vreemd, want hier doet ie het echt niet! ik krijg dezelfde pagina als die je bij je vorige link had staan!
WHAWHAWHAAAAAAAAWHAWHAWHA! Ja zo kan het natuurlijk ook tantepino! Zo komen we wel aan die 600 pagina's
IK heb in het verleden ook fysio gehad, maar dat was voor mijn botjes in mijn nek en mijn schouders, die werden dan gekraakt en kon ik er weer ff tegen. Nadeel dr van is dat het toch altijd weer terug keert. Ik heb geen idee wat ze nu gaan doen met de fysio. Liefs Angel
hahahaha raar hoor, ik zie geen muts met rugzak ik zie een blauwe site met links een roze randje, en rechts een menu met daar weer rechts van een index pagina..... echt vaag
trouwens hier roept iedereen een meisje! behalve m'n vader die zegt een jongen, en dan meteen erachter en ik heb het nog NOOIT mis gehad!
Snak je s'morgens naar een glas sinaasappelsap reken dan maar op een meisje-------->klopt Is de toekomstige vader nerveuzer dan voorheen, dan krijgt hij vast een dochter------------>klopt Komt de aanstaande vader veel kilo's aan tijdens de zwangerschap, reken dan maar op een jongen. Blijft hij zo slank als voorheen, dan wordt het zeker een meisje------> klopt niet , hij zwangerd mee hahaha Wel leuk al die 'praatjes'. Groetjes Miran p.s dat wij een dochter krijgen is zeker (vruchtwaterpunctie gehad).
Wilde net zeggen: ach Sizzel die kletsen we zo vol Zo gata dta natuurlijk wel errrrrug snel met TantePino