Ik slik op recept van de vk: -foliumzuur (hier raden ze aan de hele zwangerschap door te slikken, beetje raar want lees hier vooral dat het de eerste 3 maanden nut heeft) -ijzertabletten en van de Schlecker slik ik een Multivitamine
Nog een tip: Ik zat ff te googelen naar Lactacyd Femina en ik zag op hun site dat je daar gratis een proefzakje aan kan vragen. http://www.lactacyd.nl/nl/jongevrouwen/proefsachet/ Liefs Angel
Ik ben toch maar voor de macaroni gegaan ipv patat had geen zin om helemaal (wel 2 straten verderop) naar de snackbar te lopen
Ik snap er niets van, las zonet in een flits iets over een meeting? Kan het nu niet weer vinden. Kan iemand me ff updaten? Verder heb ik vanmiddag aan de rokende mevrouw gevraagd of ze dat niet meer wilde doen als ik er was ivm zwangerschap, medicijnen en astma. Och nou dat was helemaal geen probleem en ik had dat gisteren ook wel kunnen zeggen etc etc. Ongeloofelijk en ik er maar over in zitten! Ze was zo lief en begripvol pfff hihi.
ja hoe zat het met de meeting?is leuk om tpch wat te regelen zodat iedereen die mee wil kan! ik zat te denken aan een keertje op zondag of zo?
Ik zou liever een zaterdag hebben. Hee ik zag net bij een vriendin van mij op hyves het liedje van Trijntje Oosterhuis met die baby. Wow wat is die mooi zeg ik had de tranen in mijn ogen! Kennen jullie die?
Pfffff, badkamer is weer netjes en de wc's ook. Ik ga nu bankhangen want heb weer last van mijn rug en bekken. Misschien tot later en anders een fijne avond.
spitsuur is weer voorbij bij de februari-mama's! Ook bij mij! Ik ga lekker een dvd'tje kijken ofzo! tot morgen!
ik slik ook puur mama vitamines, daarvoor altijd gravitamon geslikt. manlief en dochterlief hebben lekker gesmikkeld van de vissticks... even snel alles opgepoetst en wachten maar op de makelaar... ben benieuwd hoe snel deze weer buiten staat
merci Angel! Grrr.. ik moet ff vloeken hoor heb 1 visstick gegeten dernet, witte vis moest kunnen zei de internist.... nu heb ik verschrikkelijke buikpijn Hopelijk schiet die makelaar een beetje op dan kan ik naar bed.... op momenten als deze ben ik het echt spuugzat dat ik niet normaal kan eten