Ik heb een blaasontsteking en echt nergens iets van gemerkt, geen pijn bij het plassen, geen kleine beetjes plassen niets. Dat komt bij zwangere vrouwen regelmatig voor zonder dat ze klachten hebben. Dat komt omdat de zuurgraad in je vagina veranderd! (jaja ben expert sinds vorige week..hihi) Lactacyd femina helpt bij mij wel. Ook ivm de vele afscheiding.. Misschien een tip?
is het een beetje stekende pijn als je moet plassen is het voor je moet plassen of tijdens? is het na het plassen over?
mijn gyn en huisarts etc raad lactacyd altijd af en schijnt juist als je zwanger bent niet goed te zijn voor zuurgraad van je vagina. dus... ach ja morgenvroeg zullen we t weten of ik blaasontsteking heb.
Lijstje voor een evt meeting Joma= Ouderkerk a/d ijssel / Rotterdam Sizzel=Venray/Nijmegen Vivian= midden limburg Debora= maastricht Amma= noordbrabant MissN= Hengelo(overijssel) MamaNorah= Deventer Lianda=Brabant/grens Limburg Kikkert= maastricht boney=Rotterdam dotje1986= oosterhout(noordbrabant) naatje070= den haag dees68=Ravels(Belgie) Twins=Gent Sjaantje=Dordrecht Boney=Onder Rotterdam ff het lijstje voor de evt meetinglijst weer naar voren gehaald.. (stond op pagina 398!) Toen is er ook al gesproken over een evt meeting. Toen kwam eruit dat toch veel mensen uit het zuiden kwamen en dan zou arnhem nijmegen een goede plek zijn om iets af te spreken. Ik weet niet hoe het nu zit met iedereen die ook evt mee wil gaan! Vul maar aan dames!
pff ik word net wakkker op de bank.... *gaap* doe m'n ogen open en zie dat er voor t huis een buurtvergadering is ofzo, allemaal mensen voor m'n raam, die zullen wel gedacht hebben. Sta ik meteen bekend als lui wijf maar ach we gaan toch verhuizen vanavond komt er weer een andere makelaar trouwens, dus ben benieuwd. Heb net alle pagina's bijgelezen maar er is weinig blijven hangen... sorry daarvoor.
vond in ieder geval dit.... Dagelijkse intieme verzorging: Helpt het natuurlijke evenwicht van de vagina in balans te houden, pH 5,2 gelijk aan de vagina. Voor een dagelijks fris en verzorgd gevoel. Specifieke intieme verzorging: Helpt het natuurlijke evenwicht van de vagina herstellen. pH 3,5 helpt om de verstoorde pH-waarde te herstellen. Voor specifieke momenten, zoals menstruatie, zwangerschap, hormonale veranderingen, verminderde weerstand, stress en irritaties. Wat jij het beste kunt gebruiken? Klik hierboven op het productoverzicht
Lijstje voor een evt meeting Joma= Ouderkerk a/d ijssel / Rotterdam Sizzel=Venray/Nijmegen Vivian= midden limburg Debora= maastricht Amma= noordbrabant MissN= Hengelo(overijssel) MamaNorah= Deventer Lianda=Brabant/grens Limburg Kikkert= maastricht boney=Rotterdam dotje1986= oosterhout(noordbrabant) naatje070= den haag dees68=Ravels(Belgie) Twins=Gent Sjaantje=Dordrecht Boney=Onder Rotterdam TantePino=Zeeland ff mezelf erbij gezet, ik vind t erg leuk maar t moet wel te doen zijn arnhem is voor mij ruim 3 uur rijden daar begin ik dus niet aan 1 uur in de auto is wel de max voor mij (dus richting rotterdam ofzo)
En nog een stukje gevonden.. alleen door jullie ga ik weer twijfelen.. haha.. Toch maar niet meer gebruiken dan? LACTACYD EN ZWANGERSCHAP Tijdens een zwangerschap verandert er van alles in een vrouwenlichaam. Dat heeft ook invloed op de vagina. Zwangere vrouwen hebben meer afscheiding. Ook moeten zij vaker plassen, wat voor irritaties kan zorgen. Met Lactacyd Femina Zeepvrije Wasemulsie, het Zeepvrije Wastablet of de Intiem Tissues zorg je dat je vagina ook tijdens de zwangerschap in optimale balans blijft. En is de balans toch verstoord, dan helpt Lactacyd Femina Vloeistof de balans weer te herstellen.