Waarschijnlijk is de mama dan in de buurt en geschrokken. Ik zou ze terugleggen al heb je kans dat de moeder ze nu niet meer wil omdat er een vreemde geur aan zit. Wilde muizen groot brengen kan je wel vergeten, die overleven niet. Bij wilde ratten hebben mensen ook al pogingen gedaan en bijna altijd zonder succes. Hoe hard het ook is (ik ben een enorme dierenvriend), niet aan beginnen.
Hoi meiden, Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik ga nu meer reageren op dit forum, heb al die tijd wel meegelezen maar niet 'actief meegedaan', kan nu pas echt genieten van mijn zwangerschap en alles wat daarbij hoort. groetjes
op de meeste sites word t allemaal erg overdreven en zweverig omschreven, ik ben absoluut niet zo'n zweefteef.... Ik voel alles gewoon erg extreem sterk aan. Ik voel gevoelens en emoties (en zelfs soms gedachtes) van andere mensen en dieren om me heen.
Okay had ik het toch goed gedacht. Zal zo mijn vriend ff smsen wat ie er mee wil, want anders is het moeite voor niets. Ik ben ook een dierenvriend, maar muizen enz. moet ik niets van hebben. Geef mij honden, katten en derg.
ik zou de dierenambulance bellen, die komen ze mischien wel halen en vinden iemand die t wil proberen...
Ik denk niet dat de ambulance er wat mee doet. Ik ben ook geen zweefteef maar sta wel voor veel open.
Omschrijving: Met pendelen wordt bedoeld het beantwoorden van (levens)vragen met behulp van een pendel. Dit is een vaak druppelvormig metalen, glazen of houten voorwerp aan een draad of kettinkje. De werking is even eenvoudig als verrassend: door onwillekeurige spierbewegingen gaat de pendel bewegen. Er ontstaat een soort spel tussen het onderbewustzijn en de bewust denkende persoon. De persoon kan vragen stellen die het onderbewustzijn al dan niet beantwoordt. Het kan een hele kunst zijn om de juiste vragen te stellen, zodanig dat het onderbewustzijn wèl kan of wil antwoorden. De vraag moet heel exact gesteld worden, er kan geen twee vragen tegelijk worden gesteld zoals "Gaat het morgen regenen of wordt het mooi weer?". Bij het pendelen wordt soms een pendelkaart gebruikt, waarop een aantal mogelijke antwoorden of een alfabet staan afgebeeld. Pendelen is een van de vele hulpmiddelen waarmee complementair therapeuten het onderbewustzijn van cliënten trachten te raadplegen. Het is een van de methodes waarover veel misverstanden bestaan. Vaak wordt gedacht dat de pendel een geheimzinnig instrument is dat de toekomst kan voorspellen. Bron: Wikipedia
Ok en wie kan er hier op het forum pendelen dan? En wat moet ik precies doen Nog maar een half uurtje en dan mag ik eindelijk naar huis.............
AngelinaZ en Kikkert.. Tantepino, doe jij ook pendelen of niet? Dan moet je ff een pbtje sturen met je voornaam, doopnamen, je (meisjes)achternaam en je geboortedatum..
ja ik wil t best doen, ik doe t alleen met m'n hangertje ipv een 'echte' pendel. geef ook de uitgerekende datum door.
Even iets anders dan pendelen: weet iemand of je tijdens je zwangerschap gewoon mag verven. Ik wil nl. vanavond wat dingen in de grondverf gaan zetten, maar ik heb eigenlijk geen idee of dat wel mag!
Geen iedee, ik heb gister ook een muur staan witten en het heeft me geen kwaad gedaan (tenmiste merk er niets van) toen ik zwanger was van de eerste heb ik een heel huis geschilderd en ook toen was er niets aan de hand (met mij of m'n dochtertje)