lief dat je buurvrouw t morgen voor je wil brengen. zo je bent al aardig actief geweest vandaag. Maare nu al macaroni koken? eet je dat meteen op dan of is t voor later vandaag?
das voor vanavond.. ja heb een beetje een tik.. macaroni moet bij mij opgewarmd zijn..hihi.. dan vind ik m het lekkerste.. hetzelfde met bami! Dus maak ik het altijd 's morgens, laat het staan en eet het 's avonds lekker weer op met mijn mannetje! heerlijk!
ah zo. maar is dat niet slecht dan dat opwarmen? of warm je t op in de magnetron? dan is t natuurlijk wat anders. wel makkelijk dat je sochtends tijd hebt om te koken. lukt mij nooit. maar ja ik werk dan ook overdag dat is t verschil he
nee, maakt niets uit. de ene keer warm ik het op in de magnetron, de andere keer in de pan opwarmen.. heerlijk! kijk er nu al naar uit! Ik kan ook alleen 's ochtends koken als ik vrij ben of als ik een late dienst heb. Vandaag lekker vrij. Dus is alles nu al klaar voor vanavond!
Ohh, ik moet ook wel vaak plassen, maar heb brandend gevoel van onder. Wel heb ik even pijn mijn buik als ik 's nachts eruit moet om te plassen, en dan niet voor het plassen maar erna. Hoop niet voor je dat je een infectie hebt.
Je mag eten 1 keer opwarmen, maakt niet uit hoe, pan of magnetron. Ik warm het liever op in de pan, omdat het langer warm blijft en vind opwarmen in de magnetron niet echt gezond.
idd een puinhoop, maar moet je zien wat een likje verf al doet! Wel leuk hoor dat je kamertje straks af is!
goeie middag er is weer veel gekletst vandaag! ik ga nu de foto's van de echo van gisteren in m'n album zetten
@ Dees.. hahaha.. tis inderdaad echt een zooitje! ach joh.. dat komt allemaal wel goed! likje verf en mooie meubeltjes doen al heel veel! @ kikkert.. ik ben erg benieuwd! echo-foto's zijn altijd leuk!
de foto's staan erin. ik heb ff een vraag is het normaal dat ik 1 kg in 1 week bijgekomen ben? ik vind dat best veel of ligt dat aan mij. ik ben nu ongeveer 4 kg bijgekomen in totaal.
@Kikkert leuk echo fotos! maaruh weet je het geslacht al? wil je het met ons delen ? @Sizzel ik kook ook vaak s'ochtends of s`middags al. Als ik avonddienst heb wil ik wel vantevoren warm eten of warm eten meenemen, kan niet de hele dag alleen maar op brood leven. Ik heb dus nu een preischotel in de oven staan. En vantevoren een choco-bananen cake gebakken
Nou dees, das inderdaad een beetje een zootje! haha maar daar komen altijd de mooiste kamertjes uit, en wat een beetje verf al niet doet! Ik vind macaroni en bami ook altijd het lekkerst als het opgewarmd is! mmmm zijn alle smaken goed getrokken!
jammie...dat klinkt lekker.. die choco-bananencake...hmmm.... Ik doe het ook vaak met een late dienst hoor.. moet ook wel echt iets warms binnen krijgen op een dag hoor!
@Kikkert volgens mij gaat het vanaf de 20 weken iets sneller met aankomen. 4 kilo in totaal is echt niet veel,gewoon netjes!
touwens wat mij nu wel opvalt is dat mijn navel aan het verdwijnen is! Hij is minder hol en een beetje breder! straks is ie helemaal weg!