Februari 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by bigdream, May 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    1,760
    195
    63
    Hahah.. dan ken je mijn broertje niet.. en mijn zusje is ook nog thuis hoor die is 19, maar die zijn allebei lekker makkelijk.. [-( .. haha

Mijn broertje is zijn inhaalslag flink puberen aan het doen en doet werkelijk alles wat niet mag.. haha.. klein alcoholistje in de maak.. haha..
    En mijn zussie is niet makkelijk zeg maar.. haha

Dus dat zal nog wel een paar x ruzie worden.. haha

2. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    Ik vind het ook zo sneu voor je tantepino.. elke dag brood.. snak je gewoon niet naar een frietje... ?

3. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jaaaa vissticks! of viscuisine....die heb ik nog in de vriezer liggen..hmm hele lastige keuze hier (voor morgen dan) :rolleyes:

4. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    hmm.. ok.. ik weet de rest van de week ook al wat ik ga eten.. Die schnitzel klinkt ook wel erg lekker vind ik!

5. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    1,760
    195
    63
    Dan eten we vanaaf allemaal een extra frietje voor TantePino..! ;)

6. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    O jeetje ik krijg ik flashbacks van mijn opstandige zusje, die vond het toen ze 15 was een slim idee om aan de harddrugs en zo te gaan :(

7. Niet meer actief

daar word ie lekker zoet van .

ik gebruik gewone tomatenpuree, dan doe ik er room door om t lekker dik te maken en wat suiker en stroop.. totdat de smaak naar m'n zin is. Daarna nog wat hamblokjes en prijreepjes en klaar heerlijke zoete soep

8. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    @ Dees: en wat ga je nou eten dan? ja hey... wel naar de winkel maar niet zeggen wat ze gaat halen! we moeten wel ideeën opdoen toch? ;) ;) ;)
    (of heb ik het gemist en heeft ze het wel verteld.. ja. ging net een beetje snel met posten hier!)

9. Niet meer actief

ja zeker wel, gister nog liepen we door de stad, toen zaten er mensen een frietjes speciaal te eten, ik had ze bijna aangevallen :p Ik kan t ook wel eten hoor, maar dan gaat het op een hele pijnlijke manier weer naar buiten en dat voorkom ik dus liever....

10. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

Jun 20, 2007
    3,703
    0
    0
    Leeuwarden
    ja hoor... ik ga even naar de wc en er zijn zomaar 2 pagina's bij!

11. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

Jun 20, 2007
    3,703
    0
    0
    Leeuwarden
    spitsuur bij de februari-mama's :D

12. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hmm ik heb nou zo'n trek in soep dat ik maar een cup a soup tomaat creme aant eten/driken ben hhaha

13. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Als ik me niet vergis was het een pizza geworden

14. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    Ja dat lijkt me echt verschrikkelijk. Het lijkt me ook dat je het dan liever maar laat staan.. hoeveel trek je dan ook hebt.. Wel raar dat ze gewoon echt niet weten waar het aan ligt zeg.. Je hebt dus nog een heel traject te gaan als het niet beter wordt..

15. Niet meer actief

gooi der een beetje stoop bij ariel hahahaha... :p Ik vind gewone tomatensoep altijd zo zuur...

16. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    1,760
    195
    63
    Ow is het zo erg.. Nou hier gaat het niet gebeuren, want dan krijgt ie het met mij aan de stok.. En om dat tijdens mijn zwangerschap te doen.. lijkt me niet zo verstandig.. haha.. :D

Hij is zelfs gevonden bij een winkel in de stad op een vrijdagavond door mijn zussie.. Dus nu heeft ie een drankverbod die ie toch elke keer verbreekt.. maar hou me mond maar..

Maar verder zijn mijn broertje en ik 2 handen op 1 buik zoals mijn vader zegt.. haha

17. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dat lijkt me echt vreselijk dat je er wel naar snakt maar het gewoon niet kan eten. Zeker als je zwanger bent!

18. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    ja.. we wachten allemaal op onze mannetjes...

Die van mij belde net... staat in de file.. :evil: :evil: :evil:
    ...ik heb honger....

19. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    ok.. pizza dus! Heerlijk! zou ik ook wel lusten.. (ja er is weinig wat ik op dit moment niet zou eten.. heb net al wat dropjes op..hmm...lekkerrrrrrrrrr

20. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oke nou hopen dat ie dan nog een beetje naar jou luistert! Alcohol is zo slecht op zo'n leeftijd. Pffffff niet normaal meer

Share This Page