Waarschijnlijk via het raampje in de badkamer of anders de keuken. Heb gister iets gekocht, maar ben gewoon vergeten wat het precies was, haha, erg hè! Maar het was wel heel leuk dus..... En nog verf voor mijn nichtje. Die hormonen...pffff.....heb het gevoel alsof de hele wereld tegen me is en zou me het liefst opsluiten, maar die bui kan ook weer opeens omslaan, zal ook wel met de vermoeidheid te maken hebben.
He meiden! @tante Pino goed nieuws! @Mrijn, ik ken het ben ook niet zo'n trouwe schrijfster en het gaat zo snel hier. @Sizzel fijn dat je je beter voelt! @Joma het zwemmen was echt super ik raad het iedereen aan. Beebje vond het ook leuk, want die voel ik nu super bewegen! Liefs
Sizzel, wat fijn voor je dat het de goede kant op gaat! Hoe merkte je dat je een blaasontsteking had? Kan je voor 2 afspraken erop zetten? 2 okt vk 12 okt 20 weken echo Alvast bedankt!
Ik vind het echt vervelend voor je! Kom maar lekker hier je hart luchten, dan ben je het tenminste kwijt. En anders gewoon ziek melden hoor!
@ Wen26.. haha.. wel leuk dat je mannetje zo mee leeft.. Mijn mannetje leeft niet zo mee hoor... Soms vind ik dat echt erg! Hij is al verder met zijn gedachte.. Hij is er al mee bezig alsof ik morgen moet bevallen en dat vind ik pas erg. Hallo, zie je niet dat mijn buik groeit.. ! Maar ja dan vraag ik het gewoon ff.. haha.. Sommige mannen die weten echt niet wat ze met een hormonenbom in huis moeten.. Ik ben ook echt blij dat ik hier mijn hart kan luchten anders wordt ik echt stapelgek van die mensen hier..
Haha die lachbui herken ik! Mijn vriend moet soms ook echt lachen als ik in mn nakie ben. Niet om me uit te lachen maar meer omdat hij het zo leuk vind dat ik zo verander. Dotje, gooi het er maar uit! Als dat oplucht en je hier wat steun kunt vinden is dat toch heerlijk! Voel me vandaag niet super, heb veel hoofdpijn en de laatste dagen ook veel harde buiken aan het eind v/d middag en 's avonds. Denk ik tenminste, het voelt alsof er een tennisbal in mn buik zit en dat doet zeer Ben ook net weer begonnen met stage en studie na weken niks doen, moet er weer inkomen en heb al zo weing energie Hebben jullie ook dat je doodmoe bent maar niet kan slapen? Ik word er niet goed van.. Ik zit trouwens steeds te bedenken wat ik wil eten, nu en vanavond, heb niks in huis. Heb zin aan vette hap!
Rustig aan doen meis en luisteren naar je lichaam. Ik kom prima in slaap maar heb de gewoonte rond 5 uur wakker te worden en dan niet meer te kunnen slapen. Maar ga zo ook lekker even naar bed! liefs
Sterkte Dotje, das niet leuk zeg Tja ik ben ook bang dat ie gewoon geld wil verdienen, dus ik wil eerst wel eens bewijs dat ie mensen voor ons heeft voordat ie iets mag doen. maargoed als ie t huis binnen een paar maanden kwijt kan raken dan mag t best even wat kosten.. Mijn vriend vind t vooral leuk om me te pesten door even aan m'n borsten te zitten terweil ie weet dat dat zeer doet... verder krijg ik wel allemaal complimentjes van hem dat ie me zo mooi en zo slank vind hahaha ach hij is wel lief voor me, al heeft ie zo z'n eigen soort humor Ik heb hem een boekje gegeven "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" echt een aanrader, hij lag helemaal in een deuk t is echt erg leuk (door een man natuurlijk ) geschreven sterke maja, inderdaad rust is het wondermiddel!
Mijn man heeft van mijn zusje ook een boek gekregen : Schat je wordt papa! echt geweldig! ook geschreven door een man..haha.. ik heb 'm ook al bijna uit.. echt humoristisch! @ naatje : ik heb helemaal niet gemerkt dat ik een blaasontsteking heb.. geen pijn bij het plassen niks.. alleen ineens hele hoge koorts, veel braken, diarree.. Toen de arts op mijn blaas duwde om deze te onderzoeken schoot ik bijna de lucht in, zo'n pijn deed het.. maar verder dus echt niets gemerkt! Het komt blijkbaar vaker voor dat zwangere vrouwen een blaasontsteking hebben zonder dat ze hier erg in hebben.. nou ik ben er dus één van! @ Dotje : gewoon blijven schrijven hoor! mag best klagen hier... doen we allemaal wel eens een keer! @ maja : rust is het enige medicijn denk ik.. ennuh.. ik slaap prima, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik niet fit ben.. Kan de hele dag door slapen! ennuh.. ik heb al een week niet na hoeven denken over het eten.. het blijft er toch niet in! Ik hou het nu nog maar op crackertjes met rookvlees... vette hap moet ik nu even helemaal niet aan denken! haha
De makelaar verdient aan de mensen de jullie huis willen kopen, het is dan officieel niet toegestaan dat hij ook aan jullie verdient! Je kan dus maar makelaar zijn van 1 partij, dat ook om belangenverstrengeling tegen te gaan. Er zijn makelaars die het wel doen hoor, maar dat zijn de prusters en oplichters waar je uit de buurt moet blijven... Ik heb net een pakje opgehaald bij tnt met wat zwangerschapskleding via marktplaats. Voor 30 euro heb ik een dondekrbruin wikkelvestje met bijpassen shirt van Noppies en een leuk topje (ga nog een weekje naar de zon) van HenM. Ben helemaal blij!
hee meiden, ik ben helemaal de draad kwijt, maar dat vergeven jullie me wel hoop ik. Wel zag ik ergens dat we weer bericht hadden van Dwazie! Fijn meid weer even wat van je te horen! En wat balen dat je je zo beroerd voelt, hopelijk gaat dat gauw wegtrekken. Hier gaat alles goed, alleen is mijn collega nog op vakantie maar het volledige lesrooster is weer begonnen (na een zomerrooster) en nu draai ik dus hele lange dagen en dat voel ik wel................pfffff moe! Vannacht is mijn schoonzusje met mijn neefje (2,5jr) terug gekomen uit Afrika/Zambia. Ze waren daar 3 mnden. Omdat mijn broer nu met de verbouwing bezig is van hun nieuwe huis slapen ze bij ons! Het was zo leuk om hem weer te zien! Het is echt een schatje. Dus ik wilde helemaal niet weg vanochtend, had veel meer zin om de dag met hun door te brengen. Nou, ik hoop dat ik volgende week een beetje beter op de hoogte kan blijven van wat hier gebeurt en geschreven wordt! Liefs Amma
meiden ik ben ervandoor! @@@ ik heb me pretecho foto,s met uitleg in album staan ! en ook de kinderwagen die we willen staat ook in album!
hello ladys hier gaat het ook wel oke..voel beebje na een paar dagen niet nu toch weer elke dag even bewegen.. 1 x savonds echt flink schoppen je zag mijn buik gewoon bewegen en ook manlief kon het voelen.. over het algemeen is het nog alleen bij mezelf voelbaar en voel ik het licht en even, maar tis genoeg om me geen zorgen te maken.... Wel heb ik snel en veel last van rug en bekken..erg vervelend...hoop niet dat het nog veel erger wordt.... Gisteren had ik na het naar schoolbrengen van de oudste enorme ongi krampen en die gingen maar niet weg... vond dat toch wel een beetje eng, maar na wat rust ging het uiteindelijk over...vanmorgen kon ik duidelijk voelen dat mijn baarmoeder nu precies de hoogte van mijn navel heeft bereikt dus die krampen van gisteren waren vast en zeker het groeien van baarmoeder..... Nog 2 weekjes (eigenlijk nog 1, want tweede wk hoef ik maar 1 dag) werken en dan vakantie...heerlijk.. weekje thuis, weekje turkije, weekje thuis... ben er echt aan toe... dan nog even 3 maandjes werken en dan verlof! kan er zoooooo naar uitzien! Zo jullie ook weerop de hoogte....Oh ja.. heb via EBAY geboden op een nieuwe Fietskar voor 2 kids waar je ook als jogger mee kunt lopen.. en GEWONNEN! 50 euro, met winkelwaarde van 325,-...nou das pas een deal dacht ik zo... komt volgende week binnen.... doegie en tot snel...
Wat zei ik? En vertel vooral hoor! Vind ik ook wel leuk om het niet alleen over de baby's te hebben. Liefs Angel
Hahaha jij ook al zin in een vette hap? Heb straks m'n vriend gebeld of die vanavond friet wilde eten, omdat ik zo'n zin in een frietje stoofvlees heb Smakelijk alvast Liefs Angel
He Joma. Jeetje wat zie je dat al duidelijk he, vooral dat ruggegraatje. Kan niet wachten tot het volgende week vrijdag is om te zien hoe die van ons weer is gegroeid. Leuke kinderwagen trouwens. Wij gaan morgen kijken voor een kinderwagen. Liefs Angel @Sizzel, mijn pretecho is verzet van 15 sept naar 14 sept om 19.00 uur.
hey! houden jullie eens op! ik krijg helemaal honger hier van... het gekke is dat ik tegen iedereen riep: "nee hoor, ik heb helemaal geen zin in extra eten nu ik zwanger ben"... maar nu ineens komt die drang naar vet eten sinds een weekje! maar ik weet me te bedwingen... al heb ik me gisteren wel laten gaan met de warme chocolademelk en pepernoten waar we het van de week over hadden! heerlijk!