Super zeg dat alles goed is, ben je zeker wel gerustgesteld! Aan de buitenkant zie je alleen maar een dikke buik, maar als je dan ziet wat er van binnen allemaal gebeurt, dat ie lekker ligt te duimen enzo, dat lijkt me onwijs gaaf! Ik heb gister een dvd gezien, en dan zie je die hele ontwikkeling, echt prachtig, zo klein en dan alles er al op en d'r aan. Hopen voor jou dat met de 20 weken echo hij wel wil laten zien of het een zij of een hij is. En anders blijft het toch een verrassing
haha ja dat is ook wel weer waar inderdaad. ik begin steeds meer het geoel te krijgen dat ze zaterdag het geslacht niet kunnen zien,heeft iemnd van jullie dat ook? blijf het echt spannend vinden hoorl. heb net lekker gegeten heb de frituur aangezet dus lekker en vooral erg makkelijk. nou meiden ik ga ervan door zal morgen wel weer ff bijlezen hier
Wat fijn dat alles goed was Joma! Jammer zeg dat je nu nog niet weet wat t worden gaat! Maarja je hebt nog een herkansing las ik Lianda: hmm tja ik weet t niet, hoop dat ze het zullen zien, maarja das nog maar de vraag natuurlijk..
ja vindt ik ook zeker opluchting hihihi en dan mag ik over 3 weken weer voor 20 weken echo!en ja als dan niet zien dan blijft een verrassing!
Ik was al hartstikke blij toen ik afgelopen maandag van de vk af kwam, laat staan bij de 20 weken echo, dan loop in de wolken, ontstaat er een glimlach op mijn gezicht die nooit meer verdwijnt, haha Ik moet nog steeds een afspraak maken voor pretecho, waar heb jij het gedaan?
@joma meid leuk he zon extra echo maar wel jammer dat hij zij niet laat zien wat het word he mar goed dat je over paar weken een herkansing hebt
@joma; super zeg! fijn dat alles goed te zien was, behalve het geslacht dan! Hopelijk ligt ie met de 20 wk wat beter! Ik ben dus ook bang dat ze het met de 20wk echo niet kunnen zien. Maar dan laat ik bij zo'n pretechobureau een geslachtsbepaling doen voor 25 euro! Ben echt zo benieuwd. Het meisje waar ik vanmiddag bij was, heeft een dochtertje. Ze is nu 5 maandjes. Echt een leuk meiske! Even lekker mee op schoot gezeten enzo. Het was toch al weer een tijdje geleden dat ik een baby vast gehouden heb, dus dit maakte het wel weer echter!
leuk is dat he? mijn beste vriendin is vorige week bevallen van haar dochtertje en toen ik die kleine meid vast had werd alles ineens zo echt voor me... mijn vriend had hetzelfde... we hebben echt even lekker lopen dromen samen toen we weer thuis waren!
hallo lieve lieve februari mammas, ik kreeg een berichtje van mammanorah dat er nogal zorgen werd gemaakt....Niet doen hoor ik ben nogsteeds ziekig misselijk spugen en moe moe moe moe moe.... harde buiken en last van mijn bekken kortom huilen met de pet op dat huilen heb de afgelopen maanden meer gehuild dan in mijn hele leven ik herken mezelf zo niet meer.... Nou de reden dat ik me dus afzijdig hou van het forum is omdat ik niet zo heel veel positieviteit kan brengen helaas en ik vind dat jullie vooral lekker moeten genieten van jullie zwangerschap.... daarnaast heb ik ook niet heel vaak de puf... hopelijk gaat het met jullie allemaal heel goed en zijn we ook nog allemaal compleet... een hele dikke knuffel voor jullie allemaal liefs dwazie
@dwazie meid leuk toch eventjes van je te horen we maakten ons inderdaad wat zorgjes over je. Wat rot om te horen dat het nog steeds niet zo goed met je gaat kan me goed voorstellen dat je je nu niet zo positief op kunt stellen en hoop voor je dat het snel weer wat beter met je gaat en je toch nog beetje kunt gaan genieten
@dwazie ja met mij gaat alles redelijk heb mijn medicijnen nu terug kunnen zetten naar 1 tablet per dag en dan ben ik alleen savonds nog beetje misselijk verder ben ik wel mega moe echt niet te geloven vind het jammer dat met jou niet zo goed gaat het was altijd zo gezellig he
ja dat was het zeer zeker.... nou ja kan wel weer gezellig worden hoor hihi alleen kan ik niet beloven hier elke dag te zijn... jij dus toch ook nog misselijk savonds voel ik me juist het best raar is het toch he... alleen wel moe vreselijk moe... 21 sept mag ik voor mijn 20 weken echo ben heel benieuwd hopelijk is alles met mijn kindje wel ok... daar doen we het uiteindelijk toch voor
@dwazie inderdaad meid daar doen we het zeker allemaal voor ben ook ieders keer weer blij als ik het hartje heb gehoord, dan mag je een week eerder dan mij voor de echo ik moet helaas wachten tot 27 september kan me niet snel genoeg gaan wil nu wel weten wat het word hoor
Hoi hoi lieve meiden, Ik heb zojuist ook eens geprobeerd te pendelen. Wel grappig om te doen! @Joma, fijn dat alles goed is met je beeb! Jammer natuurlijk dat hij (zij?) zich niet tussen de beentjes liet bekijken. Hopelijk bij de 20 weken wel. Was die 18 cm met of zonder de benen meegerekend? Dat is toch al best groot vind ik. Ik ben benieuwd naar je foto's! @Miranda, welkom! Hoe gaat je zwangerschap tot nu toe? @TantePino, veel succes met de verkoop. Hopelijk al snel reactie. @Dwazie, fijn om van je te horen. En wat vervelend dat je je nog steeds zo slecht voelt. De vermoeidheid herken ik, ik had gehoopt dat dat over zou gaan na de 3 maanden. Maar helaas, het wordt alleen maar erger. Hopelijk komt de tijd snel voor je dat je wel kunt gaan genieten van het zwanger zijn. En je mag hier altijd langskomen om je hart te luchten, zo vaak je wilt. Wij klagen er hier ook heel wat af! Ik ga zo lekker slapen... Dus tot morgen allemaal.
@Dwazie fijn om wat van je te horen en dat alles goed is met je beebje! bale voor je dat je je nog niet denderend voel ik hoop dat er toch nog hoop voor je is en verandering in kom ! dikke knuff en je weet het je hoef niet alleen positieve dingen hier te melden! voor de negatieve zijn we er ook voor je! nogmaals dikke knuff en we hebben je gemist!