Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    kan ik begrijpen dat je gezondheid voor gaat maar in principe zijn er ook wel genoeg baantjes waarbij je hele dag zit. toch?
    red je t financieel wel..je zei laatst nl dat je geen uitkering kreeg toch?

2. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    ah zo wel leuk dat je haar al van een ander forum kent. niet via deze site is dat andere forum dus?

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik ben nu bezig om misschien toch in aanmerking te komen voor een bijstandsuitkering ik hoop dat dat lukt ik hoor vandaag of morgen meer.

4. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    leuk kamertje! en leuk bed heeft je dochtertje!

de kinderwagen als wieg gebruiken zou ik niet doen. is nl niet zo goed voor ruggetjes van de baby om hele nacht in kinderwagen te liggen.

is de kinderwagen wel praktisch?..ik bedoel er zit natuurlijk geen vering op etc.

5. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    maar ja dat is ook geen vetpot he...dus zal ook niet veel opschieten toch.
    wil je geen callcenter werk doen? dat is er best veel te vinden in jouw regio.

6. Niet meer actief

Nou der is geen nieuwe kinderwagen die zulke vering heeft als deze, t is echt een heeeeerlijke kinderwagen om mee te wandelen alleen een beetje lastig om in de auto mee te nemen ;) Daarom willen we nog een kleintje voor onderweg, maar voor lange wandelingen is deze echt hemels!

7. Niet meer actief

oja heb een nieuwe buikfoto...

http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=29530

Pfff mijn buikje blijft echt achter bij die van jullie.... groeien doet ie amper, al word ie wel steeds steviger, heb t iedee steeds meer vet te verliezen (doordat ik zo weinig kan eten) en dat de baby steeds duidelijker te voelen word daardoor, nog ff en alleen m'n velletje zit er maar tussen :p

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik zou het opzicht wel leuk vind maar het probleem waardoor ze me meestal niet aannemen bij een callcenter is omdat ik dyslexie (lees en schrijf) problemen heb.

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38

mooi buikje :)

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja is een ander forum !kunnen ook alleen maar mensen op en kijken die lid zijn zegmaar dus meer gesloten enz..

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    groeit lekker :)

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja das ook weer minder dan! ik hoop toch nog dat je wat vindt wat je kan doen en toch iets meer oplevert!

13. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Dat kon bij diegene die we vandaag zouden hebben. Alleen die zit alleen op maandagochtend met het zwangerenspreekuur en dan moet ik werken. Maar ik heb net gebeld naar de poli (omdat ik de gyn niet heb gezien had ik ook geen zwangerschapsverklaring die ik vandaag moest hebben) en ze zei dat mijn eigen gyn niet zo moeilijk is. Ze verwachtte wel dat ik op het gewone spreekuur mocht komen. Nu maar hopen dat ze gelijk heeft.

14. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    @bigdream; wat fijn dat alles goed is met de baby!

@fempje; Gefeliciteerd! Leuk dat je gaat trouwen! Volgens mij kan je voor heel weinig een weekendje weg. Als ik zou moeten kiezen, zou ik naar Belgie gaan ofzo. Bij Kruidvat hebben ze ook van die acties of www.weekendjeweg.nl

@dees68; Beetje erg schandalig hoe je behandelt wordt! Je laat een zwangere vrouw toch niet zo lang wachten of ligt dat nu aan mij.... Werken ze daar niet met een computersysteem waar ze al jouw gegevens kunnen opzoeken zodat jij niet steeds alles opnieuw hoeft uit te leggen!

@Kikkert; waarom zoek je niet iets administratiefs, hoef je niet constant te staan, en kan je af en toe toch even stukje lopen. Lijkt me niet dat je een bijstandsuitkering krijgt, omdat je bij je vriend woont.

@TantePino; Leuke babykamer hoor! En een mooie buik hoor!

@Joma; Ach ik kijk het nog een weekje aan, kijken of de pijn minder wordt. En zoniet dan maar naar de dokter, maar ik denk dat die er ook weinig aan kan doen. Moet wel wat rustiger aan gaan doen, ik ben altijd van snel dit snel dat, en nu ik zwanger ben, moet ik toch meer opletten!

@baby4me; Ik ben van plan om callcenter werk te gaan doen na de bevalling, zodat ik mijn kindje niet te veel naar de kinderopvang hoef te brengen. En misschien 1 hele dag in de week werken. Kortom ben er nog niet helemaal uit, maar ik wil mijn kindje zo min mogelijk naar de kinderopvang brengen. Mijn moeder zou misschien wel 1 dagje op willen passen.

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja zou fijn zijn zeg!

16. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Dat is vervelend ja! Kunnen ze je bij het CWI niet daarbij helpen?

Heb een nieuwe buikfoto in mijn album staan! :D

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @pino: geweldige wagen! zoiets wilde ik ook, maar het is moeilijk om een echte goeie te vinden, we hebben nu een moderne, ben ik ook heel blij mee. ook een mooie buik en ik vind stiekem je top die je aan hebt errug mooi!haha

18. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Mooi die groeiende buikjes. Mooie buikjes al hoor meiden!

Gave wagen Tantepino. Ik zou zelf de kinderwagen niet als wiegje gebruiken maar ik ben dan ook in de luxe-positie dat ik beiden heb.

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    leuk je ziet goed dat het groeit super :)

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    mooie buik!

ja ik meot ff afwachten want het cwi bel vandaag of morgen terug.

Deel Deze Pagina