Ik hoorde gister of eergister dat de kinderbijslag omlaag gaat. Ben echt benieuwd wat er op Prinsjesdag allemaal uitkomt!
En de salarissen van de ministers zullen wel weer omhoog gaan. Ze verdienen tenslotte maar 170.000 per jaar. Trouwens, ministers die gestopt zijn en geen werk hebben, krijgen gewoon nog 5 jaar lang doorbetaald. Belachelijk gewoon!
je kunt het ook eventueel doen met een draad(voor te naaien) en naald tenminste dat lukte bij mij ook.
Ik luister elke dag, maar blijft elke dag weer even mooi, of mooier zelfs. Wat fijn voor je dat de andere beebie zich ook heeft laten horen! Trouwens wat een hoop piercings heb jij, gaaf zeg! Heb je nooit problemen met werkgevers? Ik heb mijn wenkbrauwpiercing eruit moeten halen. Zou best nog een tongpiercing willen hebben!
hehe allemaal ik dacht laat ik weer eens kijken heb even wat energie over ik ben de laatste week zo ontzettend moe das gewoon niet te geloven als ik vrij heb lig ik bijna hele dag in bed word er beetje depri van hoor iemand idee wat het kan zijn. Leuk pendelen is er iemand die ook voor mij kan pendelen? Nou ga even snel wat in het huis doen nu ik beetje energie heb anders word het hier een puinzooi
Kikkert, ik heb geen ketting maar zal vanavond eens gaan zitten met garen. Naatje, ik werk bij een zorgverzekeraar en heb geen direkt contact met klanten. Maar ze doen bij ons eigenlijk nergens moeilijk over, alleen baliewerkers en adviseurs enzo wel.
dames ik wil voor iedereen pendelen maar wel alleen op dit gedeelte van het forum want anders word het me veel te druk. dus als je gependelt wilt worden dan stuur me maar een pb. liefs kikkert
Net een sms van ma. Borduren wanneer je zelf iets aanleverd: 2,50 in 1 kleur en 3,50 in meer kleuren. Wanneer je een figuurtje wil kan dat, ze heeft heel veel figuurtjes en dieren, vlinders, elfjes en van alles. Is het een groot figuur dan vraagt ze iets meer. Wil je weten of ze het heeft, pb maar.
zo dames ik ben er weer vandoor. ff opruimen (alweer) pff dat hondje van ons maakt toch een rotzooi met z'n modderpootjes. tot straks
Volgens Angelina word t een zoon op 18 febr Kikkert zei: zoon op 12 febr en mijn hanger zei: dochter op 13 febr.... nou ik ben benieuwd, 1 ding weten we volgende week alvast en dat is of t een jongen of meid word
Mooi joh dat alles goed is. Geniet er maar lekker van! Das het eerste meisje in de volgens de chinezen Meidenmeid hihi. @Sizzel, gaan we het ook achter de BV lijst zetten wat iemand volgens de echo krijgt? Liefs Angel