Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou meiden het is eindelijk gelukt; ik heb ook een foto van mijn "buikje" in m'n album gekregen :)

Ik heb ook ff snel voor mezelf gependelt en daar kwam ook meisje uit :)

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Zou ik wel leuk vinden dus ja, graag. Lief van je!

3. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Oh ok, ik dacht misschien omdat een rondje voor een meisje staat?
    Want ik vroeg het en toen ging die in een "lijn" richting de nee en toen ineens boven de nee hard rondjes draaien?
    En dat was zo bij de beide vragen...

Liefs Angel

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    de pendel gaat idd eerst in een lijn naar ja of nee toe en dan kan het zijn dat hij daarboven rondjes draait dit verschilt per keer. het kan ook wel eens een keer voorkomen dat de pendel helemaal niet beweegt of slecht antwoord geeft. liefs kikkert

5. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ben alweer 16 weken vandaag, wat gaat de tijd ineens hard zeg.

Liefs Angel

6. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    he taatje zo heb ik je toch weer gevonden hahahha raad maar eens wie ik ben haha

7. 40plusmama

Ik heb trouwens een pendelkaart gevonden en uitgeprint http://www.starmanproductions.nl/cursus ... neejpg.jpg. Alleen weet ik niet meer hoe het moet :D . Ik vroeg of ik een vraag mocht stellen voor mezelf en later een keer voor mezelf en dan met mijn volledige naam en geboortedatum en beide keren bleef de pendel stil hangen. Ik had trouwens niet echt iets bij de hand dus pendelde met mijn zwangerschapsballetje.

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    als je me dan even via pb je roepnaam voornamen en meisjesachternaam en je gebdatum geeft dan pendel ik nu ff voor je want ik ben nu toch bezig.

9. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ah okee, weet ik dat ook weer. Thnxxxx!

Liefs Angel

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    het kan idd zijn dat hij stil blijft hangen bij mijn vriend doet hij ook nooit wat...maar mijn vriend gelooft er ook totaal niet in ik denkt dat dat bij hem de reden is.

11. 40plusmama

Oeh, naar Angelina heb ik mijn getrouwde naam gestuurd. Misschien klopt de pendel nu niet? :(

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    als je nog eens ergens mee zit dan zal ik je proberen te helpen.

13. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Je vergeet mij ook niet he :p

14. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Jah he.. ow je zal maar een spier verrekken.. Maar als we in bad gaan en naar het toilet, moeten we toch naar beneden en de beeb ook. Dus ze zullen niet zoveel hoeven te sjouwen hoor.. Ga niet beneden liggen hoor.. Ben gekkie Henkie niet! En anders haal ik zelf wel water of mijn vriend.. pff.. arbo richtlijnen worden toch niet goed nagestreeft.. Merk ik hier ook hoor!

15. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Als je nog vrijwilligers zoekt om te leren pendelen.. Je mag mij ook pendelen hoor! Lijkt me grappig wat er uit komt.!

16. Niet meer actief

ik heb geen verstand van pendelen, maar vroeger deden wij altijd vragen stellen aan een hangertje aan een ketting... die bewoog dan 'ja of nee' .. heb die kaart even uitgeprint en m'n ketting met hangertje (in het hangertje zit een plukje haar van m'n overleden paard, en heeft heel veel waarde voor me) erboven gehouden... nou als ik t mag geloven dan krijg ik een gezonde dochter :D

maargoed weet dus niet of t wel klopt :p Heb kikkert even lief gevraagd of ze voor mij ook eens wil pendelen, kijken of daar t zelfde uit komt :)

17. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Thnx je bent een schat.
    Je wil niet weten hoe lang ik al nieuwsgierig ben naar het pendelen.

Liefs Angel

18. Niet meer actief

m'n hanger zegt dat ik 13 febr ga bevallen :p

19. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ik ga ook echt niet beneden liggen.
    Gelukkig grenst mijn badkamer direct aan mijn slaapkamer, dus ik ben dr zo :)

20. 40plusmama

Dat is mijn uitgerekende datum. Ik ben benieuwd wanneer ik ga bevallen. Als ik 13-2 zou halen zal ik heel blij zijn.

Net nog een poging gedaan maar de pendel hangt stil. Had nu mijn ring.

Deel Deze Pagina