Nee moet gewoon rond de 4 weken terug.. Begin van de maand elke keer.. Maar dat is toch standaard om de 4 weken?
Hier heb je de eerste 3 of 4 controles om de 5 weken. En pas daarna zit er elke keer minder tijd tussen.
Ow hier is het gewoon standaard om de 4 weken en daarna om de 3 weken enz. Weet alleen niet bij de hoeveel weken..
Klinkt dat als een soort van ruis? Want dan hoor ik em ook duidelijk aan de linkerzijde. Ik heb trouwens altijd aan het begin van de maand een afspraak met vk, dus om de 4 - 4,5 week.
Nou meiden hier ff snel een up date van mij. Ik heb dus een fikse ooronsteking. Dus ik lig de hele dag lekker op bed. Niet heel erg fijn dus. Voor de meiden voor wie ik zou gaan pendelen. Ik ga het weer doen als ik beter ben! Sorry!
Veel beterschap en hopelijk ben je weer beter.. Je eigen gezondheid is belangrijker dan het pendelen hoor!
Mijn eigen hartslag hoor ik ook, maar dat heeft iedereen toch. In het begin heb ik dus ook naar mijn eigen hartslag geluisterd Mijn tante heeft dat ook gehad, en bij haar hielp het om op d'r buik te gaan liggen, dan voelde ze het wel. Bij mij helpt het niet, maar misschien wel bij jou! @ariel; lijkt me geen pretje een oorontsteking. Doe maar lekker rustig aan hoor........ Ik ben gister trouwens onderuit gegaan, heb nu overal pijn, volgens mij ook iets met me ribben, doet pijn bij het ademen en bij draaien van mijn bovenlichaam. Gelukkig alles nog goed met de baby, was wel superblij dat ik angelsounds heb, kon gelijk even luisteren! Was wel erg geschrokken!
@Joma: Mooi kamertje zeg! Leuk bedacht zo die muurschildering van je. @Boney: Leuk he, Boer zoekt vrouw. Ik heb het ook zitten kijken. Alleen het laatste stukje, want ik wist niet dat het op was. Leuk ook dat er nu ook een Boerin zoekt man bij zit. Jammer alleen dat we nu tot december moeten wachten Heb vandeweek ook Boer trouwt vrouw zitten kijken. Dat was ook wel leuk om te zien. @Dees en Bigdream, succes bij de echo! @Fempje gefeliciteerd! @MamaNorah. Fijn dat alles weer goed was bij de VK. Bij ons hebben ze iedere 4 weken een afspraak. @Ariel: beterschap! @Angelsound. Ben nu toch wel blij dat ik hem toch heb gekocht hoor. ZO leuk om de baby te horen wanneer je wil Liefs Angel
Ariel beterschap! Zo'n ader heb ik ook door m'n buik lopen, als ik stil lig die ik gewoon mijn buik op de hartslag van mezelf mee bewegen...
zo het is hier rustig! Ariel: beterschap! oorontsteking heb ik als kind veel gehad en ik vind het het ergste wat er is naatje: das ff schrikken. fijn dat je met de angelsound meteen kon luisteren. hoop dat het gevoel aan je ribben snel weg is, want das niet lekker mamanorah fijn dat het weer helemaal goed was. hier heb ik ook iedere 4 weken een afspraak n vanaf 24 weken iedere 3 weken. kikkert: leuk he dat gevoel vooral omdat ie ook nog eens op een muziekje reageert! ik zit hier lekker te smullen van zo'n kleine pizza (2 ) ben helemaal verslaafd!
meid de kleuren van de hemel hebben ze ook andersom!zijn bij meerdere verkrijgbaar zowel dat ik weet wij hebben hem besteld bij baby superstore burghout rotterdam! ze hebben hem ook bij babypark!
spannend meid! ik heb al gehoord dat alles goed is met de 20 weken echo en met het beebje van bigdream! genietse meid!
Proficiat! En wanneer is de grote dag? Wordt het een groot feest etc? Ga je een trouwjurk kopen? Leuk zo'n weekendje weg. Er zijn natuurlijk een hoop leuke hotels...ligt er net aan in welke regio/land je iets zoekt. Kijk eens op weekendjeweg.nl of hotelspecials.nl bij flair zat laatst ook een boekje om hotels van kastelen te boeken. staat geloof ik ook op hun site www.flaironline.nl Misschien zit daar iets voor jullie tussen. Groetjes, Baby4me
ja heb ik ook last van...maar mijn urine was goed. maar heb ook steeds een branderig gevoel daar beneden...ook niet fijn. dus ga van de week nog eens langs huisarts. het kan wellicht ook een schimmelinfectie zijn.
Voordat ik terug ga lezen, eerst mijn frustratie kwijt hoor Oké, om 11.40 de afspraak bij de prenatale screening. De gyn zou tussendoor geroepen worden om even mee te kijken en om te zorgen dat ik mijn eerste spuit kreeg. Eenmaal op de afdeling liepen ze al 3 kwartier uit , of we niet even wat konden gaan drinken. Wij dus wat gedronken en meteen maar een broodje genomen. Duur in het ziekenhuis maar ja, je moet wat. 12.15 terug op de afdeling en 12.20 werden we geroepen. De beebjes werden bekeken en waren allebei erg druk. Zieke beebje had een hoofdje van 16 weken en 1 dag en een buikje van 22 weken en 2 dagen. Het blaasje was 5,6 cm . Arm ding, ik ben blij dat het zelf niks voelt. Aan de omtrek van het hoofdje was al duidelijk te zien dat het écht achter begint te lopen. Toen beebje 2. Bewoog flink en lag flink te zwaaien. Zover ze het al kon zien heeft ze alles opgemeten. Maar pas bij de 20-weken echo kan ze het echt goed zien. Hartje goed alleen nog niet duidelijk genoeg om te zien of alle kamers er zaten, hersentjes goed, niertjes goed, hoofdje en bovenbeentje goed dus die loopt keurig op schema. Uiteraard deed het de beentjes weer niet open dus papa en mama weten nog niks . Echo was klaar en dus kon de gyn erbij geroepen worden. Euhm, probleem, gyn was foetsie en nam zijn sein niet op . Ik kon niet weg want moest vandaag de eerste spuit hebben. Ze zijn 3 kwartier aan het bellen geweest en ja hoor, ze hadden hem. De assistente mocht de injectie geven. Ik naar de andere afdeling om daarom te vragen. Wat voor injectie vraagt ze. Ik zeg: progesteron. Wat is dat dan? Ja euhm, om een vroeggeboorte uit te stellen. Ooh, u bedoeld proleton (ofzo). Dus ik zeg: dat ken ik niet, is dat hetzelfde. Zij: dat weet ik niet. *Zucht*. Toen begon ik al flink te stressen want afspraken maken lukte ook al niet omdat mijn eigen gyn steeds geen spreekuur heeft en ik bij assistentes word gezet (had ik ook al de pest over in). Uiteindelijk hebben ze weer de gyn gebeld en hij uitgelegd wat ik moest hebben. Eindelijk om 2 uur had ik de spuit in mijn bil. Tot overmaat van ramp bleek op de terugweg een groot deel afgesloten en hadden ze voor het gemak de omleiding ook maar afgesloten. Ik ben helemaal gestresst en pissig dus probeer nu wat tot rust te komen. Volgende week donderdag weer een afspraak met onze eigen gyn. Eindelijk na 5 weken is meneer weer eens aanwezig. Hij laat zijn zwangerenspreekuur steeds vallen en op het gewone spreekuur mag je niet komen als zwangere. Nou, ik ga volgende week eens even vragen om een uitzondering want ik raak hier helemaal door van streek. Steeds een vervanger, steeds weer je verhaal moeten doen, blegh! Ik heb op 27-9 mijn 20-weken echo dus die mag erbij op de lijst. En nu ga ik eerst eens teruglezen.... Pffffffffff
Klinkt leuk je muurschildering! Balen dat het niet zo goed gaat met je bekken. Doe maar lekker rustig aan he. Kan zo'n hittepit geen kwaad op je buik? Is nl toch best warm? Ik weet ook niet precies hoe dat zit met pendelen. lijkt idd wel of t met spiersamentrekking te maken heeft maar of dat ook zo is? geen idee! hahaha iedereen vind zn eigen baby vast de mooiste en dat is ook goed he.