Weet je al wel wat het is dan? Liefs Angel EDIT: Verder lezen als je neus lang is Angel Ik moet ook eerst lezen voor ik ga "kletsen" hahaha
meiden ik kwam uit de douche en keek in de spiegel ik dacht zoo dat groeit hard die buik ik heb nieuwe foto gelijk in album gezet!
@Wow Joma! Wat een mooie buik. Daar is mijn buik niks bij..... Verder heb ik weet niet hoeveel pagina's doorgelezen.......van afscheiding en plasjes tot allerlei eten en iemand krijgt voor 75% zeker een jongen.....maarre het was weer erg veel. @ik slik van Solgar een speciale multivitamine voor zwangeren, en Supermummy ik heb ook gehoord dat het goed kan zijn de hele zwangerschap folium te gebruiken. @Pino, ik heb heel lang gedoe gehad met eten, ik weet wel manieren om al tijdens je zwangerschap te ontdekken wat er aan de hand zou kunnen zijn, wel in het 'alternatieve' circuit. Als je intresse hebt laat maar weten. In ieder geval balen voor je dat het nu zo extreem is! @hier gaat het wel goed, al ben ik heel moe van de afgelopen week...8 dagen achter elkaar werken was erg veel. En eigenlijk heb ik nog geen hele dag vrij gehad. Dit weekend ben ik helemaal vrij, daar verheug ik me nu al op. Volgende week 20 weken echo! Spannend. Liefs Amma
Haha Joma daar moet je juist blij mee zijn! Hoop alleen niet voor je dat ie zo blijft groeien haha. Dan issie wel errug groot met een weekie of 40 :-|
veel werk achter elkaar joh rustig aan en naar je lichaam luisteren he! en lekker genieten van je vrije weekend en ja die buik gaat hard! en jou buik fotos, waar blijven die hahaha
ja dat bedenk ik me ook iedere keer hoe zou dat over een tijdje eruit zien! maar ben er stiekem wel trots op!
@........buikfoto's ik ben zo'n muts met dat soort dingen. Weet niet eens hoe dat hele album werkt. erg he! en dan nu de ergste bekentenis: ik heb heel in het begin een keer een foto gemaakt. Maar heb verder nog geen buikfoto's Ik moet ze echt gaan (laten) maken, want voor ik het weet ben ik bevallen en heb ik geen foto's van de zwangerschap.
Ja precies wel ff doen, anders heb je er dalijk spijt van dat je het niet hebt gedaan! die 9 maanden zijn geloof ik zo voorbij!
super mooie buik joma! ik had zojuist het zelfde idee... vond m'n buik ineens weer zo groot, dus foto gemaakt in in m'n album gezet...