zo je had een behoorlijk actief weekend zo te lezen. wel apart dat jullie de babykamer oranje maken. Is niet mijn favo kleur maar smaken verschillen he.
ik mag om de 4 weken op controle en vanaf 28 weken is het om de 3 weken dit tot 30 weken, 30-36 weken zwangerschap: controle om de 2 weken en bij 36-42 weken zwangerschap: controle om de week
Dat heb ik ook, alleen niet zo heftig.. Maar die ader loopt vanaf mijn navel tot mijn schaambot.. haha.. Met die doppler klinkt ie echt heftig die ader. Maar ik maak me daar niet zo druk om hoor of mijn placenta nu voor of achter ligt. Als ik de beeb uiteindelijk maar een keer ga voelen.. @ Dees.. jemig meis.. Het zit ook allemaal niet mee. Maar gelukkig gaat het met de beebjes goed.
ja ik heb wel wat gehoort en ik kon per direct beginnen in een afwaskeuken voor 15 a 20uur per week maar toen ik vroeg wat ik allemaal moest doen heb ik samen met hem besloten om het niet te doen ivm zwangerschap en mijn bekkeninstabiliteit. ik denk ook niet dat ik nog verder ga zoeken want als ik langer dan een half uurtje moet staan of zitten achter elkaar dan heb ik weer pijn. dus voor een baas werken lijkt me niet z'n goed plan helaas want ik wilde echt super graag maar mijn gezondheid gaat ff voor.
Leuk dat overalde kamertjes al vorm beginnen te krijgen. Mijn pa begint er donderdag aan. Hij gaat eerst alvast een keer witten, dan gaten stoppen en de scheur in het plafond dicht smeren. De week erna beginnen ze met verven. Zodra dat is gedaan kunnen de meubels uit de opslag. Wij willen een sticker op de muur. Ik wil alleen eerst het geslacht afwachten om een thema te maken. Ik heb vandaag een bellybelt gekocht van Anita. Hij ondersteund je rug en ik hoop dat het helpt. Morgen eens gaan testen. Morgen ook weer fysio. Die schildering is leuk joma (was joma toch?). Arghh, die dementie ook . Ik hoop dat beebje morgen even de beentjes wijd wil doen Tantepino. Veel plezier alvast. Euhm, wat was er nou verder geschreven.... : . Nou ja, iedereen die ik vergeten ben, ik denk wel aan jullie hoor. We gaan allemaal zo lekker snel nou. Allemaal rond de 20 weken, geslachten die bekend worden. Leuk!
Wat leuk dat je de kleine voelt! Ik heb hem/haar ook gevoelt zaterdagavond! Mn vriend voelde t als eerste. Had nl zn hand op mn buik en voelde tikken. Echt apart. Later voelde ik t zelf ook. Lis en Lianda, wat leuk dat jullie een jongetje krijgen!
ja dat van die muurschildering was ik! ja is ook leuk voor een thema als je afwacht wat het wordt ik hoop dat ze het over 2 weken ons uk wel wil meewerken!vorige week was dat niet het geval!
ik spreek haar bij een ander klein forum! en daar had ze het alvast snel aan iemand door kunnen geven! ik weet niet of ze het wilde weten en of ze het weten!
Wij laten t behang erop zitten wat er nu op zit ...is vrij neutraal...beetje geel/beige achtig. Maar er komen natuurlijk wel wat leuke accesoires op t kamertje oa een hemeltje boven t bedje en wat leuke schilderijtjes aan de muur. wordt vast ook mooi.
Jeetje Dees wat een drama allemaal! Pff hier is t ook hoor, al ben je smorgens de eerste dan is het al een half uur uitgelopen, en als je rond 3 uur moet dan kan je blijven zitten tot 5 uur..... hier (in t midden) de babykamer(foto voor de verkoop van ons huis vandaar dat de andere kamers der ook op staan), de wielen zitten ondertussen onder de kinderwagen http://home.planet.nl/~maane345/upload/ ... rsamen.jpg We doen er hier verder niets meer aan, alles is wit met beige accenten vind t wel leuk zo.. maar als we nog gaan verhuizen voor dat de beeb komt maken we er in t nieuwe huis wel wat moois van We twijfelen nog of we de kinderwagen als wieg gebruiken, of dat we een wiegje kopen... wil eigenlijk ook wel pronken met m'n oldtimer op straat hier een foto van m'n kinderwagen : http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=29528
ik zou ff langs de dokter gaan!ik heb helaas slechte ervaringen met ribben heb ze al een keer gebroken gehad en gekneusd kan je lang last van houden maar als het pijn bij het ademen doet is het goed gekneusd en als het tegen je luchtwegen drukt is niet zo mooi! ik wil je niet bangmaken maar ik zou ff langsgaan!