Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    lijkt me best wel eng ja !maar als je arts het zegt dat nog niks voelt ,dan zal dat wel ,maar blijft toch eng dan!

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Is ook raar. Ik laat aan de kant van het zieke beebje mijn hand meestal maar zachtjes over mijn buik gaan. Beebje geeft daar ook een reactie op, is wel weer leuk.

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    dus als je je gegevens nog niet naar me had gestuurd. kan je ze pben!

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    welke gegevens wil je daarvoor hebben! dan stuur ik ze alvast!

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Maar als die daar al een reactie op geeft, dan zou je toch bijna denken dat ie pijn ook zou kunnen voelen? of zeg ik nou iets heel raars?

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    voornamen, meisjesnaam, geboorte datum. als je wil dat ik je beval datum pendel ook die uitgerekende datum.

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja das wel weer leuk !

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oke ik stuur het naar je pb!alvast bedankt! :)

9. 40plusmama

Ik werk bij VGZ, dat weet een aantal van jullie wel denk ik. Nou wist ik dat iemand waar ik heel leuk contact mee had kanker had. Ik heb hem begin dit jaar nog een keer opgezocht en toen ging het best redelijk met hem. Dus ik dacht weet je, zo lang al niks meer gehoord (ze zouden mij nog bellen om een keer naar ons huisje te komen kijken), ik duik het systeem in om het telefoonnummer te zoeken en bel ze binnenkort. Ook om te vertellen dat ik zwanger ben. Ik weet zeker dat hij hardstikke blij voor ons zou zijn want ze konden zelf ook nooit kids krijgen en kenden ons probleem. Zie ik in het systeem dat hij 3-7-2007 is overleden :( . Ik vind het zo erg. Had ik nou maar eerder gebeld en wat afgesproken. En ergens ook wel jammer dat ze het me niet hebben laten weten dat het slechter ging en dat hij is overleden. Het contact was verwaterd maar niet weg dacht ik :(

10. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ik wil best een poging wagen hoor, gooi je roepnaam, voornamen meisjesachternaam, geb datum en uitgerekende datum maar in mijn PB.
    Doe dit alleen voor de "februarimama's" hoor.
    Weet niet of ik je vandaag nog kan antwoorden, maar anders antwoord ik zo snel mogelijk.

Liefs Angel

11. 40plusmama

Ik weet het niet. Ik heb er toen expres naar gevraagd of het beebje pijn zou hebben van dit hele gebeuren en ze zeiden van niet.

12. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ja dat is ook wel weer zo, mss morgen toch maar ff een afspraak bij de HA maken.

Liefs Angel

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    O dat is ook geen fijn nieuws zeg! Gecondoleerd in ieder geval. En jammer dat ze niet eerder iets van zich hadden laten horen!

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oke ik stuur een pb tje alvast bedankt! :)

15. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Nee ik heb het alleen in mijn rug. Echt vanaf midden van me rug naar onder in me billen. Vooral het gebied van mijn stuitje is het gevoeligst. Echt zo'n zeurderige pijn is het.

Liefs Angel

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik doe dit ook alleen voor de februari mama's trouwens :) wil ook nog wel tijd voor mezelf overhouden! ;)

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou gewoon morgen je HA bellen dus! Je kan maar beter een keertje te veel bellen dan een keertje te weinig vind ik!

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ach das ook triest meid! dikke knuff!

19. 40plusmama

Of voor iedereen pendelen en een euro of 2 vergoeding vragen.....*katsjingggg* :)

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja dat snap ik :)

Deel Deze Pagina