Nou mijn pendels zijn ook bekend.. haha.. Allebei verschillend.. Ben nog op zoek naar 1 iemand die wil pendelen.. ! Ik wacht gewoon rustig af..
Dat geldt voor mij ook. Alleen de Februari2008ForumDames Anders kunnen we straks verhuizen naar het pendelforum en daar heb ik geen zin in, vind het te gezellig hier Liefs Angel
geen idee waar die lijsten zijn, die verdwijnen zo snel, zouden ze niet in de eerste post kunnen staan? das veel makkelijker
Hoi meiden, we hebben vandaag de 20 weken echo gehad, en gelukkig is alles goed ben stik gelukkig, is zo mooi om te zien. Ik heb weer een volgende afspraak bij de gyn op 4 oktober, zou iemand mij toe willen voegen op de lijst. alvast bedankt. liefs leonie
Ja ik zat al te denken dat we ze misschien ergens op een site zouden kunnen zetten, dan kunnen we daar altijd even kijken en komt hij ook niet 100000 keer voorbij en als we hem dan ffies in willen zien dan hoef je geen weet ik hoe veel bladzijdes te zoeken. Maarja dat moet Sizzel maar even zeggen, want die houdt hem ook bij. Dus het moet dan ook ergens zijn waar ze ook bij kan dan. Liefs Angel
Wie was er nou nog meer aan het pendelen geslagen? Ben het ffies kwijt nu, tja hormonen he Zou graag ook gependeld willen worden. Liefs Angel
Kan ik me helemaal voorstellen dat je zo gelukkig bent. Geniet er maar lekker van! Weet je ook al wat het is? Of wil je dat nog niet weten? Liefs Angel
Ik sta voor heel veel dingen open. Ik heb een cursus Reiki 1 gedaan en mag ook Reiki geven aan anderen. Ook hebben wij een antroposofische huisarts. Het gaat daar nèt allemaal anders.
Reiki is mooi, ik zou dat ook graag nog eens leren, zelf sta ik ook erg open voor t spirituele... ik ben een HSP (google maar als je t niet kent)
Pff.. belt net mijn vriend. Heeft ie weer wat in de tuin gevonden.. Muizen (beebjes) nou gatver.. En nu moet ik een spuit voor die beesten gaan halen... Pff die overleven het toch niet. En help hem toch niet ben bang voor muizen.. Wie heeft er verstand van? Ik wordt soms echt ziek van de vent alles wat ie vind moet perse in huis.. Kan er wel om janken.. sorry.. hormonen slaan weer op hol!
jah buiten huis zijn baby muisjes leuk.. Iew.. vind muizen maar niets.. Hij wil ze perse gaan verzorgen?! Maar ik denk dat ze het niet overleven.. Maar mochten ze het wel overleven zit ik direct met 1000 van de beesten! Pff.. waar kan ik zo'n voederspuitje kopen?
Als het wilde muizen zijn zou ik er niet aan beginnen. Zijn ze tam kan je misschien eens op een muizenforum kijken of er iemand een pleegmama heeft. En anders zoeken naar een opvang voor muizen. Ik heb ratten en daar zijn ook opvangen voor. Er worden alleen tamme ratten opgevangen trouwens.
Nee het zijn wilde.. Wij wonen vlakbij het kanaal, dus er leven sowieso veel muizen bij ons in de buurt. Zolang ze buiten blijven is alles goed! Maar we hadden oud papier staan van de verhuis nog en daar zaten die beesten blijkbaar in. Dus ik neem aan dat het dan wilde zijn.. pff.