grappig! wist ik niet dat het dan een zoon zou worden! Hier zegt trouwens iedereen dat het een jongen wordt. Ik denk dat zo'n 30 mensen dat al gezegd hebben.. en niemand zegt dat het een meid wordt! Wat zou ik een lol hebben als het toch een meid blijkt te zijn! Humor!
Ja maar ze zeggen ook dat als je een dochter krijgt, ze de schoonheid van mams ontrekt Wel grappig al die bakerverhaaltjes. Liefs Angel
pfff...hier nogeen die het doodeng vind! Als ik soms die buikjes hier zie dan denk ik echt... "die van ons groeit volgens mij helemaal niet....!) hihi.. erg he! gelukkig ben ik toch wel een beetje nuchter, dus zet dat lekker van me af! hihi.. @ tantepino, ik weet even niet waar ik moet kijken voor die test!
..oja..vanmorgen de laatste capsule van de kuur gehad! wat een heerlijk gevoel! hihi.. Moet straks wel even naar de huisarts, ff urine weer na laten kijken. Weet alleen niet of dat vandaag mag of dat dat perse morgen moet.. ff navragen. Hoop dat het nu wel goed is eigenlijk..
Ja achteraf gezien wel. Maar heb vandaag ook erg last van mijn rug , dus ook wel goed dat ik dan niet lang hoef te wachtten. Ben benieuwd wat ze gaan doen bij de fysio. Liefs Angel
uhm waar moet je dan op klikken pino, want volgens mij zie ik geen testje staan... Vriend is ook heel erg bezig met de zwangerschap, maar ik gooi dat soort dingen er altijd uit, als ie bv hier op kantoor voor een klant zit te werken, en dan is ie er niet helemaal bij! haha Wat ik wel schattig vind is als mensen hem vragen van; hoe voelt dat nou, papa worden? dan krijgt ie een rood hoofd en weet ie niet goed wat ie moet zeggen. Terwijl hij hier met mij op de bank, de leukste ideeen heeft over wat ie allemaal wil doen met ons kindje... Van voorlezen tot vakanties...
Ik krijg een site, en wanneer ik op een van de onderwerpen klik krijg ik links naar andere sites.. of doe ik nu iets verkeerd?
ik hoop dat je er wat aan hebt angel, ik vind fysio zulk onnodig tijdverdrijf..... heb t heel vaak gehad ivm mijn artrose in m'n rug.. maar heb er nooit baat bij gehad...
hihi.. ik vind het ook echt zonde van mijn tijd.. hoewel het nu..sinds ik Fysio heb.. echt veel beter gaat met mijn spieren, banden ed. Volgende week waarschijnlijk al de laatste keer.. Vind het namelijk toch elke keer weer vervelend er tijd voor vrij te moeten maken!
Bij mij zegt 80% een zoon. Achja, we zullen het wel zien morgen met de pretecho (hoop ik dan maar). Liefs Angel