haha ja das waar, mijn pendel liegt tegen me, die heeft zowel bij mij als bij lianda t verkeerde geslacht doorgegeven hahahhahahaa
ik ben al vaker op die site geweest, maar nu doet ie het dus niet, vreemd zal wel aan mijn internet liggen...
Hahahahahhaha Maar dat kan zijn omdat je zwanger bent, dan kan de uitslag beinvloed worden zei kikkert. Oja, moest geloof ik nog ff pendelen voor 2 meiden. Ga ik nu maar ff doen dan, ben er zo weer! Liefs Angel
al lang! hahaha.. wij lopen 200 pagina's voor of zo! hihi... we kunnen zelfs december nog in halen! Let's go for it!
Misschien ligt die site er wel gewoon af? We zien allemaal dezelfde Annie met dr tassie Als je googeld kom ik ook steeds weer bij Annie terecht. Wel aardig dat ze me steeds ontvangt, als ze me nu ook nog eens eenbakkie thee aan zou bieden Liefs Angel
Niets boeiends hoor! hihi.. een blonde miep met een zwarte rugzak om! that's it.. oja.. en natuurlijk allemaal onderwerpen in het engels die staan in de menubalk!
hahaha echt raar, ik zie namelijk wel de site, en als je nou op vernieuwen drukt komt ie dan niet goed in beeld?
ik heb wel al 10x op vernieuwen gedrukt.. maar blonde miep met rugzak blijft stug staan waar ze staat!
Hoi, Even wat anders... hebben jullie ook nog van die zere borsten (tepels)? Zo hard en zo pijnlijk. groetjes
haha, hebben we net 2 pagina's vol gepraat over een muts met d'r tassie! En dan las ik gister in de lounge dat iemand vond dat het niveau zo laag lag soms! wahaha
Tepels zijn wel nog wat pijnlijk, maar borsten zijn bij mij ook niet hard of zo...zijn (gelukkig) ook nog bijna niet gegroeid! af en toe heb ik wel aan de zijkanten van die steken, maar dat is echt maar af en toe!