goeiemorgen! @sizzel: je zult nu wel in de wachtkamer zitten! koorts wordt idd 's avonds hoger, maar vind dat je toch wel flinke koorts hebt hoor, is echt niet goed. Hopelijk kan de ha je iets geven of zo... @dees: die slabbertjes zijn super! Ik heb een hele goeie naaimachine en mijn droom is ooit zo'n borduurmachine aan te schaffen! Ik ga eerst zelf een poging doen, mocht het niet lukken krijg je ook pb! Ik ga vandaag naar die colega van m'n broer en ik ben benieuwd wat ze allemaal heeft! In de 20 pagina's die ik net moest bijlezen vroeg iemand hoe mijn huwelijks dag er uit komt te zien: Nou we trouwen heel vroeg; 9.15 uur en er komt familie van ver weg (mijn vriend komt uit Gelderland) Het zal een korte ceremonie worden, want we hebben gekozen voor gratis trouwen (ik vind 400 euro voor een papiertje een beetje overdreven) Daarna gaan we thuis lunchen, gedeeltelijk verzorgd door een cateraar. Dan zal mijn familie lekker naar huis gaan en met de familie van mijn vriend gaan we dan even de stad in. Zo vaak zijn ze niet hier, namelijk. 's avonds gaan we dan nog borrelen bij een eetcafe hier in de straat. Het is een gezellig zaakje, dus dat wordt wel leuk. Zoals jullie zien geen traditioneel feest, maar daar hebben we gewoon nu geen geld voor. En ik houd daar ook niet zo van. We hadden wel wat anders gepland, we zouden namelijk bij mijn schoonouders in de stad trouwen, maar nu ik zwanger ben en ik liever geld spaar voor de baby hebben we het zo gepland.
Oke, sms-je van mijn ma. De slabjes zijn gebroken wit en hebben niet die band erlangs, die heeft ze speciaal voor mij zo gemaakt. Een effen slabje met tekst is 5 euro. Het verzenden kan in een grote envelop denk ik. De verzendkosten daarvan weet ik niet. Dus 5 euro voor een geborduurd, gebroken witte slab met tekst naar keuze.
Deborah, wij hadden ook iets simpels. Ik had gewoon een leuke rok en shirtje en manlief had een spijkerbroek, shirt en een jasje. Na de plechtigheid naar huis gegaan. We hadden daar verschillende salades en drinken en een tap. Het clubje was klein dus dat ging prima. Het was mijn 2de keer dus van mij hoefde het niet groot. En van manlief al helemaal niet.
Goedemorgen dames, Loop me vandaag weer flink te ergeren aan mijn collega. Vandaag ben ik weer een stuk str*nt.. (sorry voor mijn taal) En vorige week was ik nog alles.. blegh. Wat heb ik een hekel aan deze man.. Ik ben gewoon wie ik ben en niet meer en zeker niet minder.. Ff vraagje.. laten jullie allemaal een pretecho maken of niet? En hoeveel betalen jullie ervoor..? Ben ernstig in dubio alweer.. Maar dat is alleen omdat ik graag wil weten wat het wordt.. haha @ Dees.. erg mooie slabbetjes maakt je moeder! @ Sizzel.. beterschap he meis. Hopelijk ben je snel beter!
Wij hadden een afspraak voor de pretecho maar hebben die nu afgezegd. Wij zouden een 35 minuten kijken, 2D, 3D en 4D met foto's en een dvd voor 95 euro. Wij zouden naar deze gaan: http://www.3d-lifeline.nl/index.php
@Sizzel, hoe was het? Bij ons kost een 2D echo 55 euro en een 3D/4D 75 euro. Allebei met foto's. Als je het op DVD wilt hebben dan is het 20 euro extra. Echo's duren 45-60 min. www.babyinzicht.nl
[quote="Anieteke" Waar ik nog wel een vraagje over heb, is dat ik nog steeds van die kokhalsneigingen heb. Nu heb ik steeds slijm door de verkoudheid en dan loop ik de hele dag met die neiging rond. Erg vervelend, maar is dit herkenbaar? Fijne dag allemaal! Liefs Anita[/quote] erg herkenbaar ik heb er ook heel erg veel last van gewoon uit het niets sta ik te kokhalzen ik heb er al zo'n 3 weken last van het is wel iets minder geworden maar toch is het erg vervelend.ik heb er ook al van alles tegen geprobeerd en het eenigste wat bij mij helpt is een zuurtje in mijn mond te hebben.dus ik denk dat het wel normaal is over ander halve week moet ik na de vk dus ik bespreek het zeker even met haar.
hey meiden, Ik laat geen pretecho maken omdat we dat al eens bij de eerste hebben laten doen. En nu krijg ik in tegenstelling tot de eerste toch de 20 weken echo dus ik vind het wel goed zo. 19 september mag ik weer naar de VK en dan weet ik ook wanneer ik de 20 weken echo krijg. Maar dat zal waarschijnlijk rond 12 oktober zijn aangezien ik dan 20 weken zwanger ben Pff drukke dagen achter de rug, moest met mijn zoontje veel naar het ziekenhuis. Omdat hij maar verkouden blijft. Hij is al geholpen aan zijn neusamandelen maar dat heeft niet geholpen en hij heeft astma dus ja het is voor het jochie allemaal niet zo fijn. Nu hebben we weer meer medicijnen bij gekregen heel fijn allemaal en moeten we weer wachten tot december voordat ze meer actie gaan ondernemen. @dotje1986 balen zeg z'on collega probeer je er niet te veel van aan te trekken . @Sizzel beterschap meid @ de anderen ik heb niet kunnen bij houden wat er nog meer is geschreven sorry.
hey meiden, Ik laat geen pretecho maken omdat we dat al eens bij de eerste hebben laten doen. En nu krijg ik in tegenstelling tot de eerste toch de 20 weken echo dus ik vind het wel goed zo. 19 september mag ik weer naar de VK en dan weet ik ook wanneer ik de 20 weken echo krijg. Maar dat zal waarschijnlijk rond 12 oktober zijn aangezien ik dan 20 weken zwanger ben Pff drukke dagen achter de rug, moest met mijn zoontje veel naar het ziekenhuis. Omdat hij maar verkouden blijft. Hij is al geholpen aan zijn neusamandelen maar dat heeft niet geholpen en hij heeft astma dus ja het is voor het jochie allemaal niet zo fijn. Nu hebben we weer meer medicijnen bij gekregen heel fijn allemaal en moeten we weer wachten tot december voordat ze meer actie gaan ondernemen. @dotje1986 balen zeg z'on collega probeer je er niet te veel van aan te trekken . @Sizzel beterschap meid @ de anderen ik heb niet kunnen bij houden wat er nog meer is geschreven sorry.
@ Taatje.. ik zou best willen, maar het is ook nog eens mijn naaste collega waarmee ik perse mee moet werken.. En aangezien in over een paar maanden op straat wordt gezet, heb ik nog vrij weinig zin om te gaan werken.. Ik zou alleen een pretecho laten maken voor het geslacht of een geslachtsbepaling. Omdat bij de 20 weken ook nog niet eens zeker is of hij/zij mee wil werken.. En die kosten zijn 25,- bij mij in de buurt dan.. Vind het moeilijk..
zo.. ik ben ook weer in het land der levenden.. mensen in de wachtkamer zaten me aan te kijken zo van "wat heeft die nou.. " haha.. zag lijkbleek, tranen stonden in mijn ogen van ellende.. pfff... kon zo neervallen voor mijn gevoel. maar.. we zijn eruit! het is in ieder geval een fikse blaasontsteking! ze begon op mijn buik te duwen en daar werd ik even niet heel erg vrolijk van.. jee wat deed dat pijn.. Dat was dus mijn blaas.. meteen een kuur voorgeschreven gekregen en anti-braakzetpillen.. hoop dat die helpen anders heeft het kuurtje nog weinig zin.. net met allebei gestart! Temp begon al weer op te lopen.. oja.. ik ben dus allergisch voor amoxicline.. wat schreef de arts voor... juis.. amoxicline.. dus ik bij de apotheek.. euh... mevr daar ben ik allergisch voor.. dus ja.. voordat je dan eindelijk je kuurtje hebt ben je een half uur verder.. (de arts stuurt via de mail meteen het recept door naar de apotheek zodat het daar meteen klaarligt.. Krijg je zelf dus niet mee..) morgenmiddag zou ik me al beter moeten voelen.. ben benieuwd...
oja...moest ook nog plassen... (ja dat gaat lastig als je al 4 dgn niks binnenhoud...) maar ja.. 3 druppels eruit weten te persen.. zaten echt bomvol bacteriën.. hmm.. niet goed dus.. wisten jullie trouwens dat amoxicline een van de weinige antibiotica/penicilline is die tijdens de zwangerschap gebruikt mag worden? ik wist het niet.. was nog een gepuzzel wat ik namelijk wel mocht gebruiken!
Ja dat wist ik. Een tijdje geleden vermoedde de gyn ook een blaasonsteking bij mij en kreeg ik uit voorzorg een recept mee. Dat was ook Amoxi. Die kon ik zonder risico gewoon nemen.
Nog een vraagje.. hebben jullie ook zo'n akelig gevoel in je buik als je op een bepaald punt drukt? (bij mij is het zo als de honden erin gaan staan of mijn vriend op die plek gaat liggen en soms zelfs bij het bukken) @ Sizzel.. fijn dat je bij de ha bent geweest. Nu weet je waar je aan toe bent. Hopelijk is je blaasontsteking snel over..! Beterschap!
Dotje, bedoel je een beetje drukkend? Dat heb ik namelijk. Afgelopen maandag duwde de gyn iets te hard met het echo apparaat en dat deed ook pijn.
sizzel, wat vervelend! Gelukkig weten ze nu wat t is, hopelijk voel je je snel beter! verder heb ik alles wel gelezen ... maar ben t meeste al weer kwijt, pff heb echt t geheugen van een zeef op t moment..
@dotje Sorry dat wist ik niet, veel succes! @sizzel toch fijn dat je nu weet wat er is. @dotje & Dees ik zou het niet weten maar het kan gewoon de baarmoederwand zijn. Ik weet eigenlijk niet meer hoe het was bij de 1e. Nu ben ik nog niet zo heel ver. Jullie willen het geslacht wel weten? Ik bepaal bij de 20 weken echo of ik het wil weten denk ik
Ja het is drukkend, maar het voelt zo akelig. Kan er helemaal van ontdaan zijn... pff.. En het lijkt wel of de honden er elke x express in gaan staan..