Da klopt! er waren de vorige keer al een paar car-pool afspraken gemaakt volgens mij.. Maar hoe dan ook.. als je uit maastricht moet komen is rotterdam best ver weg..hihi... maar ja vanuit zeeland naar arnhem ook.. dus het is toch zoeken naar een goede plek.. iemand suggesties?
Spareribs..... mèn, daar heb ik al weeeeeken zin in. In Tilburg hebben ze de Sparerib-express alleen wij vallen buiten het bezorggebied. Ze brengen tot aan de grens. Wij eten snijboontjes uit de tuin van pa en ma ennuh, iets erbij....Kweenie wat
over frietjes gesproken... hmm ik zit er nu ook over na te denken om maar lekker te gaan snacken en patat is een goed idee! Dan bewaar ik de macaroni wel voor morgen!
Ik denk dat Utrecht voor iedereen centraal ligt zo'n beetje. Op de uitzonderingen van Spanje en Zweden (of Noorwegen, wat was het nou?) daar gelaten.
@ thirza.. das een goed idee voor morgen.. macaroni! snel klaar en makkelijk! @ Dees... Die spareribs klinken ook wel erg lekker ja... Ja inderdaad.. ik hoor ze mijn naam al roepen... "eat me... eat me!"
utrecht had ik de vorige keer ook al gezegd... Maar was toch best ver voor verschillende dames... Eerst maar eens kijken wie er allemaal mee willen!
Haha wij hebben hier ook de Spareribs Express! 3 X raden waar wij gaan bestellen Jammer hoor dat ze maar tot aan de grens bezorgen!
Hihi naar mij roepen ze inderdaad ook al, alleen nog ff een uurtje wachten met bestellen. Anders heeft me mannetje zo koud eten
*Stapt in auto en tuft naar Zoetermeer*. Portie zoete ribbekes voor mij graag met een gepofte aardappel, mjammie.
Mijn man komt pas om 7 uur thuis, dus moet nog heeeellll lang wachten met eten, en door jullie geklets heb ik nu zo'n trek in patat!
pff.. hoop dat ie van mij zo thuis is... krijg nu echt honger! ik was straks bij de buurvrouw op visite.. die had heerlijke verse groentesoep met balletjes gemaakt.. die was echt heerlijk! We hebben er met zijn 2-en van zitten smullen! Heerlijk!