Ik zie heel vaak dat sommige dames juist helemaal geen trek meer in dingen hebben. Ik heb dat zelf helemaal niet. Ik heb alleen van die dagen dat ik echt kan blijven eten! Gister was het chocola. Niet echt heel erg goed voor de lijn haha. Ik geef ook altijd de beeb er de schuld van als me vriend er wat van zegt. Dan zeg ik ja maar je kleine monstertje heeft dr trek in En trek ik een heel onschuldig gezichtje
De mijne zit vandaag in Amsterdam voor z'n werk, die is pas rond 21.00 uur thuis vanavond. En ik heb nu al trek. Misschien haal ik zo ff een pizza en gooi die in de oven. Kan hij vanavond ook snel eten.
Die had ik eergister gemaakt! Ben echt een soep fanaat! Vooral als me eigen mammie het heeft gemaakt Die kookt altijd voor een heel weeshuis. Ze begint met 1 5 liter pan en het worden dr altijd 2 haha
Ik hoop dat je binnenkort weer normaal kan eten.. Vind het zo zielig dat je elke dag brood moet eten.
Oeee pizza, ik heb vandaag echt een dag dat ik overal trek in krijg wat ik zie, lees of hoor haha. Echt heel erg slecht
Die van mij heeft vakantie en ik zit op het werk.. blegh en dat al anderhalve week.. Vanavond komt mijn broertje van 15 eten.. haha.. Ouders zijn met vakantie en moet een beetje oogje in het zeil houden.. haha
Hihi ik had dus al expres niet op de link geklikt hahaha. Dan zou ik er nog meer trek in krijgen als dat ik nu al had
hmmm soep mijn schoonmoeder maakt echt altijd soep, die heeft elke dag verse soep op tafel staan... zelf maak ik ook wel eens soep, t liefste lekkere romige zoete tomatensoep, met veel room en veel stroop erin
Oee lekker zeg! Ik doe hier echt allemaal ideën op voor wat ik de komende dagen allemaal ga eten haha
Stroop in soep Daar heb ik nog nooit van gehoord! Maar ik geloof wel dat ik van de week ff een tomatencreme soepje ga maken
ik weet ook al wat ik morgen eet hahahaha aardappelpurreen met worteltjes en visticks( de echte van iglo)
dank je, lief van je, helaas gaat t nog wel even duren, mischien kan t zelfs nooit meer hopelijk vinden ze iets (onschuldigs) als ze me na de zwangerschap binnenste buiten keren, en kunnen ze het verhelpen, zo niet dan moet ik gewoon de rest van m'n leven zo door gaan