Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Da klopt! er waren de vorige keer al een paar car-pool afspraken gemaakt volgens mij.. Maar hoe dan ook.. als je uit maastricht moet komen is rotterdam best ver weg..hihi... maar ja vanuit zeeland naar arnhem ook.. dus het is toch zoeken naar een goede plek.. iemand suggesties?

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Spareribs..... mèn, daar heb ik al weeeeeken zin in. In Tilburg hebben ze de Sparerib-express alleen wij vallen buiten het bezorggebied. Ze brengen tot aan de grens.

Wij eten snijboontjes uit de tuin van pa en ma ennuh, iets erbij....Kweenie wat :D

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    haha.. ja das dan inderdaad een heeeeeeeeeeel stuk rijden!

4. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    over frietjes gesproken... hmm ik zit er nu ook over na te denken om maar lekker te gaan snacken :D en patat is een goed idee! Dan bewaar ik de macaroni wel voor morgen!

5. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Braadworst?....hmmm...lekker!

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hmm wat meer richting de provincie Utrecht dan misschien? Dat ligt toch redelijk centraal ;)

7. 40plusmama

Ik denk dat Utrecht voor iedereen centraal ligt zo'n beetje. Op de uitzonderingen van Spanje en Zweden (of Noorwegen, wat was het nou?) daar gelaten.

8. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ thirza.. das een goed idee voor morgen.. macaroni! snel klaar en makkelijk!

@ Dees... Die spareribs klinken ook wel erg lekker ja... Ja inderdaad.. ik hoor ze mijn naam al roepen... "eat me... eat me!"

9. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Utrecht klinkt goed! is ongeveer anderhalf uur met de trein vanuit hier!

10. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    utrecht had ik de vorige keer ook al gezegd... Maar was toch best ver voor verschillende dames... Eerst maar eens kijken wie er allemaal mee willen!

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Haha wij hebben hier ook de Spareribs Express! 3 X raden waar wij gaan bestellen ;) Jammer hoor dat ze maar tot aan de grens bezorgen!

12. 40plusmama

Ieuwwwwww, braadworst. Sinds ik zwanger ben heb ik iets tegen worst :-s en tegen kip :pale:

13. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Volgens mij loopt het tegen etenstijd :D we krijgen allemaal honger :D

14. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ...krijg steeds meer zin in spareribs.... (alleen hebben wij geen spare-ribexpress.... jammer) ;)

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi naar mij roepen ze inderdaad ook al, alleen nog ff een uurtje wachten met bestellen. Anders heeft me mannetje zo koud eten :(

16. 40plusmama

*Stapt in auto en tuft naar Zoetermeer*. Portie zoete ribbekes voor mij graag met een gepofte aardappel, mjammie.

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    :confused: :confused: sorry.. slecht idee dus! :confused: :confused:

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oee die gepofte aardappel was ik al weer helemaal vergeten! Lekker met die kruidenboter hmm!

19. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Mijn man komt pas om 7 uur thuis, dus moet nog heeeellll lang wachten met eten, en door jullie geklets heb ik nu zo'n trek in patat!

20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    pff.. hoop dat ie van mij zo thuis is... krijg nu echt honger!

ik was straks bij de buurvrouw op visite.. die had heerlijke verse groentesoep met balletjes gemaakt.. die was echt heerlijk! We hebben er met zijn 2-en van zitten smullen! Heerlijk!

Deel Deze Pagina