ah zo ja...kijken kun je idd altijd eens en wie weet valt t mee en je kunt altijd nog een huis in gedeeltes opknappen he dat je niet alles ineens hoeft te doen. dat scheelt ook al.
Tja bouwkundig is t dus ook een zooitje als we mogen geloven wat we gehoord hebben. daarbij kreeg ik van een vriendin te horen die daar woont dat ze een weg gaan sluiten waar elke dag 1300 auto's overheen scheuren, die je raad het al die auto's komen straks voor het huisje langs.... Maargoed vrees dus dat t niets is, maarja we gaan alsnog even kijken mischien valt t allemaal wel mee, en zoeken rustig verder of we nog meer zien wat naar ons zin is. We hoeven natuurlijk niet meteen t eerste beste huis te kopen wat we zien, vooral niet na t horen van al t slechte nieuws...
Goed dat je gestopt bent met paardrijden. Dat is anders toch wel gevaarlijk he mocht je er een keer afvallen.. Snap je twijfel mbt alvast een pretecho laten maken nog voor de vakantie maar in jouw geval zou ik gewoon lekker wachten tot de 20 weken echo en paar weken erna de pretecho laten doen. Dat is ook veel mooier omdat je dan meer ziet en dan weet je al van de 20 weken echo dat alles in orde is en kun je ook meer genieten van de pretecho! Alvast een fijne vakantie!
maar ja verhalen van anderen zeggen niet altijd alles he... maar idd als t niets is er staat genoeg te koop dus je komt vast wel wat anders tegen en wellicht moet je ook effe wachten totdat je kopers krijgt voor je eigen huis. dan heb je ook een beetje een idee wannee je kunt verhuizen etc.
ja dat was een pretecho!dus deze was extra hihihih over kleine 3 weken hebben we de 20 weken echo!maar die is dan niet meer zo spannend! lucht nu wel op zeg maar!en we hebben van schoonouders een box gekregen!
wij hebben gister een pretecho laten maken!maar het gelacht wilde onze uk niet laten zien! dat kan dus ook voorkomen! dus moeten nog ff 3 weken wachten op de 20 weken echo!
@tantepino mischien valt het huisje alles mee!ik hoop het voor jullie! @sizzel geeft niet als je de lijst niet altijd kan bijhouden! je ziet het wordt wel goed geregeld! @bigdream ik hoop dat zwangerschapszwemmen leuk is!
Goedemorgen! Ik heb vanmorgen ontdekt dat als ik op m'n rug lig, dat mijn buik niet meer inzakt als een plumpudding, maar dat het dan gewoon een buikje blijft. Dat was eerder nog niet zo. Dus m'n baarmoeder is goed aan het groeien. Ik heb ook nog vreselijk last van m'n hormonen. Ik kan niets meer hebben, vat alles verkeerd op, ben humeurig, heb hersens als een vergiet..... Hopelijk breken er binnenkort betere tijden aan.
hier gaat het trouwens wel weer redelijk hoor.. kwam er net achter dat de apotheek me te weinig tabletten heeft meegegeven. Ik zou er moeten hebben voor 7 dgn maar heb er nu maar voor 5... niet erg oplettend dus! even gebeld en het klopte.. ik moet straks de andere ophalen! koorts is gewoon weg! ideaal! heerlijk! kan mijn eten weer binnenhouden, maar ben alleen gewoon verschrikkelijk aan de sch*t.... pfff... maar ja.. wat wil je.. een antibioticakuur terwijl je al dagen niets gegeten hebt.. ik voel me in ieder geval weer een heel stuk beter!
@Sizzel, voel je je al beter dan gisteren? Edit: Oh haha ik zie dat je het net geschreven had... Fijn dat de koorts weg is.
zeker weten! Wat zo'n kuurtje al niet kan doen zeg! alleen wel een nadeel dat ik ze om de 6 uur in moet nemen.. dus laat in de avond/nacht... vroeg in de morgen.. grrrrrrr... haha.. maar doe het er wel mee hoor! ben allang blij dat die koorts weg is!
goed nieuws goed nieuws! Hoop dat jullie mijn huis koop/verkoop berichten nog niet beu zijn, maar moet t ff kwijt. Mijn vriend belt net, die had een makelaar aan de telefoon die een berg mensen heeft voor ons huis, hij had onze advertentie gezien op marktplaats! Hun hebben net een (zelfde type) huis verkocht hier in de straat, maar veel mensen knapte daar af op de oude staat van de woning (dus oude douche enzo) ... maar ons huis is zo goed als nieuw dus wil die makelaar al die mensen die toen afknapte hier heen sturen dinsdag avond komt ie praten
ja das beter nieuws! maar let op dat tie een garantie geeft dat tie snel iemand heb! want hij kan dat zeggen en dan willen ze je hun als makelaar voor te bemiddelen en dan kost het altijd meer dan zo zelf verkopen he!maar hoop voor je dat het wel echt zo is
Aaaaaaaaaaaargh.. wordt gek hier.. Kan wel janken.. Ik heb het wel zo gehad hier.. Wat een k*$#@* collega's.. En wat een zeikmutsen.. pff.. Ben geen mannetje die je overal de schuld voor kan geven.. blegh.. Hier dotje.. zoek jij maar uit.. hier doe dit ook maar.. Gatver het is soms echt moeilijk om je eigen fouten toe te geven.. Bah bah.. heb hier echt een hekel aan.. Sorry.. moest ff uitrazen.. maar sta nu echt op het punt om te roepen zoek het maar uit met je k*$#@*zooi.. @ Sizzel.. fijn dat het al weer beter met je gaat! @ Joma.. jammer dat de beeb niet mee werkte.. Maar wel een leuke ervaring! @ TantePino.. hopelijk is je huisje snel verkocht! @ de rest.. pff ben zo vergeetachtig.. weet het ff niet meer..
dat is goed nieuws! maar idd kijk maar uit want waarschijnlijk wil de makelaar wel bemiddelen voor jullie maar dan gaat t jullie geld kosten, de makelaarscourtage....