Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

merci, lief dat jullie met me mee leven :) ik ben t ook wel beu zo, maargoed aan de andere kant... het went wel..... en ik blijf er van in leven dus ja zolang ik nog wát kan eten ben ik gelukkig...

2. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    vooral op mama zit een erg mooie tekst.. maar feelings is toch wel mijn favoriet..
    Hoor wel dat mama niet de beste kwaliteit is... jammer.. maar ja.. feelings wel..

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hmmm dat geklets over eten het water loopt me in de mond! Ik heb echt gevreten afgelopen dagen, maar ben nu mijn halve kilo die ik afgelopen keer aangekomen was is er nu weer vanaf. Dus ik eet gewoon lekker door.

Gisteravond had ik een gehaktbrood gemaakt, dat hebben we met frietjes en een salade opgegeten. Vandaag eet ik hetzelfde gehaktbrood maar dan koud op een stokbroodje met knoflooksaus :) en een blaadje sla :)

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou meiden het mannetje is er bijna! Dus ik ga weer offline! Waarschijnlijk tot morgen! Eetsmakelijk allemaal en een fijne avond!

5. Niet meer actief

jammer t geluid op m'n laptop doet t weer niet... rot ding :p

6. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ..heb even een andere op u tube gezocht van mama.. betere kwaliteit.. staat nu bij de link hierboven..

7. supermummy

supermummy Niet meer actief

@Tantepino ooh ik lees net dat jij dus bijna niks kan eten! Dat vind ik wel erg voor je ! Ik hoop dat ze er snel achter komen wat het is, zodat jij ook weer wat meer dingen kan eten.

8. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Zo! Pizza met 4 kazen gehaald en chocolademousse. En voor nu een blik met koekrolletjes (van die knapperige) met hazelnoot vulling.

Kom jij niet gruwelijk veel vitamine tekort Tantepino? Je beebje heeft dat wel nodig. Compenseer je met tabletjes? Balen joh!

Ik heb ook een spastische dikke darm (nu heet dat prikkelbare darm) maar heb er niet zo heel veel last meer van. Alleen als ik vet eet, dan wil het er 's nachts weleens uit komen.

9. Niet meer actief

ik ben eten aan t koken een aan t kwebbelen hier tegelijk :p zit in de woonkamer met de laptop dus kan m'n gasfornuis in de gaten houden ... hopelijk is m'n vent er bijna dan kunnen we gaan eten en kan ik daarna de keuken nog oppoetsen voor de makelaar

10. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ik heb het vooral als ik druk bezig ben geweest met bv het huishouden en als ik savonds op bed ga liggen :( Dan is de pijn op zijn ergst.
    Maar ik ga morgen even de dokter bellen, kijken wat die er van zegt.

Liefs Angel

11. Niet meer actief

zo dees dat doe je snel!

Ik slik inderdaad vitaminepillen om overeind van te blijven... zonder die pillen heb ik geen energie genoeg...

12. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    Ik ben ook benieuwd.. Dan kan ik er evt. ook wat aan doen als het nodig is..
    Maar zoals ik het lees heb ik het in mindere mate..

13. 40plusmama

Tsja, de Aldi zit hier 2 minuten vandaan, lekker makkelijk :D

14. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    nemen jullie hier trouwens allemaal nog vitaminepillen? ik slik nog steeds gravitamon.. ja nu een week niet ivm de antibiotica, maar anders wel!

15. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    Nou dames mijn werkdag zit er weer op eindelijk!
    Ga frietjes halen en niet te veel kletsen he!

16. Niet meer actief

o ik ga m'n vissticks bakken, zie dat m'n ventje thuis komt..

smakkelijk allemaal dames!

17. 40plusmama

Ik ook Gravitamon. Het eerste flesje is nu bijna leeg.

18. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik begin bijna aan mijn derde.. komt omdat ik die al nam bij de vorige zwangerschap die in april in met een curettage eindigde. Ben er ook nooit mee gestopt..Wil het ook gewoon de hele zwangerschap gebruiken en ook daarna ivm borstvoeding!

19. 40plusmama

Ik blijf het ook gewoon gebruiken na de bevalling.

Ik ga even door de badkamer wapperen met een doekje. Tot later allemaal en eetse.

20. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Ik slik elke dag een vitaminepil van VSM puur mama... Schijnt alles in te zitten wat ik op z'n minst nodig heb!

Deel Deze Pagina