meiden ik ga zo mijn bedje opzoeken! morgen 1e dag weer werken na mijn vakantie! zie er best tegenop! weltrusten en tot morgen avond ! niet te veel kletsen anders kan ik het niet bijhouden he hahahah nee hoor geintje ! tot morgen avond xxx
ik vind het zo leuk om te zien dat het buikje waar in bij 9 weken zo trots op was nu ineens niets meer lijkt... waarschijnlijk denk ik over een paar maanden weer hetzelfde over m''n buik nu... dus vastleggen
thanks... heb jouw buikje even bekeken en je ziet echt al verschil tussen vorige week en nu! gaat vast heel snel nu... ik zie m'n vriend nu soms een dag niet omdat ik dag en hij nachtdienst heeft en dan 'schrikt' ie weer van het verschil... dus inderdaad een groeispurt... komt bij jou ook vast heel snel!
zo ik ga voetbal kijken en straks de nieuwe hells kitchen kijken.. altijd leuk! hihi.. Tot morgen allemaal! weltrusten alvast.. (er is echt veel gekletst vandaag.. zo'n 25 pagina's of zo....pfffffff....)
hai dames nou de makelaar is weg, t was een hele aardige vent, die maar een klein bedrijfje heeft (dus lekker veel tijd er in steekt) ook was ie stukken positiver dan die lul van gister. Hij wil het huis voor 192.500,- te koop zetten! natuurlijk krijg je het er niet voor, maargoed dan kan je nog wat gaan zakken en houden we er alsnog een leuk bedrag aan over. Zaterdag komt er nog een makelaar, even zien wat die te vertellen heeft.. maar deze man maakt grote kans 'onze' makelaar te worden, t was allemaal erg positief Nu ga ik m'n bed in heb nog steeds last van die visstick
ff snel naar de buikjes gekeken, damn wat zijn jullie al flink aan de maat! Mijn buikje is echt nog 3x niets...
oh Hells Kitchen... leuk!... nou dan ben ik nu ook voor de tv aan het hangen... trusten en tot morgen
Jullie hebben echt veel gekletst! Haha wel leuk hoor. Ik had/heb een beetje een slechte dag. Veel hoofdpijn, en weinig rust want morgen komen er weer kijkers. Verder weinig nieuws eigenlijk. @Vitamines: ik slik nog steeds gravitamon, en blijf dat voorlopig ook doen tot ik klaar ben met de BV (bij mijn 1e heb ik 13 maanden BV gegeven, dus voorlopig ben ik nog niet van de vitamientjes af ) @TantePino, wat vreselijk dat je zo weinig kan eten. @Amma, wanneer komt je collega weer terug? Vermoeiend hoor zo vaak werken! @Lieke, welkom! En voor de rest een dikke knuffel. Ik kan bijna de letters op m'n toetsenbord niet meer zien van de hoofdpijn. Ik ga zo maar lekker naar bed, hopelijk morgen een betere dag! Welterusten..
even gekke vraag... hebben jullie ook last van meer haartjes op je buik dan normaal?... een soort dun zacht vachtje?
jah daar heb ik ook last van. bij mij zie je de haartje echt heel duidelijk maar das schijnbaar normaal en zal ook weer weg trekken. tenminste das wat ik gehoort heb
he meiden jeetje jullie kletsen echt wat af op een dag kan het gewoon niet meer bijhouden Nou de helft van de week zit erop gelukkig, heb wel alleen de laatste 2 paginas bijgelezen hoor het is niet meer te bij te houden, gister avond was ik pas om half 11 thuis van vergadering (ik viel bijna in slaap ) en nu net is pas de dame van de mylene weg pfff ben kapot en kan al zo slecht slapen maar ja. Meiden ik ga mijn bedje opzoeken ga proberen weer wat vaker hier te zijn hoor
Hee wat heerlijk om dat van die haartjes te lezen. Dat heb ik ook! Ik had het alleen niet helemaal door ik dacht dat het kwam dat mijn buik zo groeide... Oh ik ben zo blij dat ik niet de enige ben! Mijn buik groeit ook maar door ik ga binnekort ook weer wat foto's plaatsen! welterusten allemaal!