grrr je zou der toch een schop onder der hol willen geven dan hahaha laat ze lekker een eidnje gaan wandelen met der rugzak Zere tepels heb ik ook, niet fijn .....
@miran: ja soms wel, niet constant maar d'r moet niemand aanzitten of zo! helemaal hard, en pijnlijk... Kreeg gister een elleboog in mijn borst van een klant die zich omdraaide... pijn!
whawhawha... dan moet ze niet hier bij de feb mama's komen kijken..hihihi.. met tijden zal ze zich dan mateloos irriteren! haha.. ach moet kunnen toch! We hebben het ook echt vaak genoeg over serieuze zaken en als mensen zich eraan storen moeten ze gewoon niet kijken! (zo denk ik er dan over he!)
..ik ben zo weer terug.. ik ga even naar de huisarts.. vragen hoe het nu zit met het nakijken van mijn urine... tot zo! ennuh.. vooral verder gaan op dit niveau.. tis nog vroeg!
Meiden bedankt voor jullie antwoorden, kan me niet herinneren (blijft een moeilijk woord om te schrijven) dat ik het bij de vorige zwangerschappen ook zo lang had. Groetjes. ps. hihi ik vind het niveau hier 'hoog' genoeg hoor, niet al te serieus doen.
mijn kat wil graag op schoot, maar ja daar ligt de laptop... je moet er eens zien, ze kruipt steeds verder op mijn arm, kan bijna niet meer typen!
hahaha dat ken ik, doet mijn kat ookaltijd... t arme dier lag vroeger altijd op schoot, nu mik ik haar er altijd weer af omdat ze op m'n buik gaat liggen en dat gaat zeer doen... arm dier...
ik vind t ook gezellig, moet alleen eigenlijk wat nuttigs gaan doen..... moet vanmiddag weer naar de internist dus dan heb ik ook geen tijd... maar heb helemaal geen puf voel me zo beroerd....
ja irritant he als ze met die pootjes gaan kneden.. auww... nee t gaat al een week niet goed hier, misselijk buikpijn.... klote darmen maargoed hopelijk kan de internist er wat aan doen (zal wel niet maargoed)
ik hoop het toch voor je, dit is niks... heb je nog steeds last van je visticks? das toch ook niet normaal, ze moeten maar wat bedenken hoor!