Debora: ik zal navragen of die ook te bestellen zijn hahaha mischien krijgen we dan groepskorting Merci, ik ben nu weg ! Ciao!
Ja best wel he. Ik lees nu net op een site dat de baby nu door zijn/haar oogleden en de buik van de moeder heen het verschil zien tussen licht en donker. Grappig toch? Ken je die site al trouwens? www.vaderschap.org Daar kan je je uitgerekende datum invullen en dan telt hij week voor week af en laat hij iedere week weer wat nieuws zien. Best grappig vind ik. Liefs Angel
leuk he die kleine dingen, die je kindje al zo "ver" laat lijken... Leuke site, heb het ff ingevuld, grappig!
Bij mij doet hij het ook nu! Vlug ff gedaan en dit is wat er uitkwam: Totaal aantal punten: 7 Volgens de bakerpraatjes moet je jurkjes en snoezig roze gaan kopen, Jij hebt nameljk 82% kans dat de kleine een meisje zal worden. We zullen zien
Damn, ik ben pas net mijn bed uit... Wel leuk om metd e babykamer bezig te zijn. Die van ons hebben we in het begin van het jaar overhaast afgemaakt omdat de baby van mijn zusje erin moest. Zij wonen tijdelijk bij ons en de kans dat ze op tijd een eigen huisje hebben is niet zo groot. Nou ja, er passen veel makke schapen in een hok en ik maak het kamertje na de bevalling nog wel een keertje helemaal naar wens.
Ik heb 58% kans op een jongen volgens deze test... dus ik ga maar geen jongens of meisjes dingen kopen want zo veel verschil heeft het niet!
ha die werkt wel! 48% kans op een jongen... tja das nog 50/50... Nog maar even 1,5 week wachten op de 20 weken echo, als ie wil meewerken...
Jeetje, kippenhok hier Mogguh meiden, Pa is aan de kamer begonnen. Het zag er niet uit, we hadden niks aan het kamertje gedaan. De verf van de vorige bewoners zat er nog op. Leuk, bruin, roze, oranje en geel, geweldig . Hij is nu de eerste keer aan het witten. Ik heb foto's gemaakt, die komen nog. Ma is aan het poetsen en ik mag niks doen. Ik zal zo de tafel maar dekken ofzo. Zo raar dat je moet gaan zitten terwijl anderen om je heen druk aan het werk zijn, zo lief. Nou meiskes, ik ga niet teveel achter de pjoeter zitten. Komt zo lullig over vind ik. Tot later.
Goedemorgen dames, zo te lezen is het hier weer gezellig Heb net even naar die test gekeken, maar weet niet wat ik met sommige vragen aan moet. Volgens de test heb ik meer kans op een meisje, maargoed heb bij sommige vragen maar iets ingevuld. Droomde vannacht wel dat ik een meisje kreeg, maar dat hoeft ook niets te zeggen. Ik ben niet misselijk geweest tijdens de zwangerschap, wat weer zou duiden op een jongen. Maar blijft leuk al die testen en voorspellingen Ben nog even een dagje thuis i.v.m. mijn ribben. Mijn vriend heeft ischias, dus we zijn 2 kreupele figuren hahaha. Toch wil ik vanmiddag nog even wat in het huishouden doen, anders wordt het zo'n troepje!