je al bijna niet kan lopen dan heeft het denk ik weinig zin om met kinderen te gaan lopen sjouwen...
Mogguh meiden, Bij koorts is het zo dat het 's avonds hoger is dan 's morgens. Siz, als ik jou was zou ik geen risico nemen en gewoon je huisarts of vk bellen. Koorts is gewoon niet goed, zeker niet voor je beebje. Ik heb weer een kl*te nacht gehad. Ik heb zoveel nachtmerries op een nacht, om gek van te worden. Uiteraard gaan die vaak over baby's . Ik luister regelmatig met de Angelsound even naar de beebs. Vanmorgen had ik het zieke beebje snel te pakken. Het kindje kan niet meer zo goed draaien zei de gyn. Nou, dat kan het écht wel hoor. Zodra ik het hartje heb dan draait het eigenwijsje weg. Het gezonde kindje heeft een hekel aan het ding en draait volgens mij steeds met de voetjes naar het ding toe en schopt hem weg. Ik hoor alleen maar bewegen en plok plok. Precies zoals het doet bij de echo. Die kleine moet gewoon niks van die apparaten hebben. Lastige is dan ook dat ik van die beeb het hartje soms hoor, als het ligt te slapen.
vervelend meid die nachtmerries! dikke knufffff en als ik met de angelsound luisterd schop de mijne er ook aardig tegenaan hoor!dus ook beweeglijk!en meestal sochtend hoor als ik nog op bed lig!dan lig ik nog stilheb ik meestal gelijk te pakken!
Ik was net naar de wc geweest dus ik had de beebjes blijkbaar al wakker geschud . Ik heb gewoon 2 eigenwijze ukkies in mijn buik. Hebben ze toch wat van mama
Zou iemand trouwens voor mij willen pendelen? Ik denk zelf dat het zieke kindje een jongetje is en het gezonde een meisje.
Ik heb toch maar even de huisarts gebeld.. kan om 10.00 uur al komen.. voel me gewoon belabberd.. Wil gewoon iets hebben wat het een beetje draaglijker maakt.. dit werkt toch niet.. en toen ik zei dat ik van die rillingen had 's avonds werd er meteen actie ondernomen... hmmm.... Ik wacht wel af.. ga nu eerst weer even naar de wc rennen.. heb het gevoel dat mijn yogurt van vanmorgen er weer nodig uit moet..
Heel goed Sizzel, beter een keer extra gaan en dat het niet nodig blijkt dan te lang wachten en risico lopen zegt mijn gyn altijd. Even wat anders, mijn moeder heeft een luxe borduurmachine en heeft voor mij slabbetjes geborduurd (zal ze zo in mijn album zetten). Mocht iemand handdoekjes, kleertjes, slabbetjes of wat dan ook willen laten borduren, geef maar een pm. Ik kan dan met ma overleggen wat het gaat kosten incl. opsturen. Ze is in ieder geval niet duur en maakt erg mooie dingen
@Dees, vervelend die nachtmerries, maar ook heel logisch misschien, je hebt zoveel te verwerken nu. @Sizzel, goed dat je naar de huisarts gaat! Hoop dat je je gauw beter voelt. @hoogte baarmoeder: zitten jullie navels allemaal heel laag ofzo (of de mijne heel hoog)? Ik was maandag bij de VK en mijn baarmoeder kwam 3 vingers onder de navel en dat was helemaal goed zei ze. Maar als ik jullie lees zit het bij iedreen al veel hoger? Zelfs bij korter zwanger? Liefs Amma
Ik herken dat wel van die nachtmerries... heb dat normaal nooit, maar droom nu heel vaak dat mensen om me heen dood gaan... en dan ook echt niet op een leuke manier & ik zie het allemaal gebeuren... ben wel in elke droom zwanger. Vind het zo vreemd!
Dromen zijn ook raar. In mijn dromen ben ik ook steeds zwanger nu. Over de baarmoeder: bij mij zitten er natuurlijk 2 van die eigenwijsjes in maar mijn baarmoeder komt tot net een stukje boven mijn navel. En mijn navel zit niet laag hoor
Beterschap Sizzel! Beter een keer te veel naar de huisarts als te weinig! Zeker als je zwanger bent! Ikzelf heb nog steeds hoofdpijn en kortademig nu. Dus nog steeds even kalm aandoen maar. Mijn Ukkie voel ik nog niet, maar ik ben ook pas 15 weken en mijn placenta ligt vooraan dus duurt het nog iets langer. Waar ik nog wel een vraagje over heb, is dat ik nog steeds van die kokhalsneigingen heb. Nu heb ik steeds slijm door de verkoudheid en dan loop ik de hele dag met die neiging rond. Erg vervelend, maar is dit herkenbaar? Fijne dag allemaal! Liefs Anita
@ anieteke.. hahaha.. of het herkenbaar is moet je mij nu maar niet vragen hihi.. hang de hele dag boven de wc... @ Dees.. ik vind je slabbetjes echt geweldig! Wat gaaf zeg dat je moeder die zo kan maken! echt super!
Over de baarmoeder:hier werd het gemeten vanaf het schaambeen tot aan de bovenkant van de baarmoeder. Bij mij 12 cm. Daarna heb ik op internet nagelezen dat het aantal centimeters + 4 gelijk is aan het aantal weken dat je zwanger bent.
Goedemorgen! @Dees, wat naar meid dat je steeds nachtmerries hebt. Je hebt ook wel heel wat om te verwerken. Mooie slabbetjes maakt je moeder! @Sizzel, goed dat je naar de dokter gaat. De koorts duurt nu al zo lang, en dan 's avonds zo hoog.. @Joma, veel plezier vandaag! Klinkt als een erg leuke dag. Ik ben benieuwd tot waar mijn baarmoeder komt. Volgens mij zit ie ook nog dichter bij m'n schaambeen dan bij m'n navel. Tot later.
De slabbetjes heeft mijn ma helemaal in de kleuren gemaakt zoals ik ze wilde. De tekst heeft ze zelf zo erop gezet Als je ziet wat ze allemaal kan met dat ding....... handdoeken, kleertjes voor mijn nichtjes, boxkleden, van alles maakt ze ermee. Het is een geweldige machine.
dees ik heb ook nare dromen niet elke nacht gelukkig. vanacht had ik gedroomd dat we de echo hadden en bleek dat ons kindje een meisje was maar geen neusje had pfffffff. zoiets maakt je echt wel bang hoor bah ik vind die slabbers echt te gek! echt heel mooi en heb wel interesse zal ze vanaaf aan hubbie laten zien. sizzel dat je sávonds meer koorts hebt is normaal meid maar goed dat je nu weer na je ha gaat want dit is niet leuk en helemaal als je niks binnen houdt! laat je weten wat de ha zei? Joma spannend meid leuke dag gewenst en wij mogen as zaterdag baarmoeder ik heb geen idee waar die zit en mijn vk zegt dat ook nooit. ze voelt gewoon even en hup klaar. bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant maar voel beebje wel al een poosje. volgens de vk kan dit omdat dit nummer 3 is. mijn buik draag ik erg na voren en bij de boys was dit niet het geval. zal een buikfoto maken en meteen even plaatsen zal vanmiddg weer even komen neuzen dan zullen er vast en zeker weer tig pagina's bij zijn zo buikfoto staat er weer op
Lianda, ik zal mijn ma even sms-en wat ze voor een slabbetje rekent incl. verzenden. Zij heeft de slabjes al dus die hoef je dan niet te kopen. Mocht je iets van jezelf willen laten borduren dan zijn de prijzen uiteraard ook anders. Je mag de tekst of naam die je erop wilt natuurlijk zelf verzinnen. Ook de kleurtjes.