Het zijn echt van die heel geniepige steken onder in bij m'n liezen, en als ik geplast heb houd het nog een tijdje aan, maar daarna gaat het langzaam over. Het voelt in ieder geval niet lekker.
He meis, Ik herken het ook, maar het kan ook op een blaasontsteking duiden. Als je het niet vertrouwd dan toch maar urine inleveren. @Joma, gaaf hoor je kamertje! Oh meiden over 12 uur, weet ik meer!
ja ik heb vorige week zelf de muurschildering gedaan!ik denk dan heb ik iets wat niemand heeft maar zelf verzonnen heb \ alvast veel plezier morgen met je echo! wordt genieten meid!
Leuk kamer Joma. Wij hebben ook een muurschildering. Een huisje. Erg leuk. Ik zal wel ff een foto binnenkort maken. Bij ons is het ook turcoise (?) (hoe schrijf je dat) en dan wil ik ook of met groen of met oranje. Daar ben ik nog niet over uit. Mooie hemel ook. Waar heb je die gekocht? Hebben ze die ook andersom? De kleuren bedoel ik dan. Verder vandaag een drukke dag gehad. Vanalles en nogwat gedaan. Met m'n bekken is het nog steeds niet echt lekker. Ben erg benieuwd wat de fysio dinsdag zegt. Vind het vreselijk om (nu al) in de ziektewet te moeten. Maar het zal toch echt moeten. Het gaat niet. Maar ik baal er wel van. Wil graag gewoon proberen zo lang mogelijk door te werken. We zullen wel zien. Ik weet inmiddels wel dat zo'n hittepit een geweldige uitvinding is. Gebruik dat ding zo vreselijk vaak. Heerlijk voor op m'n buik. Voel alles dan echt ontspannen. Een een bad is ook geweldig. Manlief zet m'n bad aan en zorgt daarna voor een warme hittepit. Lief toch? Morgen alweer 16 weken. Het gaat zo snel. voor we het weten is het febr. Nog een vraagje over pendelen. Ikzelf ben erg nuchter. Niet dat ik er niet in geloof, maar mijn vraag is nu: Wie of wat geeft antwoord op je vragen? Geesten? Een hogere macht? Of zijn het onwillekeurige spiertrekkingen, maar wie of wat veroorzaken die dan? Ik heb me er nooit in verdiept dus weet er echt niks van. Zou het graag willen weten. We hebben net lekker Boer zoekt vrouw zitten kijken. Het was weer geweldig. We zijn al vanaf het begin fan. 16 dec pas weer de volgende aflevering. Ben benieuwd welke boeren door gaan. Ga zo lekker naar bed. Morgen therapeutisch aan het werk. Ben dan boventallig. Das wel lekker. Kan m'n eigen tempo aanhouden en geen zware dingen doen. Slaap lekker allemaal en mooi dromen over de mooiste baby van de wereld. Ow nee de op 1 na, want de mooiste is die van mij... Kus Boney
Goedemorgen meiden, Nou vandaag is het dan zo ver, ik ben echt wel een beetje zenuwachtig en heel benieuwd! Gelukkig al om 9.00 uur. Daarna gelijk door naar mijn werk, zal vanavond van me laten horen! @Boney, succes vandaag, fijn dat je in je eigen tempo aan de gang kunt! Liefs bd
Mogguh allemaal, Even snel want ik moet nog verder eten, tandenpoetsen, een broek aantrekken en dan weg. Eerst werken vandaag en om 11.40 naar de echo. Ik vind het toch iedere keer erg spannend allemaal. Vooral omdat ik beide beebjes minder voel. Het zieke beebje kan niet makkelijk meer bewegen door het gebrek aan vruchtwater maar het andere beebje zou ik toch beter moeten gaan voelen nu. Ik heb ook last van mijn bekken. Morgen fysio en dan bepreken of hij het oppakt of dat ik in oktober gewoon de afspraak bij de bekkenfysio kan laten staan. Allemaal een fijne dag en niet teveel kleppen hè
@Deborah, Jammer dat je een verwijzing nodig hebt, anders had je gewoon eens 1x kunnen gaan, om te zien wat de osteo ervan denkt. Verder was de tip van de osteo meer voor als je klachten langer aanhouden, wie weet heeft jou fysio je er binnen no time vanaf! (dat hoop ik voor je!) Sommigen zijn namelijk heel goed met bekkenklachten. Maar ik hoor hier in de les ook vaak dat mensen heel lang bij de fysio zijn en dat de fysio zegt dat het de hele zwangerschap wel een probleem zal blijven etc. En dat is dus NIET zo! In ieder geval hoeft het niet zo te zijn. @Fempje, gefeliciteerd! @BigDream, Succes vandaag en geniet ervan! Het wordt vast een feestje om je kleine te zien! Boney en Joma, Leuk een muurschildering! Ik ben benieuwd naar je foto´s Boney. Wij willen met leuk behang een boom maken op de witte muren, met takken die deels ook op het plafond komen. Dees, succes weer bij de echo meid! En allen die ik vergeten ben, fijne dag vandaag en veel liefs! Amma
@bigdream: veel plezier en succes, als het goed is ben je nu lekker naar je kindje aan het kijken! @boney:vervelend he die pijn. Succes vandaag, gelukkig kun je het rustig aan doen! @amma: Ik hoop ook dat ik er snel vanaf ben! Vanmiddag weer naar fysio. Ik had het kunnen zien aankomen dat ik zoiets zou krijgen. Mijn spieren in mijn rug en benen waren als kind al te kort. Toen heb ik het met een hoop training wel weer redelijk goed gekregen, maar ja ik doe al jaren niks meer. Dus die spieren die alles moeten opvangen zijn niet zo sterk. Maar goed liever dit, dan zwangerschapsvergiftiging. Mijn moeder heeft dit gehad en ze was er bijna aan dood gegaan.
Meiden, veel succes bij de echo, hoor vanmiddag wel hoe het was! Nu eerst werken De rest een fijne dag allemaal! Liefs Nathalie
Goedemorgen allemaal! het weekend zijn we lekker wezen kamperen op de veluwe, dat was erg lekker Alleen we hebben zaterdag wel 45 kilometer gefietst, dat was wel erg zwaar... Zoveel pijn in mijn rug heb ik nog nooit gehad! We waren met ons vieren, (mijn man, ik, en twee vrienden) en ik wil ook niet iedere keer miepen van, rustig aan, ik ben zwanger! Dus we hebben in een hoger tempo gefietst dan ik eigenlijk aankan Doe ik niet weer dus! En gisteren hebben we nog een paar kilometer gewandeld, ook weer in een hoger tempo dan ik wilde, maar ja... Nu ben ik op, pijn in mijn rug, in mijn benen, in mijn bovenarmen, in mijn nek, in mijn schouders... pfffff Gelukkig gaat het wel goed met de baby. Ik heb hem dit weekend voor het eerst goed gevoeld! Een paar keer zelfs, dus het is echt de baby en niet mijn darmen ofzo, waar ik eerst aan dacht! Toen we gisteravond thuiskwamen heb ik ook nog ff naar het hartje geluisterd en die klopte goed, naar mijn mening, dus ik ben weer gerustgesteld. Het zware weekend was voor de baby dus niet erg! Ik kan niet alles teruglezen wat jullie allemaal geschreven hebben hoor! Dat zijn volgens mij wel 50 bladzijdes De laatste drie bladzijdes heb ik lekker doorgespit! Over de babykamer, wij maken hem knal oranje op 1 muur, en de rest licht oranje! Dat leek ons wel leuk! Iedereen verder succes met de nieuwe werkweek en met de rest wat jullie te doen staat! xx
dat gevoel ken ik goed, ik heb t eigenlijk een hele dag door met af en toe flinke steken... geen iedee wat t presies is maar t heeft met je bekken en heupen te maken.. Lis gefeliciteerd met jullie zoon! Lianda, ja ik weet t maarja als t er niet in gaat.... Mooie 3d foto trouwens! Mooie babykamertjes allemaal! Ik zal een foto van die van mij maken, wij doen er nu niets bijzonders aan ivm de naderende verhuizing.. maar vind het zo ook al leuk genoeg Boney, vervelend dat je zo veel last hebt! Hoop voor je dat de fysio er wat aan doen kan Dees veel 'plezier' bij de echo! Morgen is t zo ver dan hebben wij weer een echo... ben zoooo benieuwd, hopelijk werkt onze uk een beetje mee en laat ie zien of we een zoon of dochter krijgen Ik ben nog steeds ziek zwak en misselijk... pfff ik wou dat ik al bevallen was dan konden de artsen wat met me gaan doen, want dit is echt knudde... Maargoed de baby gaat nu even voor, ik ben zo blij als ik de 25 weken voorbij ben en t kindje 'levensvatbaar' is bij ieder krampje maak ik me nu zorgen..... en krampen heb ik nogal maarja dat zijn 99% mijn darmen. Morgen vraag ik ook even of ze wil kijken of mijn baarmoedermond goed gesloten is, heb altijd t iedee dat die niet goed meer sluit na de bevalling van de eerste...
goeie morgen meiden, deze week lekker vrij. ik denk dat ik maar eens een poets weekje ga houden want alles in een keer lukt me helaas ivm met de bekkeninstabiliteit niet meer.nog 2 1/2 dag en dan hebben we eindelijk weer een echo ik verheug me erg echt op. o ja over die stekende pijn bij de liezen in de buurt dat heb ik ook vooral als ik naar de wc ga en dan weer opsta.
Goedemorgen dames, ik heb ff geen tijd en puf om op jullie allemaal te reageren.. @ Lianda en Lis.. Leuk een jongen! Geniet ervan! @ Pijn in de lies.. als ik echt last heb van mijn banden wil dat wel eens uitstralen naar mijn lies.. En das heel irritant.. @ Kikkert... 't kaartje heb ik zaterdag op de bus gedaan! @ de meiden met BI.. hopelijk gaat alles snel weer beter.. Hier gaat alles zijn gangetje.. Gelukkig niet zo veel last van kwaaltjes.. Zit er wel ff doorheen, maar dat gaat wel weer goed komen.. Heb vannacht weer fantastisch gedroomd, maar niet heus.. Heb gedroomd dat onze schuur in de brand stond met onze honden erin.. Was echt niet leuk.. En de persoon die de brand kwam blussen is een collegaatjes.. aaaaaaagh.. Het moet niet gekker worden.. haha
bedankt voor het versturen van het kaartje. het zal vandaag of morgen wel in de bus vallen denk ik. ow ja hoe kan ik het nou vergeten te vertellen, ook ik voel de kleine nu vooral als ik sávonds voordat ik ga slapen het muziekje op mijn buik leg daar reageerd hij/zij echt op.
Hoi hoi, Ik ben weer terug van de vk. Alles was goed, bloedruk, gewicht, groei baarmoeder etc. Ik moet alleen nog een keer m'n hb en ijzer laten prikken, vanwege de vermoeidheid. Maar dat was de vorige keer ook prima, dus daar zal het vast niet aan liggen. Volgende afspraak is op 15 oktober. Zit er bij jullie ook nog steeds 5 weken tussen? @Dees en Bigdream, hoe waren jullie echo's?
Leuk meis..! Ik heb helaas nog niets gevoeld en ik denk dat het nog wel ff gaat duren. Omdat de vk vorige keer zei dat mijn placenta waarschijnlijk aan de voorkant zit vanwege een enorm bloedvat midden over mijn onderbuik.. haha.. Kan je harstikke goed horen met de angelsounds..