Ben inderdaad erg blij met hoe mijn vriend ermee omgaat... vind het heel rot om te horen dat het bij jou anders gaat... je vriend is vast dolgelukkig, want hij is al zo met de toekomst bezig... maar voor jou is het hier & nu ook zo belangrijk! Ik denk dat het boek 'help ik heb m'n vrouw zwanger gemaakt' een uitkomst is... geef 'm die maar snel, ik heb me ook rot gelachen!
oww patat, ik zou een moord doen voor aan patatje... maar helaas word ik er goed ziek van dus helaas geen patat voor mij. Heb gister geprobeerd een beetje spagettie te eten maar ben daar ook goed ziek van geweest, ik houd t dus maar weer gewoon op brood.... blech...
super om die echo foto's te zien... het is allemaal al zo duidelijk! en mooi wagen ook... ik heb het idee dat hij erg op de onze lijkt: een bugaboo... of vergis ik me nou?
dat is balen!... look on the bright side: je komt in ieder geval geen overbodige kilo's aan (ben tegenwoordige van het positieve halen uit dingen haha)
Rustig hier Mooie foto's joma! Ongelovelijk hoe je al die details (hoffdje, handjes) al zo goed kan zien. TantePino, wat gaaf dat je nu al zo'n reactie hebt op je huis. Hopelijk brengt die makelaar veel goede kijkers. Maja, hier ook veel moeite met in slaap vallen. Dan lig ik er op tijd in, maar slaap pas laat. Echt irritant. Dotje, hoe lang blijf je daar nog werken? Hopelijk ben je da dag nog een beetje doorgekomen daar. Amma, is je broer in Zambia een huis aan het verbouwen? Leuk hoor om je schoonzus en neefje weer te zien. Hoe lang blijven ze? Ichtus, wat gaaf dat je die fietskar zo goedkoop hebt gewonnen op Ebay. Ik bied wel eens op kinderkleding, en het is altijd spannend zo'n veiling. Gisteren had ik heel sterk zin in een lekkere vette hap. Het is toen chinees geworden. Vandaag juist helemaal geen zin daarin. Sterker nog, voor vanavond staan er bietjes uit eigen tuin op het programma. Kan het nog gezonder?
@MamaNorah: nee hij is hier in NL een huis aan het verbouwen. Ze leven de meeste tijd hier. Al willen ze uiteindelijk helemaal naar Zambia ( ) Het is heerlijk dat ze er nu zijn, en ik hoop dat ze voorlopig even lekker in NL blijven. @PATAT! ah daar heb ik ook zin in! Maar ik krijg vanavond nasi met versgemaakt pindasaus van mijn vader! Ook lekker Liefs Amma
Wen26 : Poeh jij bent wel erg positief Ik eet al 4 maanden niet anders dan brood, ik leef van 3 boterhammen en 2 stukjes fruit op een dag... Alles wat ik verder in m'n mond stop veroorzaakt verschrikkelijke buikpijn dus dat laat ik maar. aankomen doe ik inderdaad niet, ben eerst zo'n 6 kilo afgevallen en nu net 1 kilo aangekomen... als ik straks niet meer zwanger ben blijft er weinig van me over denk ik Leuk dat jullie meeleven met mijn verhuis plannen Ik ben vandaag internet weer eens afgegaan en heb nog meer leuke woningen gevonden, dus als die waar we morgen gaan kijken echt zo slecht is heb ik nog meer opties achter de hand Vanvond even de goedkeuring van vriendjelief en dan maar afspraken maken om binnen te mogen kijken
oh lieve Pino, zo had ik het helemaal niet begrepen... sorry voor mijn opmerking. Ik dacht dat je nu even een paar daagje niet zo lekker voelde en brood at... nee, natuurlijk is het vreselijk als je al maanden niet warm kunt eten, ik zou dan ook niet meer zo positief zijn... beetje lompe opmerking van me dus, was niet zo bedoeld...
Nou het worden geen bietjes uit eigen tuin vanavond. Hihihi, de planten waren heel groot, maar de bietjes onder de grond waren grote knikkers. Ach ja, dan maar uit de winkel....
hey dames! ben vandaag eindelijk gaan kleren shoppen (had maar 1 broek meer die nog paste) en het was zaaaalig! Heb 3 mooie broeken mee en van mijn moeder een blousje gekregen. Voor tshirtjes wacht ik nog even. Maar viel gewoon achterover van de maat! Ik heb 2 kledingmaten kleiner moeten nemen want anders viel die broek gewoon af! Zelf merkte ik niet voor de spiegel wat het effect van 7 kilo minder was, maar nu is het me wel duidelijk... daarom dat het iedereen zo opviel dat ik vermagerd was ben ondertussen wel 3 kilo bij, maar denk dat die mooi in mijn buikje zitten want dat is sinds deze week heel mooi te zien. Wordt vanavond tijd voor de eerste buikfoto. Zodra ik hem heb, zet ik hem op het net! @Dwazie fijn je even gehoord te hebben meid! Hopelijk is er voor jou toch ook wat beterschap in zicht, want ik kan het heel goed begrijpen (ik voel me ook nog maar een weekje beter... en het blijft elke morgen afwachten wat de dag brengen zal). Lieve groetjes Twins
Jah het is af en toe echt vervelend gewoon. Ik kan ook gewoon ales en heb echt bijna nergens last van.. Dus hij denkt daar gewoon niet bij na.. Tot mijn buik zo gegroeid is dat ie er niet om heen kan.. haha.. Hij leest geen boeken dus helaas, anders had ik het zeker gekocht.. ! @ missN.. heb ook totaal geen zin in sex hoor.. Herinner me op eens dat jij dat vroeg.. haha
Oooh, chocolademelk! Ik was van de week bij m'n ouders, hadden ze niks lekkers in huis en ik had zoooo'n zin in wat! Ging ik even mee met mijn vader naar mijn tante, maakte ze warme chocolademelk voor me.. Met zo'n grote roze koek met jamvulling erbij Ik geloof dat ik zo'n beetje het gelukkigste mens op aarde was Echt, ik kan zo'n zin in eten hebben, niet normaal!
Oh, vette hap. Zoooooooooooo lekker nu. Als ik er al aan denk heb ik zin n frietjes maar voor vanavond staat er hier rijst op hetmenu met chicken tonight. Lekker gemakkelijk. Morgen chili en zondag frietjes denk ik, moet toch aan die behoefte voorzien. Hier gaat het matig, heb carpale tunnel syndroom, grrr niet fijn. Joma, leuk zo´n pretecho. Kun je lekker genieten van je beeb. Dotje, mijn vriend is ook echt geen lezer hoor maar ik heb hem toch het boek van Kluun gegeven en hij heeft het in zeer korte tijd uitgelezen. Hij vond het een heel leuk boek, lekker om te lezen en hij heeft er vooral om moeten lachen. Kost ook maar 10 euro dus daar kan het niet aan liggen. Twins, vervelend zeg dat je zo afgevallen bent maar als je beeb maar lekker goed groeit! Ik kan nog steeds mijn eigen kleren aan, ben ook iets afgevallen. beeb groeit goed volgens de vk dus laat maar gaan. Drinken vind ik niet meer echt lekker, zit een rare nasmaak aan, nog steeds. morgen weer op kamertjes jacht............... Liefs Anette
Dat boek van Kluun is idd geweldig! Ik had hem direct al gekocht toen ik net wist dat ik zwanger was en hem eerst zelf gelezen want vriendje was er nog niet aan toe hahaha. Maar toen hij er wel aan toe was vond ie hem geweldig! Tijdens het lezen ineens heel hard lachen..hihi..