Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dat heb ik ook heel erg dat ik gevoelens en emoties enzo heel erg voel. Zit nu bij me schoonvader in huis en die is net gescheiden. Voel het af en toe allemaal zo sterk dat ik er ook een beetje depri van wordt. Dat kan nooit de bedoeling zijn natuurlijk!

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik probeer het ook een beetje ;) moet je indd ff pben ;)

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ben net terug van die collega van mijn broer. Heb 2 zakken met kleertjes meegekregen en een kruik, want ze had er 3 of 4 ofzo. De kleding is voor jongens en meisjes, dus super fijn! ook een boel mutsjes en een zak met sokjes!

4. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    In sommige producten zitten bepaalde chemische stoffen, die schadelijk kunnen zijn voor jou en je baby. Het gaat dan meestal om oplosmiddelen die worden gebruikt in verf, lak, lijm, spiritus en kwastreiniger, maar ook in bijvoorbeeld viltstiften en nagellakremover.

Tijdens het gebruik van deze producten, verdampen deze oplosmiddelen. Als jij ze vervolgens inademt, komen ze terecht in je bloedbaan en op die manier bereiken ze het lichaam van je kind. Je kunt er dan ook beter voor zorgen dat je tijdens je zwangerschap niet in aanraking komt met deze stoffen.

Laat je nagels dus op een natuurlijke manier afbladderen en gebruik een potlood in plaats van een viltstift. Wil je toch graag meehelpen aan het verven van de babykamer, dan kan dat met verf op waterbasis. Deze verfsoorten bevatten namelijk geen oplosmiddelen. Lees voor de zekerheid altijd de tekst op de verpakking.

Als er in je huis geverfd, gelijmd of gelakt moet worden tijdens je zwangerschap, met producten die oplosmiddelen bevatten, moet je ervoor zorgen dat je zelf niet in die ruimte komt. Zorg er bovendien voor dat die kamer en de rest van het huis goed worden geventileerd. Als er echt langdurige werkzaamheden moeten worden verricht, kun je ook overwegen om een tijdje ergens te logeren.

Shit ik heb nagellakremover gebruikt..............

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeetje dat is lekker zeg! Kennissen van mij die hebben ook nog hele zakken kleding staan die wij krijgen dat is ook lekker!

6. Niet meer actief

van een keer nagellak remover gebruiken of een keer bij verf komen krigj je echt niets hoor, als je nou hele dagen met je neus erboven hangt is t anders..

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Denk dat als je het een keertje gebruikt en niet veel aan zal richten. Is denk ik meer bij dagelijks gebruik enzo.

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou dames, mannetje belt net dat ie vandaag redelijk vroeg thuis is. Dus ik ga ff beginnen met koken! Fijne avond allemaal! Tot morgen!

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    smakelijk! fijne avond

10. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Miran, gefeliciteerd met de goede uitslag! :({|=
    Je had natuurlijk al een goed voorgevoel, maar ja het is dan altijd even afwachten of dat klopt. En nu lekker op je roze wolk gaan genieten hoor! :D

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    spiritueel ben ik niet, vind heel veel dingen te zweverig, heb dat al met yoga, reiki en zelfs met pendelen, ben gewoon veel te nuchter voor al dit soort dingen.
    Dus doe ze ook niet. :)

Ik geloof wel de echo, die zeg meisje jongen, geloof wel in een pilletje dat de pijn bij iets weghaalt. Maar gelukkig is iedereen anders.

12. Niet meer actief

ik ga ook ff koken enzo

ciao!

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    zo net klaar met poetsen mijn vriend heeft me gelukkig nog ff geholpen ivm rugpijn. de dames die een pendelaanvraag hebben gedaan ik ga morgen weer pendelen oke?! want ik ben doodmoe en ik moet nog vanalles doen. liefs kikkert

14. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    tantepino heeft voor mij gependeld en ik hoop echter dat de datum niet zo zou zijn.
    want dan is me schoonma jarig en daar heb ik geen leuke band mee

15. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0

Ik gebruik ook niet een echte pendel hoor, maar ook mijn ketting met mijn ring eraan.

En of ik het kan? Tja, ben vandaag pas begonnen, maar heb het al behoorlijk druk met ervaringen opdoen :)

Liefs Angel

16. Niet meer actief

heb je wel meteen een goeie smoes om niet naar haar verjaardag te hoeven hahahaha :)

17. Niet meer actief

niemand zin om een pendellijst te maken? Met alle pendeluitslagen van iedereen? Lijkt me wel leuk :)

18. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Geen puf voor en ben met van alles bezig. Manlief komt zo thuis namelijk. Maarre, leef je uit zou ik zeggen.... :)

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hey meiden we hebben de pretecho gehad!was superrrr mooi we zijn helemaal happy :) me mannetje vond ook heel indruk wekkend!ze heeft alles goed uitgelegd !het was heel erg beweeglijk en en zag alles goed bewegen en draaide iedere keer om en zagen het ook duimen!lief joh en uhm ...ja en het lag iedere keer met de beentje ervoor en opgetrokken hihihi en die vrouw deed der best maar onze uk wilde het niet laten weten of het nu een zij of hij is!dus nog 3 weken wachten en dan 20 weken echo kijken of we het zien !maar bet belangrijkste was dat alles erop en eraan zat en erin!dus supperrrrr we zijn in love ;) Oja de uk was ruim 18 cm!hihihi gaat hard! en de foto.s zet ik vanavond of morgen in mijn album!ga nu ff met schoonouders box uit zoeken!

20. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Dat denk ik ook wel, maar toch, ik wist het helemaal niet.

Deel Deze Pagina