merci, lief dat jullie met me mee leven ik ben t ook wel beu zo, maargoed aan de andere kant... het went wel..... en ik blijf er van in leven dus ja zolang ik nog wát kan eten ben ik gelukkig...
vooral op mama zit een erg mooie tekst.. maar feelings is toch wel mijn favoriet.. Hoor wel dat mama niet de beste kwaliteit is... jammer.. maar ja.. feelings wel..
Hmmm dat geklets over eten het water loopt me in de mond! Ik heb echt gevreten afgelopen dagen, maar ben nu mijn halve kilo die ik afgelopen keer aangekomen was is er nu weer vanaf. Dus ik eet gewoon lekker door. Gisteravond had ik een gehaktbrood gemaakt, dat hebben we met frietjes en een salade opgegeten. Vandaag eet ik hetzelfde gehaktbrood maar dan koud op een stokbroodje met knoflooksaus en een blaadje sla
Nou meiden het mannetje is er bijna! Dus ik ga weer offline! Waarschijnlijk tot morgen! Eetsmakelijk allemaal en een fijne avond!
..heb even een andere op u tube gezocht van mama.. betere kwaliteit.. staat nu bij de link hierboven..
@Tantepino ooh ik lees net dat jij dus bijna niks kan eten! Dat vind ik wel erg voor je ! Ik hoop dat ze er snel achter komen wat het is, zodat jij ook weer wat meer dingen kan eten.
Zo! Pizza met 4 kazen gehaald en chocolademousse. En voor nu een blik met koekrolletjes (van die knapperige) met hazelnoot vulling. Kom jij niet gruwelijk veel vitamine tekort Tantepino? Je beebje heeft dat wel nodig. Compenseer je met tabletjes? Balen joh! Ik heb ook een spastische dikke darm (nu heet dat prikkelbare darm) maar heb er niet zo heel veel last meer van. Alleen als ik vet eet, dan wil het er 's nachts weleens uit komen.
ik ben eten aan t koken een aan t kwebbelen hier tegelijk zit in de woonkamer met de laptop dus kan m'n gasfornuis in de gaten houden ... hopelijk is m'n vent er bijna dan kunnen we gaan eten en kan ik daarna de keuken nog oppoetsen voor de makelaar
Ik heb het vooral als ik druk bezig ben geweest met bv het huishouden en als ik savonds op bed ga liggen Dan is de pijn op zijn ergst. Maar ik ga morgen even de dokter bellen, kijken wat die er van zegt. Liefs Angel
zo dees dat doe je snel! Ik slik inderdaad vitaminepillen om overeind van te blijven... zonder die pillen heb ik geen energie genoeg...
Ik ben ook benieuwd.. Dan kan ik er evt. ook wat aan doen als het nodig is.. Maar zoals ik het lees heb ik het in mindere mate..
nemen jullie hier trouwens allemaal nog vitaminepillen? ik slik nog steeds gravitamon.. ja nu een week niet ivm de antibiotica, maar anders wel!
Ik begin bijna aan mijn derde.. komt omdat ik die al nam bij de vorige zwangerschap die in april in met een curettage eindigde. Ben er ook nooit mee gestopt..Wil het ook gewoon de hele zwangerschap gebruiken en ook daarna ivm borstvoeding!
Ik blijf het ook gewoon gebruiken na de bevalling. Ik ga even door de badkamer wapperen met een doekje. Tot later allemaal en eetse.
Ik slik elke dag een vitaminepil van VSM puur mama... Schijnt alles in te zitten wat ik op z'n minst nodig heb!