Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    He meiden.
    Hier even lekker liggen pitten.
    @tante Pino, meis wat vervelend dat je zo beroerd van eten wordt!
    @Amma wat fijn dat je broer weer even in Nederland is.
    Kan me goed voorstellen dat het werken dan echt even tegenvalt.
    Ik moet volgende week werken en ga dan 2 weken naar Turkije, heerlijk ben echt aan het aftellen nu!

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ja hoor, mutsjes kan ze wel, petten niet.

Meiden, ik ben net door jullie geklep heen geworsteld maar niet de puf om te reageren. Ik heb al de hele dag migraine-achtige hoofdpijn en ik ga proberen te ontspannen op de bank.

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

Aah lekker al dat gepraat over eten.

Mijn vriend had gisteren toen ik thuis kwam een hele berg inktvisringen gefrituurd met een grote salade, was ook precies waar ik zin in had.

Vanavond maak ik kipsate met rijst en salade
    hmmmmmmmmmm :)

4. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ...ik heb net mijn cracker op..... ;)

haha... ouders komen nu op visite.. see you..

5. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ja inderdaad, maar heb me netjes gehouden hoor met boodschappen. Ik kon het alleen niet laten om chocolademelk te kopen :)
    Ben alleen de slagroom vergeten :rolleyes:

Liefs Angel

6. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    Ik verhang mij ook aan chocolademelk hoor... op het werk soms 2 of 3 grote tassen nesquik... hmmm, zalig.

@Sizzel, bij mij was het spaghetti ;)
    Zet je mij op de afspraken lijst:
    13/09 controle bij gyn (4de echo)

7. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Oeh lekker inktvisringen!
    Krijg alweer honger als ik er aan denk. En dat terwijl ik net van tafel af kom :)

Liefs Angel

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hey hey!

Heb weer alles bijgelezen...

Over eten: vette hap gaat er goed in idd, en ik heb dat ook dat het drinken me niet smaakt, maar het is nu juist belangrijk om goed te drinken...

@tantepino: hoop dat het nu snel gaat met jullie huisje!

@iszzel: fijn dat je weer wat beter voelt, houden zo!

Ik weet verder niet meer goed wat jullie geschreven hebben, sorry!

Hier weer gruwelijk pijn last van mijn rug en bekken! Heb de hele dag gewerkt. We hebben een nieuwe en 2 nieuwe stagaires. Van die jonge jongens, die alleen kunnen flauwekullen en een grote bek hebben. dus ik probeerde maar het goede voorbeeld te geven. Nou dat kan nu dus goed voelen... Gelukkig tot woensdag vrij!

Gisteravond heb ik me doodgelachen. Ik lag hier op de bank en de baby was druk in mijn buik. Ik dacht van til je broek eens een stukje weg, en ja hoor! mijn buik bewoog daar waar de baby schopte! dus vriend erbij, lachen joh! En druk dat ie was!
    Ik hoop wel dat dat niet betekend dat ie bv te weinig vruchtwater heeft ofzo, dat ik het daardoor zo goed voel. Zie je kan ik me toch weer druk maken om iets leuks!

Nou ik ga zo bij mijn broer langs (gelukkig woont ie hier in de straat) en als het niet meer gaat met m'n rug ga ik lekker naar bed! fijne avond!

9. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Het pendelen lukt me nog steeds niet. Ik ben ook de afgelopen dagen veel te gespannen, misschien komt het daardoor.

Ik ga weer verder bankhangen. Rot hoofdpijn :(

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie avond allemaal, ik zou eigenlijk gaan pendelen voor een aantal dames maar ik heb er vandaag echt geen energie voor. ik heb bekkeninstabiliteit :( ben ik vandaag achtergekomen ik heb z'n pijn aan mijn schaambeen dat ik gewoon bijna niet kan bukken of lopen.

liefs kikkert

ps sorry dames ik pendel morgen voor jullie dat beloof ik.

ik ga nu lekker op de bank liggen want staan lopen of zitten doet veel pijn.

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Zo, weer bijgelezen.
    Ik ben helaas gisteren de ziektewet in gegaan. Heb erg last van m'n bekken. M'n banden zitten zo te trekken... Het straalt uit naar m'n linker been. Sinds vandaag ook last van m'n heup. Links achter. Heel naar. Kan er gewoon moeilijk van lopen. En aangezien ik een zwaar beroep heb leek het de VK verstandig om langs de fydio te gaan. Ze vond het nog erg vroeg om nu al zulke klachten te hebben :( .
    Moet dus dinsdag as. naar de fysio.
    Verder voel ik me goed. Slaap veel.... :) Heerlijk hoor. Mijn buik zakt ook niet meer in als ik lig. Daar kwam ik gisteren achter toen ik ik bad zat. Leuk zeg. Nu nog wachten op het voelen van de beeb.
    Vanavond lekker bank hangen. Heerlijk. Ga nu ff eten.
    Doei Gr Boney

12. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @Anette, carpaal tunnel syndroom, das niet fijn. En zeker niet zo vroeg al in de zwangerschap. Hopelijk heb je de pijn redelijk onder controle.

@Bigdream, wat heerlijk dat je je vakantie nog voor je hebt! Lekker hoor, naar Turkije. :D

@Debora, wat leuk dat je je buik zag bewegen!

@Kikkert, Boney en Debora, doe het rustig aan hoor meiden! BI is niet niets lijkt me.

Ik ga ook bankhangen, dus waarschijnlijk tot morgen!

13. Niet meer actief

Dees,Kikkert en Boney allemaal veel beterschap gewenst! Wat vervelend dat jullie allemaal niet lekker zijn :(

ik heb zon zin in morgen, kreeg te horen dat die weg toch niet langs t huisje komt, en dat t bouwkundig ook allemaal wel mee valt, dus mischien is het dan toch.............

14. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Beterschap aan de meiden die het nodig hebben!

Knuffel Angel

15. supermummy

supermummy Niet meer actief

Angelina Z, nog bedankt dat je voor mij gependelt hebt ! ;)

@Alle zieken meiden beterschap!

Zo ga nu eerst even eten

groetjes,

16. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Graag gedaan!

Liefs Angel

17. esmay

esmay Actief lid

25 okt 2006
    184
    0
    0
    Hoi!

Wil graag op iedereen reageren maar af en toe wordt hier echt veel geschreven..dus sorry hiervoor! :oops:

Joma,mooie echo foto's!Heb even gespiekt in je album!Heb over anderhalf week de 20 weken echo en dan in week 24 nog een pretecho! :)

Alle zieke meiden : Beterschap en een knuffel!

Vanavond lag ik op bed en toen begonnen de kriebeltjes weer en werd steeds duidelijker..ik legde mijn hand op mijn buik en voelde nu ook heel goed van buitenaf de beweging(echt een forse schop hihi) :D
    Mijn mannetje ook gelijk voelen maar toen was het weer rustig....
    Zo leuk om te voelen..heel bijzonder!

Liefs allemaal Esmay ;)

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    hier even een kort berichtje van mij.
    IK HEB ZO`N HOOFdPIJN nietnormaal meer, kan er neit van slapen. Heb dit 2 weken geleden ook gehad en heeft 2 dagen geduurd.
    Paracetamol ingenomen maarhelpt niks, wat nu?

Liefs Anette

19. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Goedemorgen meiden,
    @Alle meiden die pijn hebben of ziek zijn, sterkte en beterschap!
    Ook ik voel het kindje steeds iets beter.
    Maar zou van mij nog wel wat heviger en frequenter mogen!
    Gisteren na het zwemmen was het heel duidelijk.
    Ik vind dat zo ontzettend leuk!
    Liefs

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Vervelend he die hoofdpijn, pff.. Ik heb er ook veel last van de laatste 3 weken ofzo. Ik neem altijd 2 paracetamol en mijn vriend of moeder masseert m'n nek en hoofd dan wat, die combinatie wil nog wel eens helpen. Of 2 paracetamol en dan een uurtje gaan slapen of gewoon op bed liggen. Maar helpt lang niet altijd, heel irritant! Ik word er als ik ik langer als een dag mee rond loop ook zo beroerd van, dan gaat het echt over in een soort migraine.. zere ogen, misselijk, draaierig, blehg!
    Een koud washandje op je hoofd wil ook nog wel eens werken en veel water drinken! Zeker 2 liter. Dan spoel je afvalstoffen weg.
    Hoop dat het beter wordt voor je.

En ook beterschap voor alle andere meiden die niet lekker en ziek zijn..!

Deel Deze Pagina