Februari 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by bigdream, May 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Tja ze gooien het al 3,5 jaar lang op een spastische darm... maar nu heeft het zulke extreme vormen aangenomen dat ze me eindelijk serieus gaan nemen... dus na de bevalling krijg ik eerst een flinke antibiotica kuur en daarna gaan ze allerlij onderzoeken doen.

2. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou daar ben je dan inderdaad voorlopig nog niet klaar mee zeg! Maar wat kan je allemaal eten dan? Toch niet alleen maar brood hoop ik?

3. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    1,760
    195
    63
    Ja hou 'm in de gaten.. als het extreem wordt kan ik het altijd tegen mijn ouders zeggen.
    Maar wil hem niet onnodig in de problemen brengen. Ik weet namelijk hoe mijn ouders zijn daarin..

4. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wow die van mij belt net dat ie bij de bus staat, dus dat betekend dat ie over een kwartiertje thuis is! :D

5. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

Jun 20, 2007
    3,703
    0
    0
    Leeuwarden
    Mijn schoonmoeder heeft de ziekte van Crohn, is een chronische darmziekte, die kan ook bijna niets eten... Maar met haar medicijnen gaat het wel aardig!
    Maar het heeft bij haar wel 4 jaar geduurd voordat ze wisten wat het was... Als je pijn in je darmen krijgt bij bijna alles wat je eet dan kan het wel eens hetzelfde zijn...? Het zijn iig dezelfde sympomen als die zij had!

6. Niet meer actief

jep, brood(producten) en wat fruit en jochurt/vla... meer niet... oja stom genoeg kan pizza ook, krijg daar wel last van maar in minder erge vormen dan ander eten... verder houd het echt op..

groente, aardappels, pasta, rijst enz enz kan ik allemaal niet meer eten..

7. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Let in ieder geval goed op z'n ogen ;) Ik weet echt ongeveer van alle drugs soorten enzo een hoop af. Dus als je een keer wat wilt weten. Aarzel niet. Ik hoop trouwens dat het niet zo ver komt hoor met je broertje. Alleen als ze verkeerde vrienden krijgen is het zo gebeurt!

8. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    pfff... verschrikkelijk zeg.. Hoop dat ze in ieder geval snel weten wat het is..

9. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja pizza is natuuriljk ook een soort brood vandaar waarschijnlijk. Maar kan je wel gewoon beleg enzo eten? Anders is het natuurlijk helemaal een saaie boel.

10. Niet meer actief

ja dat is een mogelijkheid... maargoed dat zullen we pas weten na alle onderzoeken, helaas moeten die uitgesteld worden tot na de bevalling..

11. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    Ik ben trouwens op you tube even aan het zoeken naar il divo.. ben ik helemaal gek van..zo'n mooie klassieke muziek van deze tijd. Luister ik echt graag naar.. weet dat niet iedereen dit zal vinden maar echt.. helemaal super..

als jullie kunnen moet je maar eens luisteren naar het nummer mama, feelings of ti amero.. die 3 zijn mijn favorieten...

12. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    ik vind dat ook wel mooi om voor beebje te draaien. lekker rustige muziek..

13. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik ken Il Divo wel, ben normaal niet zo'n klassieke muziek fan. Maar dit kan ik nog wel luisteren. :) Me moeder die is er ook helemaal fan van!

14. Niet meer actief

ja denk het, pizza is ook niet vet dus vandaar dat t 'goed' gaat, al moet er dan weer niet te veel op die pizza zitten want daar krijg ik dan weer last van .

Op brood kan ik gelukkig wel beleg eten, vleeswaren en zoet gaat goed. ook kan ik beperkt een stukje komkommer of tomaat erbij eten, als ik maar heeeeeel weinig ervan neem. Maar een blaadje sla kan weer niet bijv...

15. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Mannetje die heeft een cd+boek gekocht speciaal voor de buikbaby. Alleen volgens mij krijgen die pas vanaf week 22 echt dingen van buiten mee?

16. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Pff je hebt het misschien al vaker gehoord, maar ik heb echt medelijden met je! Hoop dat ze er na de bevalling snel wat aan kunnen doen. Want zo word je maaltijd wel een beetje eentonig.

17. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    zal eens kijken of ik er hier een link van kan zetten.. ben er niet zo goed in hoor..hihi... anders wis ik 'm gewoon weer!

18. Niet meer actief

ik luister ook graag naar rustige muziek, wil nog eens zo'n zwangerschapmeditatie cd kopen.. die verkopen ze wel eens bij de marskramer of de kruitvat

19. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja dat heb ik wel eens gezien. En dingen van Bach en Mozart, daar zou je kindje dan weer slimmer van worden ofzo.

20. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0

Share This Page